Το μέλλον είναι εδώ - Γνωρίστε το City Centre στη Μακαρίου

Το νέο πρωτοποριακό κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας - Το μοντέλο «phygital» και ο συμβολισμός

Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε, οι τράπεζες έχουν επιστρατεύσει την τεχνολογία με κύριο στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση. Στην Ελληνική Τράπεζα, ειδικότερα, από πολύ νωρίς απλοποιήθηκαν οι διαδικασίες, το λειτουργικό μοντέλο εξελίχθηκε και πλέον προσφέρει εναλλακτικά κανάλια στους πελάτες της, για αποτελεσματικότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση, χωρίς χρεώσεις!

Τραπεζικές υπηρεσίες σε νέα εποχή

Τα νούμερα δε μαρτυρούν ότι οι πελάτες της Ελληνικής έχουν εξοικειωθεί πλήρως με αυτή τη συνθήκη, αφού το 82% των συναλλαγών γίνεται πια μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια.

Πιο συγκεκριμένα, το 97% των μεταφορών πραγματοποιείται μέσω του Online Banking, ενώ το 62% των καταθέσεων και το 95% των αναλήψεων πραγματοποιείται στις ΑΤΜ. Επίσης, το 95% των λογαριασμών κοινής ωφελείας διευθετούνται μέσα από τα ηλεκτρονικά κανάλια. Συνεπώς, τα πιο πάνω αποδεικνύουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι το κοινό θέλει να αφήσει πίσω του τις ουρές και την προβλεπόμενη ταλαιπωρία.

Meet… City Centre!

Σε αυτό το πλαίσιο και κόντρα σε ό,τι έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα, η Ελληνική Τράπεζα παρουσίασε το νέο της κατάστημα στο κέντρο της πρωτεύουσας το οποίο φέρει το όνομα «City Centre». Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό κατάστημα στη Μακαρίου στο οποίο το κοινό θα έχει την ευκαιρία να εξυπηρετηθεί έχοντας στη διάθεσή του τα κατάλληλα εργαλεία, με εξοπλισμό και υποδομές τελευταίας τεχνολογίας.





Δεν επαναπαύεται η Ελληνική

Ουσιαστικά, το κατάστημα έχει δημιουργηθεί βάσει του μοντέλου «phygital». Το εν λόγω μοντέλο παντρεύει αριστοτεχνικά το παραδοσιακό κατάστημα µε το ψηφιακό. Οι πελάτες της Ελληνικής, χαρακτηριστικά, θα μπορούν καθημερινά να κάνουν τις συναλλαγές τους, όπως καταθέσεις, αναλήψεις κτλ, στον ειδικά διαμορφωμένο self-service χώρο, έχοντας πάντα την υποστήριξη των εξειδικευμένων Meeter Greeters της Τράπεζας.

Επιπρόσθετα, λειτουργεί 24/7 ειδικός χώρος αυτοεξυπηρέτησης ο οποίος είναι προσβάσιμος στους πελάτες με τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας. Οι ιδιώτες πελάτες θα εξυπηρετούνται στην In Lobby ΑΤΜ, ενώ οι επιχειρηματικοί πελάτες διενεργώντας τις καταθέσεις τους στη μηχανή cash 360.

Για υπηρεσίες όπως, πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια, επενδυτικές επιλογές, θα πρέπει να διευθετείται ραντεβού μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας ή τηλεφωνικά, στον αριθμό 80009999.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το «City Centre» βρίσκεται στη Λεωφόρο Μακαρίου 56 και η τοποθεσία του δεν επιλέχθηκε καθόλου τυχαία. Αποτελεί τη μεταστέγαση του πρώην καταστήματος Διγενή Ακρίτα, το οποίο ήταν και το πρώτο φυσικό κατάστημα που λειτούργησε η Ελληνική Τράπεζα το 1976, σηματοδοτώντας με τον πιο συμβολικό τρόπο τη μετάβαση στη νέα εποχή.

Μέσω του «City Centre», εν ολίγοις, οι πελάτες της Ελληνικής μπορούν πλέον να απολαμβάνουν γρήγορη εξυπηρέτηση, σε ένα άνετο και ευχάριστο περιβάλλον, με αισθητική του σήμερα, στο κέντρο της Λευκωσίας.

Σημειώνεται ότι μπορούν να πραγματοποιηθούν δωρεάν απεριόριστες μεταφορές χρημάτων εντός Ελληνικής, χρησιμοποιώντας το Contact Pay του Hellenic Bank Mobile App.
Με το πάτημα μερικών κουμπιών, μπορείτε να εγγραφείτε άμεσα στα ψηφιακά κανάλια της Ελληνικής Τράπεζας εδώ.