Νέα Υπηρεσία AstroBank:Ηλεκτρονική υπογραφή & αποδείξεις σε email

Ποια η διαδικασία που θα ακολουθείται πλέον στην τράπεζα

Στην εγκατάσταση της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Paperless Cashier» που αφορά ηλεκτρονική υπογραφή και αποδείξεις στο email, σε όλα τα καταστήματά της, ανακοίνωσε η AstroBank.
 
Σε ανακοίνωση η AstroBank αναφέρει ότι με το Paperless Cashier, o πελάτης που επισκέπτεται ένα κατάστημα της τράπεζας για να κάνει ταμειακές συναλλαγές (κατάθεση, ανάληψη, μεταφορά χρημάτων κ.λπ) υπογράφει σε tablet αντί σε χαρτί και στη συνέχεια, η ψηφιακά υπογεγραμμένη συναλλαγή αποστέλλεται στο προσωπικό email του πελάτη δίνοντάς του τη δυνατότητα να την αποθηκεύσει στον υπολογιστή ή στο κινητό του για εύκολη εύρεσή της στο μέλλον.
 
>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Προσθέτει ότι σε περίπτωση που δεν επιθυμεί να λάβει την απόδειξη ηλεκτρονικά, μπορεί να ζητήσει εκτύπωση. 
 
Η AstroBank αναφέρει ότι αντιλαμβανόμενη τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, προσφέρει μέσα από τη νέα ηλεκτρονική υπηρεσία, μια καινούρια εμπειρία εκτέλεσης συναλλαγών στο ταμείο, βελτιώνοντας την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών.
 
Προσθέτει ότι με αυτό τον τρόπο αυξάνει τα οφέλη από τη χρήση της τεχνολογίας τόσο για το κοινό όσο και για το προσωπικό της.

Επιπλέον, η AstroBank αναφέρει ότι η υπηρεσία αυτή ενισχύει την οικολογική συνείδηση και δίνει το στίγμα της προσέγγισης της τράπεζας σε σχέση με την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος, αφού πλέον οι συναλλαγές μπορούν να γίνουν με μειωμένη χρήση αναλώσιμων, όπως χαρτί και μελάνι.

KYΠΕ

Tags
 
2577
Thumbnail