Οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού για τις επιχειρήσεις

Σε κάθε έρευνα σχετική με τον ψηφιακό μετασχηματισμό που απευθύνεται στα διευθυντικά στελέχη της αγοράς, οι απαντήσεις είναι λίγο πολύ προβλέψιμες: οι business leaders έχουν τη βούληση να προχωρήσουν στη ψηφιακή μετάβαση της επιχείρησής τους, θεωρώντας την απαραίτητη για την ανταγωνιστικότητά της. Αντιλαμβάνονται καθαρά τα πλεονεκτήματα: ευελιξία, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εξοικονόμηση κόστους, πρόσθετες πηγές εσόδων κλπ.

Την ίδια ώρα, σε πρακτικούς όρους δυσκολεύονται αρκετά στην εξεύρεση μιας ολιστικής στρατηγικής που θα ενσωματώνει τα τρία βασικά στοιχεία που αναζητούν: cloud, talent και ασφάλεια.

Πολλοί εταιρικοί ηγέτες δηλώνουν ότι δεν είναι σίγουροι ότι διαθέτουν τις κατάλληλες ομάδες με τις δεξιότητες που χρειάζεται ώστε να ανταποκριθούν στις φιλοδοξίες τους. Άλλοι αναφέρουν τις δυσκολίες αποτελεσματικής διαχείρισης μιας scalable ψηφιακής επιχείρησης, ενώ παράλληλα ανησυχούν για την ομαλή και ασφαλή μεταφορά των παλιών τους δεδομένων και υποδομών στο εντελώς νέο ψηφιακό περιβάλλον (date migration).

Ισχύουν τα ίδια και στη χώρα μας; Για το θέμα αυτό αναζητήθηκαν οι συμβουλές μιας από τις παλαιότερες και πιο έμπειρες εταιρείες στις επιχειρηματικές τεχνολογικές λύσεις και τα Business Solutions, που καταφέρνει να διατηρεί μακροπρόθεσμα συμβόλαια με δεκάδες ευχαριστημένους πελάτες, μεγάλες εγχώριες και πολυεθνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς του κυβερνητικού τομέα.

Μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα γνωστό στους ατομικούς καταναλωτές, που τη ξέρουν για τους ανταγωνιστικούς της όρους, αλλά η Primetel είναι γνωστή στην αγορά, τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες του τεχνολογικού και τηλεπικοινωνιακού κλάδου, γι’ αυτά ακριβώς που οι CEO’s ανησυχούν.

Για τους ανθρώπους της Primetel, η πιο σημαντική απάντηση στο ερώτημα του ταλέντου βρίσκεται στην κουλτούρα της αμεσότητας και της ανταπόκρισης που έχει καλλιεργήσει η εταιρεία στις σχέσεις της με τους πελάτες. Σε μια tailor made προσέγγιση στα μοναδικά θέματα κάθε εταιρείας. Φυσικά, για να πετύχει το outsource, χρειάζεται να είσαι εκεί και μετά. Η ανταπόκριση μετά την πώληση είναι το ίδιο -αν όχι περισσότερο- σημαντική με την ίδια την πώληση. 

«Ο τρόπος να αναπληρώνεις το ταλέντο στην εταιρεία σου είναι να το φέρνεις απ’ έξω. Ένας εξωτερικός συνεργάτης που να αντιλαμβάνεται ακριβώς τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς σου, ακόμη κι αν εσύ δεν τους διατυπώνεις σωστά. Να γίνεται ένα με σένα και να παραμένει δίπλα σου, μέρος της δικής σου ομάδας, όσο χρειαστεί. Να παρέχει την εμπειρία, την ευελιξία, την ασφάλεια και τη σιγουριά ότι όλα θα λειτουργούν απρόσκοπτα και ότι σε κάθε εμπόδιο θα υπάρχει άμεση παρέμβαση και διόρθωση».

Η Primetel αναλαμβάνει τη διαχείριση, τη συντήρηση και την επίλυση προβλημάτων με μεθόδους που διαρκώς εξελίσσονται: Με ξεχωριστό call center για όλους τους εταιρικούς πελάτες. Με εξειδικευμένο support team για κάθε πρόβλημα, αποτελούμενο από συμβούλους, μηχανικούς και τεχνικούς, μια ομάδα στη διάθεση του πελάτη.

Επί της ουσίας των υπηρεσιών, «ο συνεργάτης πρέπει να ξέρει πώς να απαντά στις ανάγκες της σημερινής επιχείρησης που θέλει να περάσει στο επόμενο επίπεδο του ψηφιακού της μετασχηματισμού και να παρέχει τις σύγχρονες υπηρεσίες μας που εξυπηρετούν αυτόν το σκοπό. Στα connectivity solutions, την πιο δημοφιλή ανάγκη σήμερα που μιλάμε, ο πελάτης οφείλει να δώσει σημασία στο ύψος των rates που πρέπει να παραμένουν χαμηλά, τις σταθερά υψηλές ταχύτητες, τον έλεγχος και την ποιότητα των διαδικασιών. Και φυσικά οι ανταγωνιστικές και ελκυστικές προσφορές και όπως αυτή που έχουμε με τις 2 δωρεάν τηλεφωνικές γραμμές».

Παράλληλα, η Primetel είναι υπερήφανη για τις καινοτομικές της υπηρεσίες που αποτελούν και ισχυρά ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα:

Στο cloud, καθώς είναι από τις πρώτες ICT εταιρείες που απέκτησαν πιστοποίηση για Data Center. Σήμερα προσφέρει υπηρεσίες Business Cloud με ολοκληρωμένη πλατφόρμα και υποδομή συνδυάζοντας δίκτυα, διακομιστές, βάσεις δεδομένων και αποθηκευτικό χώρο σε μια ενιαία λύση.

Στο fiber, που διαρκώς επεκτείνεται και καλύπτει μέρα με τη μέρα την Κύπρο με ταχύτητα, σταθερότητα και χωρητικότητα. Ενώ διαθέτει στους πελάτες της δωρεάν εξοπλισμό και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου διαθεσιμότητας fiber ανά διεύθυνση.

Στην ανεξάρτητη πρόσβαση της εταιρίας στο διεθνές δίκτυο με ιδιόκτητα υποθαλάσσια συστήματα που διασφαλίζουν μεγαλύτερη χωρητικότητα και διασύνδεση υψηλών επιδόσεων με κόμβους του εξωτερικού.

«Έχοντας ολοκληρώσει επιτυχώς τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, είμαστε εξαιρετικά αισιόδοξοι για τα επόμενα χρόνια, τόσο για τις δικές μας επιδόσεις, όσο και για την συμβολή μας στην εγχώρια ψηφιακή οικονομία. Η Primetel σήμερα, με την πιο σύγχρονη διαθέσιμη τεχνολογία, τα εργαλεία και τις υπηρεσίες της, αλλά και με ένα φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα που συστηματικά υλοποιείται συμβάλλει στη ψηφιακή μετάβαση της χώρας μας και ειδικά των ιδιωτικών επιχειρήσεων που θα στηρίξουν το μεγάλο βάρος της αλλαγής».

Οι ηγέτες των κυπριακών επιχειρήσεων δεν έχουν τίποτε να φοβούνται στην αυγή της νέας ψηφιακής εποχής. Υπάρχουν οι κατάλληλοι, αποδοτικοί και έμπιστοι τεχνολογικός συνεργάτες στους οποίους μπορούν να βασιστούν, προσφέροντας όλο το φάσμα των υπηρεσιών του αύριο για κάθε ανάγκη με αμεσότητα, αξιοπιστία και ευελιξία.

Tags