Οι τάσεις που επικράτησαν στο ψηφιακό περιεχόμενο το καλοκαίρι

Από gadgets για την κουζίνα μέχρι και ανακύκλωση αντικειμένων, δείτε τι επικράτησε σύμφωνα με το TheSoul Publishing

H TheSoul Publishing, ένα από τα μεγαλύτερα στούντιο παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου, έδωσε στη δημοσιότητα στατιστικά από το πιο δημοφιλές κανάλι της, το 5-Minute Crafts, τα οποία φανερώνουν τις τάσεις που επικράτησαν αυτό το καλοκαίρι στην κατανάλωση περιεχομένου παγκοσμίως.

Οι περιορισμοί στα ταξίδια καθώς και το γεγονός ότι αρκετοί δουλεύουν ακόμη από το σπίτι, είχαν ως αποτέλεσμα ένα αλλιώτικο καλοκαίρι από αυτό που είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Επιπρόσθετα, με ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού σε ολόκληρο τον κόσμο να έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο, πολλοί είναι αυτοί που έκαναν στροφή στα online βίντεο για να ψυχαγωγηθούν.

>>> Διαβάστε επίσης: Αφορά εκπαιδευτικούς – Ανακοινώθηκαν νέοι διορισμοί & μεταθέσεις <<<

Αυτά λοιπόν είναι τα βίντεο με την μεγαλύτερη απήχηση στο κανάλι 5-Minute Crafts που κέρδισαν το ενδιαφέρον του κοινού:

Απολαυστικά gadgets για την κουζίνα

γβ

Τους τελευταίους μήνες, φαίνεται ότι οι θεατές έχουν μια ιδιαίτερη «εκτίμηση» προς τα εργαλεία και gadgets καθημερινής χρήσης που μπορεί κανείς να βρει στα ντουλάπια της κουζίνας του. Στο Facebook, YouTube, TikTok και Instagram, τα βίντεο με διάφορα gadgets για μαγείρεμα ήταν τα πιο δημοφιλή. Πιο συγκεκριμένα, το βίντεο με τα εύχρηστα gadgets για μαγείρεμα στο Facebook, συγκέντρωσε 39 εκατομμύρια λεπτά προβολής από την πρεμιέρα του τον Ιούλιο, ενώ το βίντεο με τα εύκολα hacks μαγειρικής χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία , οδήγησε σε 19 εκατομμύρια λεπτά προβολής, μόλις τις πρώτες 12 ημέρες που δημοσιεύτηκε το βίντεο.

Ένα και μόνο συστατικό

Μια άλλη τάση που προκύπτει επίσης από την κουζίνα, είναι το ενδιαφέρον των χρηστών για τα πιο «απλοϊκά» υλικά και προϊόντα, όπως για παράδειγμα οι διαφορετικοί τρόποι ανάδειξης του αυγού, του καρπουζιού και του λεμονιού. Το βίντεο με τις 28 έξυπνες συνταγές για αυγά , προσέλκυσε μεγάλο ενδιαφέρον με 1.9 εκατομμύρια εμφανίσεις μόνο τις πρώτες δύο εβδομάδες του Ιούλη.

>>> Διαβάστε επίσης: Σχεδόν 2,5 εκ. οχήματα με γυρισμένα χιλιόμετρα στην Αγγλία <<<

Όσον αφορά το Instagram, το βίντεο που δείχνει hacks με λεμόνια που κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη , έφτασε τα 1,5 εκατομμύρια προβολές από την κυκλοφορία του τον περασμένο μήνα. Από την άλλη, το κόψιμο του λάχανου είναι εύκολη υπόθεση! Αυτό ακριβώς δείχνει και το TikTok βίντεο που έφτασε τα 1,5 εκατομμύρια λεπτά προβολής. Επιπλέον, συμβουλές, κόλπα και hacks χρησιμοποιώντας καρπούζι και ντομάτες προκάλεσαν αυτό το καλοκαίρι τον ενθουσιασμό των χρηστών στην πλατφόρμα με τα βίντεο μικρής διάρκειας.

ηνφ

Μέχρι και το νερό τράβηξε την προσοχή των χρηστών, με τα έξυπνα πειράματα που δημοσιεύθηκαν
στο Pinterest - πειράματα με πάγο και πειράματα με νερό με εκπληκτικά αποτελέσματα.

Ανακύκλωση  

Άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να αποκτήσουν νέες δεξιότητες για να δώσουν νέα χρήση σε αντικείμενα που έχουν πεταχτεί. Η γενιά Ζ, είναι ως γνωστό πιο ευαισθητοποιημένη κοινωνικά και περιβαλλοντικά σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Ως εκ τούτου, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον
για χειροτεχνίες και μετατροπή παλιών ενδυμάτων και αντικειμένων, τα οποία παίρνουν νέα ζωή και είναι έτοιμα για επαναχρησιμοποίηση.

ηφ

Η μετατροπή των παλιών ρούχων σε νέα, αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλής, με το βίντεο που &quot;Μετατρέπει τα παλιά ρούχα σας σε κάτι νέο με μία μόνο κίνηση&quot;, να έχει ήδη 48 εκατομμύρια προβολές στο Facebook.

Επιπρόσθετα, το βίντεο “Τα ρούχα σας δεν φαίνονταν ποτέ ξανά τόσο cool” το οποίο δημοσιεύτηκε αρχές Ιουλίου, μάζεψε γρήγορα 66 εκατομμύρια λεπτά προβολής, ενώ το βίντεο “Εύκολα hacks ρουχισμού για εξοικονόμηση χρημάτων” στο Instagram έφτασε τις 5 εκατομμύρια προβολές.

Χειροτεχνίες εξωτερικού χώρου

Στην αρχή της πανδημίας του COVID, παρατηρήθηκε μεγάλο ενδιαφέρον για κατασκευές εσωτερικού χώρου. Το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο, αλλά λόγω του καλοκαιριού και της ζέστης, οι χειροτεχνίες ‘μεταφέρθηκαν’ στην αυλή. Το βίντεο DIY διακόσμηση για να κάνετε την αυλή σας πιο όμορφη το οποίο δημοσιεύτηκε τον Αύγουστο, μάζεψε 25 εκατομμύρια λεπτά προβολής.

ηηηηηφ

Ο Victor Potrel, αντιπρόεδρος του Platform Partnerships στη TheSoul Publishing, δήλωσε: «Η καραντίνα αύξησε την ανάγκη για θετικότητα, και αυτή η τάση συνεχίστηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Από τη ψυχαγωγία, μέχρι και την εκμάθηση μιας νέας δεξιότητας, συμπεριλαμβανομένης και της επαναχρησιμοποίησης καθημερινών αντικειμένων, οι χρήστες ψάχνουν το στοιχείο της έκπληξης, με διασκεδαστικά, και μερικές φορές περίεργα hacks που ταιριάζουν με το νέο τρόπο ζωής τους».

«Για τους marketers υπάρχει ένα σαφές μήνυμα εδώ: είναι πολύ πιο ισχυρό να χτίσουμε μια αυθεντική αλληλεπίδραση που επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν καλύτερα και πολλές φορές αυτό που ήδη έχουν, παρά να τους δημιουργείται η ανάγκη για νέα προϊόντα και υπηρεσίες».

 
2466
Thumbnail