Πρωτοπορεί η Ελληνική Τράπεζα στην εκπαίδευση των πελατών της

Μέσα από τα Connect Corners οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν τα ΑΤΜ και το Online Banking για να εξυπηρετούνται απλά και γρήγορα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας

Σε μια πρωτοποριακή κίνηση προχώρησε η Ελληνική Τράπεζα που όπως πάντα πρώτη της έγνοια είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της. Δημιούργησε λοιπόν τα Connect Corners όπου ουσιαστικά εκπαιδεύει τους πελάτες της με τις νέες τεχνολογίες με σκοπό να μάθουν τα πάντα για να αποφύγουν πιθανές καθυστερήσεις στις τράπεζες. Με το online banking π.χ. οποιοσδήποτε, όποια στιγμή επιθυμεί ακόμα και από την άνεση του σπιτιού του μπορεί να διεκπεραιώσει τις τραπεζικές του υποθέσεις. Γιατί λοιπόν να περιμένεις στην ουρά αφού μπορείς να το κάνεις από το σπίτι ή το γραφείο σου…

Τα νέα δεδομένα σε όλο τον κόσμο...

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η στροφή στην καινοτομία είναι η νέα πραγματικότητα στον χρηματοοικονομικό κλάδο και ειδικά για τις τράπεζες ανά το παγκόσμιο, οι οποίες προκειμένου διασφαλίσουν τη βιώσιμη ανάπτυξή τους μειώνουν το δίκτυο των καταστημάτων τους και το λειτουργικό τους κόστος. Με τη ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη και τα εργαλεία που προσφέρουν πλέον οι τράπεζες, οι περισσότερες συναλλαγές μπορούν να διεκπεραιώνονται ψηφιακά. Διόλου τυχαία, οι τράπεζες δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών καναλιών και νέων εργαλείων για την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Αναπόφευκτα η μετάβαση στη νέα εποχή δημιουργεί πολίτες δύο ταχυτήτων, αφού μία μερίδα της κοινωνίας δεν έχει τις ψηφιακές δεξιότητες για να προσαρμοστεί με ταχύτητα και ευκολία στα νέα δεδομένα. Σε αυτόν τον τομέα η Ελληνική Τράπεζα κάνει τη διαφορά, αναπτύσσοντας μια σειρά πρωτοβουλιών και δράσεων με στόχο την εκπαίδευση των πελατών της στη χρήση των ψηφιακών καναλιών που διαθέτει για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Η Ελληνική Τράπεζα λοιπόν αναλαμβάνει τον ρόλο του εκπαιδευτή με μοναδικό στόχο να βοηθήσει τους πελάτες της. 

Αναλαμβάνει την εκπαίδευση των πελατών της η Ελληνική Τράπεζα στα Connect Corners

Μετά τα εκπαιδευτικά απογεύματα που διοργάνωσε το προηγούμενο χρονικό διάστημα για την εξοικείωση μεγαλύτερων ηλικιακά πελατών της με τα ψηφιακά κανάλια, η Ελληνική Τράπεζα εισήγαγε μία ακόμη καινοτομία προς την ίδια κατεύθυνση. Όπως προαναφέραμε λοιπόν δημιούργησε τα σημεία Connect Corners εντός των καταστημάτων της με στόχο την εκπαίδευση των πελατών της.

Τι ακριβώς γίνεται στα Connect Corners

Πρόκειται για ειδικά διαμορφωμένους χώρους εντός των καταστημάτων όπου οι πελάτες εκπαιδεύονται στη χρήση των ψηφιακών καναλιών για την ταχύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτησή τους, σε όποιο σημείο και αν βρίσκονται. Στα Connect Corners οι πελάτες με μια απλή διαδικασία «ενώνονται» με την Τράπεζα και το εξειδικευμένο προσωπικό «Meeters – Greeters» αναλαμβάνει να τους εκπαιδεύσει στη χρήση των ψηφιακών καναλιών Hellenic Bank Web Banking και Mobile App. Παράλληλα, με τη συμπλήρωση μίας απλής αίτησης, οι πολίτες μπορούν να αποκτήσουν άμεσα και εντελώς δωρεάν χρεωστική κάρτα, προκειμένου να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους εύκολα και γρήγορα μέσω των αναβαθμισμένων ΑΤΜ, γλιτώνοντας τις ουρές στα καταστήματα. 

Τι μπορείτε να κάνετε μέσω ATM και Online Banking

Όπως είναι γνωστό, μέσω του δικτύου ATM της Ελληνικής Τράπεζας, πέρα από τη δωρεάν ανάληψη μετρητών, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν χρήματα, επιταγές, να έχουν πρόσβαση στα υπόλοιπα των λογαριασμών τους ή ακόμη και να κάνουν μεταφορά σε συνδεδεμένους με την κάρτα τους λογαριασμούς, να αιτηθούν κατάσταση λογαριασμού και άλλα. 

Ταυτόχρονα, οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να ελέγχουν τους λογαριασμούς τους μέσω του Online Banking, να εκτυπώσουν και να μάθουν άλλες σημαντικές πληροφορίες όπως είναι το ΙΒΑΝ τους, να δουν το ιστορικό των συναλλαγών τους, να κάνουν μεταφορές χρημάτων ή πληρωμές σε περισσότερους από 700 λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να μεταφέρουν έως €1.000 δωρεάν σε άλλες τράπεζες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (SEPA) και άλλα.