Συνεργασία EY, SAP και Qualtrics για καταπολέμηση του COVID-19

Η EY, η SAP και η Qualtrics συνεργάζονται για να βοηθήσουν τις κυβερνήσεις στην καταπολέμηση του COVID-19
  • Οι εξειδικευμένες λύσεις για το COVID-19 βοηθούν τις κυβερνήσεις να παραμένουν συνδεδεμένες με τους πολίτες και τους υπαλλήλους τους, να αξιοποιούν δεδομένα για να λαμβάνουν γρήγορες αποφάσεις και να διαχειρίζονται καλύτερα τη ροή πληροφοριών και πόρων
  • Τα ελληνικά ανάμεσα στις οκτώ γλώσσες στις οποίες υποστηρίζονται οι νέες εφαρμογές

Η EY, η SAP και η Qualtrics συνεργάζονται για την παροχή πόρων (εργαλείων) σε κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο που θα τις βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της ταχέως εξελισσόμενης πανδημίας του κορωνοϊού. Αυτές οι λύσεις Qualtrics® και SAP® θα υλοποιηθούν από την EY και θα περιλαμβάνουν εργαλεία για να βοηθήσουν τις κυβερνήσεις σε έναν προκαταρκτικό εντοπισμό και δρομολόγηση των πιθανών ασθενών που έχουν προσβληθεί από το COVID-19, την υποστήριξη των εργαζόμενων στον τομέα της υγείας και τη διαχείριση της ροής πληροφοριών και πόρων προς στους πολίτες τους.

>>> Όλα τα εταιρικά νέα εδώ <<<

Για να βοηθήσουν στη διαχείριση των επιπτώσεων της πανδημίας, η EY, η SAP και η Qualtrics συνεργάστηκαν για να εξασφαλίσουν μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών και λύσεων για να καλύψουν τις αρχικές επείγουσες και κρίσιμες ανάγκες των κυβερνήσεων, παγκοσμίως. Οι υπηρεσίες αυτές βοηθούν τους οργανισμούς να αναλάβουν άμεση δράση στον αγώνα κατά του COVID-19 και είναι διαθέσιμες σε περισσότερες από 90 χώρες παγκοσμίως καθώς και στις 50 πολιτείες των ΗΠΑ. Επιπλέον, οι υπηρεσίες και οι λύσεις παρέχονται σε οκτώ γλώσσες – Αγγλικά, Αραβικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Ολλανδικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ελληνικά – μέσωυπηρεσιών υλοποίησης και ενεργοποίησης της ΕΥ. Συγκεκριμένα, οι λύσεις που διατίθενται στις κυβερνήσεις περιλαμβάνουν:

  • Qualtrics COVID-19 Pre-Screening and Routing: Αυτό το διαδικτυακό ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιείται πριν το τεστ επιτρέπει στους πολίτες που ανησυχούν για τον κορωνοϊό να εισάγουν τα συμπτώματά τους και τους δρομολογεί αυτόματα σε κατάλληλους διαδικτυακούς πόρους ή τους συμβουλεύει να επικοινωνήσουν με τον γιατρό τους. Παρέχει άμεση πρόσβαση σε σχετικούς πόρους υγείας και ασφάλειας ενώ παράλληλα παράγει αυτόματες αναφορές που εντοπίζουν τυχόν κενά στη διαθεσιμότητα πληροφοριών.
  • Qualtrics COVID-19 Dynamic Call Center Script: Οι κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο δημιουργούν τηλεφωνικά κέντρα (συχνά για πρώτη φορά) για να ανταποκριθούν στην κρίση. Για να μειωθεί ο όγκος των κλήσεων και να παρέχονται ακριβείς, ενημερωμένες πληροφορίες στους πολίτες, αυτή η λύση κατευθύνει τους πολίτες στους σωστούς πόρους με βάση τις ανησυχίες και τις ερωτήσεις τους. Παρέχει επίσης αυτόματες αναφορές που αναδεικνύουν τις τάσεις των κλήσεων, και αναδεικνύουν ενδεχόμενα κενά στα αιτήματα πληροφοριών.
  • Qualtrics Healthcare Workforce Pulse: Οι κυβερνήσεις πρέπει να επιβλέπουν την κατάσταση των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης και των υγειονομικών υπαλλήλων πρώτης γραμμής στα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης, τα νοσοκομεία, τα φαρμακεία και τις κλινικές. Η εφαρμογή αυτή έχει σχεδιαστεί για να συγκεντρώνει τα σχόλια και τις αντιδράσεις των εργαζομένων που διαχειρίζονται ασθενείς που έχουν προσβληθεί από τον κορωνοϊό σχετικά με τους πόρους που έχουν στη διάθεσή τους, την ασφάλεια, την ανθεκτικότητα και τις ανάγκες επικοινωνίας που έχουν.
  • Critical care Protocol Solution: Πρόκειται για μια λύση προσαρμοσμένη στις ανάγκες κυβερνήσεων και υπουργείων υγείας που αποσκοπεί στην έγκαιρη ταυτοποίηση των ασθενών υψηλού κινδύνου που χρειάζονται εντατική θεραπεία. Η λύση αυτή χρησιμοποιεί οδηγίες από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και την κλίμακα Edmonton Frailty και υποστηρίζεται από έναν αλγόριθμο πρωτοκόλλου κρίσιμης φροντίδας. Η εφαρμογή βοηθά στον έγκαιρο εντοπισμό ασθενών υψηλού κινδύνου μέσω κοινής χρήσης και ανάλυσης αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας πιο στοχευμένη κατανομή υπηρεσιών κρίσιμης περίθαλψης που είναι ήδη σε έλλειψη.

Η EY, η SAP και η Qualtrics εξέδωσαν την ακόλουθη κοινή δήλωση σχετικά με αυτές τις λύσεις: «Οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο καλούνται να ενεργήσουν γρήγορα και αποφασιστικά σε ένα αβέβαιο περιβάλλον. Οι λύσεις και οι υπηρεσίες αυτές βοηθούν τις κυβερνήσεις να αλληλεπιδρούν γρήγορα και σε ευρεία κλίμακα με τους πολίτες τους εξασφαλίζοντας ένα μέσο συλλογής και ανάλυσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Αυτό τους επιτρέπει να αναλάβουν άμεση δράση εν μέσω μιας διαρκώς μεταβαλλόμενης κατάστασης και να εξασφαλίζουν τεράστια οφέλη στους πολίτες τους στη διάρκεια αυτής της κρίσης. Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε για να βοηθήσουμε τις κυβερνήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη της
διαχείρισης εμπειριών για να αντιμετωπίσουν αυτήν τη δύσκολη και ανησυχητική κατάσταση καθώς όλοι εργαζόμαστε για να διατηρήσουμε τις κοινότητες και τους αγαπημένους μας υγιείς και ασφαλείς».

>>> Όλα τα εταιρικά νέα εδώ <<<

Η τεχνολογία της Qualtrics συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των GDPR, HIPAA, HITRUST και FedRamp διατηρώντας τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα ασφάλειας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις λύσεις αυτές και άλλους πόρους διαθέσιμους σε κυβερνήσεις σε όλον τον κόσμο επισκεφτείτε την ιστοσελίδα https://www.qualtrics.com/here-to-help/ και ey.com/alliancescomingtogether