Τα Brands, οι Marketers και το Lockdown

Τα μεγαλύτερα brands, με καινοτόμες πρακτικές και δημιουργικές συνεργασίες άλλαξαν τα λογότυπά τους

Της Σταυριάνας Ναθαναήλ*

Ζούμε σε παράξενους καιρούς, με τον COVID-19 να έχει αλλάξει τις καθημερινές μας συνήθειες και να έχει επηρεάσει την οικονομία, τις επιχειρήσεις αλλά και την συμπεριφορά των καταναλωτών. 

Είναι μια νέα τάξη πραγμάτων για τους marketers και τα brands συγκεκριμένα. Το πως θα διαχειριστούν την εικόνα τους αυτή τη στιγμή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς οι επιπτώσεις μπορεί να είναι άμεσες. 

Η εύκολη λύση είναι η αποχή  και η χειρότερη η άρνηση της κατάστασης. Το καλύτερο όμως που έχει να κάνει ένα brand όπως έχουμε πει ξανά και σε άλλες περιστάσεις είναι η ειλικρίνεια και η διαφάνεια.  

Μόλις ανακοινώθηκαν τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης (lockdown), τα μεγαλύτερα brands, με καινοτόμες πρακτικές και δημιουργικές συνεργασίες άλλαξαν τα λογότυπά τους σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσουν το κοινό, αρχίζοντας τη δική τους COVID-19 καμπάνια ενημέρωσης. 

Το McDonald's και η Coca Cola δείχνουν το social distancing στα logo τους και η IKEA καλεί τον κόσμο να δημιουργήσει ένα όμορφο και αναπαυτικό σπίτι για να περάσει την περίοδο της καραντίνας. 

Coca-Cola: Staying apart is the best way to stay united by Mercado McCann

McDonald's: Golden Arches Separation

IKEA: I Stay Home by McCann

 

Αξιοσημείωτο πως διάφορα brands στην Κύπρο αξιοποίησαν δημιουργικά το lockdown είτε γεμίζοντας τα social media με θετικά μηνύματα, χρήσιμες συμβουλές είτε ακόμη με ενδιαφέρον και engaging content. 

Louis Ivi Mare | Hotel | Paphos, Cyprus 

        View this post on Instagram                  

Let's welcome the new week with positivity and good health! We can't wait to welcome you back! Until then, stay safe! #StaySafe #StayHome

A post shared by Louis Ivi Mare (@louisivimare) on Apr 6, 2020 at 7:34am PDT

Sudocrem Cyprus | Product 

 

        View this post on Instagram                  

Η συχνή χρήση αντισηπτικού αφήνει τα χέρια μας αφυδατωμένα και ερεθισμένα. Η Sudocrem καταπραΰνει και ενυδατώνει, αφήνοντας την επιδερμίδα απαλή και ανακουφισμένη! #SudocremCY #Sudocrem #StayHome #StaySafe #StayPositive #Babies #BabyCare #BabyCareProducts #MummyCare #MummyLife

A post shared by Sudocrem Cyprus (@sudocrem_cy) on Apr 2, 2020 at 12:46am PDT

 

        View this post on Instagram                  

#ΜένουμεΣπίτι για το καλό το δικό μας, της οικογένειας μας, αλλά και των μικρών μας! 🏠🤱 Μην ξεχνάτε μετά από κάθε μπάνιο να χρησιμοποιείτε #Sudocremcy ! #Sudocrem #StayHome #StaySafe #StayPositive #Babies #BabyCare #BabyCareProducts #MummyCare #MummyLife

A post shared by Sudocrem Cyprus (@sudocrem_cy) on Mar 26, 2020 at 6:08am PDT

SHARK Energy Cyprus | Product

 #BringINTheBeast κάνωντας λογοπαίγνιο με το motto τους το οποίο είναι #BOTB (Bring Out The Beast).

 

        View this post on Instagram                  

Bring ̶O̶u̶t̶ In The Beast #LockdownMode

A post shared by SHARK Energy Cyprus (@sharkenergycy) on Apr 6, 2020 at 8:28am PDT

Έχουν επίσης δημιουργήσει μια καινούργια θεματική κατηγορία #KeepTheBeastAtHome ανεβάζοντας στα social media posts, δραστηριότητες, memes και παιχνίδια που μπορούν να παίξουν οι followers online και από το σπίτι. 

        View this post on Instagram                  

Cooking at home during the lockdown. #MasterChef #NotReally

A post shared by SHARK Energy Cyprus (@sharkenergycy) on Mar 30, 2020 at 11:00pm PDT

Δες περισσότερα παραδείγματα από άλλα brands στο εξωτερικό:

Burger King: Stay Home

 

NHS: Social Distancing by Typechap

Unsplash: Image distancing

 

Hyundai: Unpredictable by Innocean

 

*Success Manager, Digital Marketing (Opium Works)