Θες να πληρώνεις από το κινητό σου; Τι σου προσφέρει η Ελληνική

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις εάν είσαι πελάτης της Ελληνικής Τράπεζας

Με στόχο να καταστήσει την καθημερινή τραπεζική πιο εύκολη από ποτέ, η Ελληνική Τράπεζα έχει αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται άρτια και στις νέες απαιτήσεις λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, με βασικό γνώμονα τη διασφάλιση της υγείας τόσο των πελατών της όσο και του προσωπικού της, και στα πλαίσια των οδηγιών του Υπουργείου Υγείας για περιορισμό των μετακινήσεων και των κοινωνικών συναναστροφών προτρέπει τους πελάτες της να αξιοποιήσουν τη χρήση των εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης, όπως το Hellenic Bank Mobile App και Mobile App, τις ATM και τις κάρτες ανέπαφων συναλλαγών.

Μάλιστα, η Ελληνική Τράπεζα στην προσπάθεια της να καταστήσει τις συναλλαγές πιο εύκολες από ποτέ προχώρησε στην αναβάθμιση του Hellenic Bank Mobile App και πλέον οι καθημερινές συναλλαγές μέσω κινητού είναι τόσο απλές όσο η αποστολή ενός μηνύματος.

Όπως ανακοίνωσε η ίδια η Τράπεζα, το ανανεωμένο Hellenic Bank Mobile App με νέο φιλικό και ξεκάθαρο σχεδιασμό, και ενσωματωμένα βιομετρικά χαρακτηριστικά είναι πλέον έτοιμο και διαθέσιμο στο APP Store και Play Store, προσφέροντας μιανπραγματικά εύκολη τραπεζική εμπειρία, οποτεδήποτε και από οπουδήποτε.

Το Contact Pay

Αυτό που διευκολύνει ιδιαίτερα τους πελάτες είναι η προσθήκη του Contact Pay, με το οποίο ο χρήστης μπορεί να αποστείλει ή
να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού του, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής
Τράπεζας.

Σημειώνεται πως, η σύνδεση στον λογαριασμό πραγματοποιείται βιομετρικά, με δαχτυλικό αποτύπωμα ή αναγνώριση προσώπου του χρήστη, ενώ η ταυτοποίηση γίνεται πιο εύκολα και γρήγορα από ποτέ, χωρίς SMS – OTP και άλλες χρονοβόρες διαδικασίες.

Με τον τρόπο αυτό, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ο χρήστης έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς του, στις κάρτες και στις συναλλαγές του, ενώ με μερικά απλά βήματα μπορεί να μεταφέρει χρήματα, να πραγματοποιήσει τις πληρωμές που επιθυμεί και να εξοφλήσει λογαριασμούς κοινής ωφελείας.

Οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν πλέον με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία να διαχειριστούν τους λογαριασμούς, τις συναλλαγές και τα έξοδά τους, όλα από το ίδιο σημείο, ενώ παράλληλα, αποκτούν τον έλεγχο των οικονομικών τους μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων.

Επιπρόσθετα των πιο πάνω, με τη βιομετρική ταυτοποίηση, οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να είναι σίγουροι ότι οι αγορές τους στα καταστήματα και στο διαδίκτυο πραγματοποιούνται με ασφάλεια, διατηρώντας πλήρη έλεγχο των καρτών τους και τη δυνατότητα απενεργοποίησης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Περισσότερα για το ανανεωμένο Mobile App της Ελληνικής ΕΔΩ .

Άλλοι τρόποι για γρήγορη και ασφαλή εξυπηρέτηση

Πέραν των πιο πάνω, για ασφαλή και γρήγορη εξυπηρέτηση οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα εντελώς δωρεάν με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών χωρίς να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα και να λάβουν το PIN τους με SMS στο κινητό τους, ώστε να μπορούν να αξιοποιήσουν όλα τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.

Επίσης, έμπειρο προσωπικό της Τράπεζας βρίσκεται μέσα και έξω από τα καταστήματα καθοδηγώντας και εξυπηρετώντας τους πελάτες, δίνοντας προτεραιότητα στους συνταξιούχους και στις ευάλωτες ομάδες, ώστε να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους στις ΑΤΜ, γρήγορα και με ασφάλεια, ενώ οι αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών για ποσά μικρότερα των €500 και η έκδοση καταστάσεων/ υπολοίπων λογαριασμών πραγματοποιούνται αποκλειστικά στις ΑΤΜ.

Ακόμη η Ελληνική Τράπεζα προσφέρει τη δυνατότητα κατάθεσης πολλαπλών επιταγών μέσω των ΑΤΜ ή δωρεάν υπηρεσία συλλογής επιταγών (courier) από τα γραφεία των πελάτων (για περισσότερες από 10 επιταγές), ενώ η πληρωμή λογαριασμών Κοινής Ωφέλειας γίνεται μόνο μέσω των Hellenic Bank Web Banking και Mobile App εντελώς δωρεάν.

Πατήστε στο σύνδεσμό για να δείτε όλα όσα μπορείτε να κάνετε διαδικτυακά κάνοντας Connect με την Ελληνικη Τράπεζα https://www.hellenicbank.com/portalserver/hb-en-portal/el/personal-banking/ways-to-bank/help-me-with/connect

Την ίδια ώρα, οι εκτελέσεις μισθοδοσιών και μεταφορές χρημάτων γίνονται ηλεκτρονικά, μέσω του Hellenic Bank Web Banking, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα κατάθεσης έως €30.000 ημερησίως στις ΑΤΜ ή στις «in lobby ATM» στον εσωτερικό χώρο επιλεγμένων καταστημάτων.

Σημειώνεται, δε, πως οι μη ταμειακές πράξεις (παροχή πληροφοριών, υπογραφή συμβολαίων, παραλαβή βιβλιαρίων επιταγών κ.α.) γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού.

Cash 360 coin και ATM.

Επιπρόσθετα και με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών πελατών της η Ελληνική Τράπεζα διαθέτει 11 μηχανές Cash 360 coin σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Κύπρο, προσφέροντας τη δυνατότητα κατάθεσης μεγάλου όγκου κερμάτων με τη χρήση ειδικού κώδικα, ενώ ανά τακτά χρονικά διαστήματα, εντός της ίδιας ημέρας, η Τράπεζα ενημερώνει αυτόματα τον λογαριασμό του πελάτη.

Επίσης, οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να εξυπηρετηθούν από το ευρύ και παγκύπριο δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς 24/7 και να πραγματοποιήσουν καθημερινές τραπεζικές εργασίες όπως, δωρεάν αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας, καταθέσεις επιταγών, να δουν τα υπόλοιπα των λογαριασμών τους και πολλά άλλα.

Γ. Σκλάβος: Άλλαξε δραστικά ο τρόπος που συναλλασσόμαστε

Σε δηλώσεις του, εξάλλου, στην Brief o Επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας και Ταυτότητας της Ελληνικής Τράπεζας, Γιώργος Σκλάβος, τόνισε πως «ο τρόπος που συναλλασσόμαστε έχει αλλάξει δραστικά. Το μέλλον είναι ψηφιακό εξού και η Ελληνική Τράπεζα επενδύει τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό, όσο και στην ανάπτυξη των απαραίτητων τεχνολογικών υποδομών για μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης», εξήγησε.

Όπως είπε, «η έκδοση χρεωστικής κάρτας και η εγγραφή στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας ‘λύσουν τα χέρια’ των πελατών μας, προσφέροντάς τους άμεση πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, ασφαλέστερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση χωρίς αχρείαστες μετακινήσεις και ώρες αναμονής στην ουρά του ταμείου».

Στις επιλογές του Web Banking και των ΑΤΜ νέες γενιάς, οι οποίες, όπως είπε, καλύπτουν πέραν του 80% του όγκου των τραπεζικών συναλλαγών, σύμφωνα με τον κ. Σκλάβο, «ήρθε να προστεθεί το ανανεωμένο Mobile App το οποίο πλέον με το Contact Pay κάνει τη μεταφορά χρημάτων τόσο απλή όσο η αποστολή ενός sms», σημειώνοντας πως «το Contact Pay διευκολύνει τον χρήστη, ο οποίος μπορεί να αποστείλει ή να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού του, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας».

Μάριος Αδάμου
 
8023