Volkswagen: Αποφασίζει να «κόψει» τις διαφημίσεις στο Twitter

Ανάλογες αποφάσεις έχουν λάβει κι άλλες μεγάλες εταιρείες όπως η GM και η General Mills

Nα σταματήσουν τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter μέχρι νεωτέρας μετά την εξαγορά της πλατφόρμας μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τον Ιλον Μασκ, συνέστησε η Volkswagen στις εταιρείες του ομίλου της.

«Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και θα αποφασίσουμε για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την εξέλιξή της», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης.

>>>Δείτε ακόμη: Μασκ: Τα έσοδα του Twitter μειώθηκαν εξαιτίας των ακτιβιστών

Τα σχόλια του ομίλου της Volkswagen, που καλύπτει τα brands VW, Seat, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Ducati και Porsche, συμβαδίζουν με ανάλογες αποφάσεις τις οποίες έχουν λάβει και άλλες εταιρείες, όπως η GM και η General Mills.

>>>Δείτε ακόμη: Πάνω από 12 χιλιάδες υποψήφιοι για θέσεις στο Δημόσιο

Mαζικές απολύσεις
Να σημειωθεί ότι αίσθηση έχει προκαλέσει η απόφαση του Ίλον Μασκ για μαζικές απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων. Μάλιστα η νέα διοίκηση της πλατφόρμας μιλά για «απαραίτητη ενέργεια» αναφερόμενη στις απολύσεις του 50% του προσωπικού τού Twitter .

«Σε μια προσπάθεια να θέσουμε το Twitter σε έναν υγιή δρόμο, θα περάσουμε από τη δύσκολη διαδικασία μείωσης του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού μας την Παρασκευή», ανέφερε η διοίκηση του Twitter σε ενημερωτικό σημείωμα.

«Αναγνωρίζουμε ότι αυτό θα επηρεάσει έναν αριθμό ατόμων που έχουν πολύτιμη συνεισφορά στο Twitter, αλλά αυτή η ενέργεια είναι δυστυχώς απαραίτητη για να διασφαλιστεί η επιτυχία της εταιρείας στο μέλλον».

ot.gr