Αpple: Εξελίσσει (και) τεχνολογία αναγνώρισης για ατυχήματα

Στην επόμενη γενιά τους τα iPhone θα αποκτήσουν την δυνατότητα να επικοινωνούν αυτόματα με τις αρμόδιες αρχές σε περίπτωση ατυχήματος.

Μπορεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα να έχουν αποκτήσει ιδιαίτερα εξελιγμένα συστήματα για την υποβοήθηση του οδηγού και την ασφάλεια των επιβατών, όμως ο συγκεκριμένος τομέας δεν παύει να προσελκύει και νέες εταιρίες με αρκετές έξυπνες ιδέες.

Για παράδειγμα πέρσι, η OnStar παρουσίασε την εφαρμογή Guardian η οποία χρησιμοποιεί τους σένσορες του κινητού τηλεφώνου για να αναγνωρίσει μία σύγκρουση και να συνδέσει τον χρήστη με τις υπηρεσίες που έχει επιλέξει.

Η ιδέα αυτή φαίνεται ότι άρεσε στην Apple που θέλει να την ενσωματώσει σε κάποια από τις επόμενες γενιές των iPhone και των Apple Watch της.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Apple πρόκειται να εισαγάγει την τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης στις συσκευές της το επόμενο έτος. Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν να χρησιμοποιεί αισθητήρες κίνησης έτσι ώστε να παρακολουθεί ξαφνικές αλλαγές στην βαρύτητα και την επιτάχυνση του οχήματος.

Το σύστημα της Apple θεωρεί ότι όλα τα παραπάνω είναι σημάδια σύγκρουσης οπότε δίνει άμεσα εντολή να κληθούν αυτόματα οι υπηρεσίες άμεσης βοήθειας. Εδώ πάντως αρχίζει να δημιουργείται ένα θέμα, καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο οι σένσορες να δίνουν λάθος εντολές και να φρακάρει το τηλεφωνικό κέντρο της Αστυνομίας με λάθος τηλεφωνήματα.

Η εφαρμογή της OnStar δεν είχε απευθείας σύνδεση με την Αστυνομία αλλά με μία υπηρεσία ειδικών συμβούλων, οι οποίοι έπαιρναν τα στοιχεία της σύγκρουσης και ανάλογα καθοδηγούσαν τους επιβάτες του αυτοκινήτου αλλά και τις Αρχές για καλύτερη αντιμετώπιση του περιστατικού.

Όλα αυτά μένει να ξεκαθαριστούν όσο θα πλησιάζει η ώρα της παρουσίασης της εφαρμογής της Apple στα νέα iPhone. Προς το παρόν γίνονται εκτεταμένες δοκιμές έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα είναι αποτελεσματικό και ότι θα λύσει περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα δημιουργήσει.

Η Apple φέρεται να έχει μελετήσει πάνω από 10 εκατομμύρια ύποπτα περιστατικά συγκρούσεων, μεταξύ των οποίων και 50.000 που ακολουθήθηκε η διαδικασία για ενημέρωση των Αρχών. Πάντως γίνονται σημαντικές προσπάθειες για να βελτιωθεί η ακρίβεια στην σύγκρουση και να καλείται η Αστυνομία μόνο όταν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.

Πηγή: newsauto