Η Gucci πρωτοπορεί στις συναλλαγές με κρυπτονομίσματα

Περίπου το 70% των καταστημάτων της αποδέχονται μια πληθώρα ψηφιακών νομισμάτων

Η Gucci ξεκίνησε να δέχεται πληρωμή σε κρυπτονομίσματα σε μερικά καταστήματά της στις ΗΠΑ από τον Μάιο του 2022. Τώρα, περίπου το 70% των καταστημάτων της αποδέχονται μια πληθώρα ψηφιακών νομισμάτων. Τα εναπομείναντα δεν αναμένεται να μείνουν εκτός για πολύ ακόμα.

>>> NEO - Brief Platinum, το πρώτο διαδραστικό περιοδικό από την Δημοσιογραφική Ομάδα της Brief. Κάνε δωρεάν εγγραφή ΕΔΩ για να παραλάβεις το πρώτο τεύχος με αποκλειστικό αφιέρωμα στις Φοιτητικές Εστίες <<<

Η Gucci ήταν η πρώτη μάρκα που δέχτηκε κρυπτονομίσματα και αυτή την εβδομάδα ήταν η πρώτη που δέχτηκε το ApeCoin. Με την προσθήκη του ApeCoin, οι πελάτες της Gucci θα έχουν δώδεκα επιλογές για να πληρώσουν με ψηφιακά χρήματα. Η Gucci δέχεται πλέον Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Wrapped Bitcoin, Litecoin, Dogecoin, Shiba Inu και 5 stablecoins τα οποία συνδέονται με το αμερικανικό δολάριο.

Η ιταλική μάρκα πολυτελείας μπήκε στον χώρο των κρυπτονομισμάτων με μόλις πέντε καταστήματα αρχικά, αλλά θεώρησε σκόπιμο να επεκταθεί γρήγορα για να προσελκύσει και άλλους πελάτες.

Σύμφωνα με τον Stephen Pair, CEO της BitPay, η πλατφόρμα απλώς ανταποκρίθηκε στη ζήτηση. Για παράδειγμα, πρόσθεσαν το ApeCoin ως απάντηση στην έντονη ζήτηση των πελατών για την πολυδιαφημισμένη συλλογή Bored Ape Yacht Club NFT, θυγατρική της Yuga Labs. Το Bored Ape Yacht Club είναι περιζήτητο από διασημότητες και άλλα εύπορα άτομα και το ApeCoin θα είναι το κύριο token που θα χρησιμοποιείται σε όλο το οικοσύστημα Ape σύμφωνα με την Adriane Lee του WWD.

Οι κάτοχοι του ApeCoin μπορούν να κάνουν αγορές με τους εμπόρους που βρίσκονται στην πλατφόρμ BitPay, στους οποίους περιλαμβάνονται premium μάρκες και λιανοπωλητές, καθώς και δημοφιλείς υπηρεσίες όπως το UberEats και το DoorDash. Απλώς ανταλλάσσουν τα tokens με μετρητά μέσω μιας κάρτας BitPay, ή τα κρατούν.

Ο ευμετάβλητος κόσμος των κρυπτονομισμάτων είναι από μόνος του ένα περιπετειώδες σπορ και τείνει να είναι άκρως κερδοσκοπικός με τις τιμές να μεταβάλλονται συχνά. Το Bitcoin και το Ethereum, για παράδειγμα, ανακάμπτουν μετά από το μεγάλο κραχ του φετινού Ιουνίου.

Όσον αφορά την Gucci, η εταιρεία έχει προσθέσει τις πληρωμές με κρυπτονομίσματα για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών της. Αυτό υποδηλώνει ο Pair της BitPay, ο οποίος πιστεύει ότι η ζήτηση πρέπει να αυξάνεται κατακόρυφα μεταξύ των καταναλωτών ειδών πολυτελείας. Ωστόσο, δεν είναι γνωστό πόσοι πελάτες έχουν χρησιμοποιήσει Bitcoin ή Dogecoin για τις αγορές τους.

Ένα άλλο σενάριο θέλει την Gucci να αγκαλιάζει τα κρυπτονομίσματα ως μια στρατηγική κίνηση που θα φέρει την εταιρεία σε ευνοϊκή θέση απέναντι στις μελλοντικές εξελίξεις. Άλλωστε, η Gucci έχει δραστηριοποιηθεί και στο παρελθόν στον τομέα των ψηφιακών συλλεκτικών αντικειμένων, όπως avatar και NFTs. Η εταιρεία έχει επίσης διερευνήσει συνεργασίες με "ψηφιακούς κόσμους" όπως το Roblox και το Sandbox.

Η Gucci μετατρέπεται σε ηγέτιδα δύναμη στις συναλλαγές με κρυπτονομίσματα με την προσδοκία ότι θα προσελκύσει εύπορους πελάτες. Η Gucci θέλει σαφώς να είναι στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων, μαζί με τη Nike και την Tiffany. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τέτοιες ενέργειες από αυτούς τους "κολοσσούς" θα δώσουν νέες ιδέες και στους υπόλοιπους παίχτες του κλάδου.

Πηγή: capital.gr