Τι γίνεται με τα εισιτήρια όταν κλείνει μια αεροπορική εταιρεία

Τι γίνεται αν κλείσει μια αεροπορική εταιρεία και όμως αγοράσατε ήδη εισιτήριο ή ήδη ταξιδεύετε;

Ψάξαμε και βρήκαμε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο κάθε πελάτης, εαν βρεθεί στην δυσάρεστη θέση να κλείσει η αεροπορική εταιρεία με την οποία είτε βρίσκεται σε ταξίδι είτε ήδη αγόρασε εισιτήριο για μελλοντικό ταξίδι. 

 

>>> Διαβάστε επίσης:
Τι λένε οι επίσημες ανακοινώσεις Cobalt και Υπουργείο Μεταφορών
Ά. Μιχαηλίδης-Cobalt: Kανένας πελάτης ξεκρέμμαστος


Αν δεν έχετε αναχωρήσει ακόμη 
•    Αν πληρώσατε το εισιτήριο με Πιστωτική Κάρτα (Credit Card)
Τότε δικαιούστε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για το κόστος του εισιτηρίου σας από την εταιρεία / τράπεζα που εξέδωσε την κάρτα σας. 
 
•    Αν πληρώσατε με Debit Card
Τότε επικοινωνήστε με την Τράπεζα και ρωτήστε αν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων για το κόστος του εισιτηρίου σας βάσει των Όρων και Κανονισμών της Τράπεζάς σας.

 

•    Αν η πτήση σας, της εταιρείας που έκλεισε, ήταν μέρος ταξιδιωτικού πακέτου
Αν κλείσατε ένα ταξιδιωτικό πακέτο που περιλαμβάνει πτήσεις και διανυκτερεύσεις (κτλ) μέσω ενός Ταξιδιωτικού Πράκτορα (travel agency), τότε επικοινωνήστε με το Ταξιδιωτικό Γραφείο και ζητήστε τα λεφτά σας πίσω. 

Αν ήδη ταξιδεύετε 

•    Αν η πτήση σας δεν ήταν μέρος ταξιδιωτικού πακέτου 
Ελέγχετε συνεχώς για όποια νέα από την εταιρεία. Μια εταιρεία ωστόσο που κλείνει είναι κάπως απίθανο να είναι σε θέση να διευθετήσει εναλλακτική πτήση για εσάς ή να σας προσφέρει οποιαδήποτε βοήθεια. Κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να αγοράσετε καινούργιο εισιτήριο με άλλη εταιρεία.  

Αν πληρώσατε την πτήση που δεν θα πραγματοποιηθεί μέσω πιστωτικής κάρτας (credit card), μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή λεφτών. Αν πληρώσατε με debit card θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας κατά πόσο δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με του Όρους και Προϋποθέσεις της Τράπεζάς σας. 

•    Αν η πτήση σας ήταν μέρος ταξιδιωτικού πακέτου 
Αν η πτήση σας είναι μέρος ταξιδιωτικού πακέτου που περιλαμβάνει πτήσεις και διανυκτερεύσεις (κτλ) και το αγοράσατε μέσω ενός Διοργανωτή Ταξιδίων (Tour Operator), τότε επικοινωνήστε μαζί του ώστε να σας βοηθήσει για την πτήση της επιστροφής. 

Αν η πτήση σας είναι μέρος ταξιδιωτικού πακέτου που περιλαμβάνει πτήσεις και διανυκτερεύσεις (κτλ) και το αγοράσατε μέσω ενός Ταξιδιωτικού πράκτορα (travel agency), τότε επικοινωνήστε μαζί του και ζητήστε τα λεφτά σας πίσω. 

Σε όλες τις περιπτώσεις ελέγχετε τις όποιες πληροφορίες ενδεχομένως να δημοσιοποιήσει η αεροπορική εταιρεία. Σε περίπτωση εκκαθαριστή θα πρόκειται για μια μακρά και χρονοβόρα διαδικασία και οι μεμονωμένοι πελάτες βρίσκονται μεταξύ των τελευταίων της σειράς που αποζημιώνονται κατά την διαδικασία εκκαθάρισης της εταιρείας. Στις πλείστες των περιπτώσεων, δεν επαρκούν τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας που θα ρευστοποιηθούν, για αποζημίωση όλων των πιστωτών και πελατών της.
    
*Οι πληροφορίες είναι από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή (ECC-Net)
 

 
10792
Thumbnail