Αεροδρόμιο Σχίπχολ: Δίνει αποζημιώσεις σε όσους έχασαν την πτήση

Συγγνώμη ζήτησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Σχίπχολ, Ντιρκ Μπένσον

Το Διεθνές Αεροδρόμιο Σχίπχολ του Άμστερνταμ ανακοίνωσε ότι θα αποζημιώσει τους επιβάτες που έχασαν πτήσεις λόγω μεγάλου χρόνου αναμονής στον έλεγχο ασφαλείας, μετά το χάος που επικράτησε στα αεροδρόμια παγκοσμίως φέτος το καλοκαίρι.

Το Αεροδρόμιο του Άμστερνταμ είναι ανάμεσα στα αεροδρόμια με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις στις πτήσεις φέτος το καλοκαίρι και με αυτήν την απόφαση γίνεται ένα από τα πρώτα ευρωπαϊκά αεροδρόμια που προχωράει στην καταβολή αποζημιώσεων για το ταξιδιωτικό χάος του καλοκαιριού.

Οι δικαιούχοι

Αποζημίωση δικαιούνται οι ταξιδιώτες που βρίσκονταν στο αεροδρόμιο εγκαίρως το διάστημα μεταξύ 23 Απριλίου και 11 Αυγούστου αλλά έχασαν την πτήση τους λόγω των εξαιρετικά μεγάλων ουρών, ανέφερε σε δήλωση το αεροδρόμιο που εξυπηρετεί τον ολλανδικό βραχίονα της Air France-KLM.

Οι επιβάτες βρίσκονται αντιμέτωποι με το καλοκαίρι της ταλαιπωρίας στα αεροδρόμια καθώς οι αεροπορικές εταιρείες και οι εταιρείες που διαχειρίζονται τα αεροδρόμια δεν έχουν επαρκές προσωπικό μετά την πανδημία του Covid, η οποία οδήγησε σε αποχώρηση χιλιάδων εργαζομένων.

Στο αποκορύφωμα του ταξιδιωτικού χάους, το Σχίπχολ έστησε σκηνές έξω από τις αίθουσες αναχώρησης για να φιλοξενήσει τις μεγάλες ουρές επιβατών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Σχίπχολ, Ντιρκ Μπένσον, ζήτησε συγγνώμη για τα προβλήματα και είπε ότι οι ταξιδιώτες έχουν περιθώριο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου για να ζητήσουν αποζημίωση για έξοδα που προκύπτουν από την εκ νέου κράτηση ή την πληρωμή μιας πτήσης αντικατάστασης ή εναλλακτικής μεταφοράς.

Η απόφαση ήρθε μετά την αγωγή που κατατέθηκε εναντίον του αεροδρομίου από μια υπηρεσία διαμεσολαβητή που συνδέεται με τον ολλανδικό τηλεοπτικό σταθμό MAX, ο οποίος απευθύνεται σε τηλεθεατές άνω των 50 ετών.

newmoney.gr

 
11275