DVF: Το fashion label κήρυξε πτώχευση

Η σχεδιάστρια σκοπεύει να επικεντρωθεί στις online πωλήσεις

Άλλο ένα fashion label πληρώνει με τον πιο σκληρό τρόπο τον αντίκτυπο της πανδημίας της COVID-19, η οποία άλλαξε τη βιομηχανία της μόδας μια για πάντα. Ο λόγος για το brand της διάσημης και καταξιωμένης σχεδιάστριας μόδας Diane von Furstenberg που κήρυξε πτώχευση στην Ευρώπη.

Μοιάζει σαν χθες όταν η σχεδιάστρια παρέλαβε το βραβείο «Légion d’Honneur» εκ μέρους του γαλλικού Υπουργείου Ευρώπης και Εξωτερικών Υποθέσεων, το οποίο παρέδωσε η πρόεδρος της Κεντρική Ευρωπαϊκής Τράπεζας, Christine Lagarde. Η Diane έλαμπε ανάμεσα στους φίλους, την οικογένειά της και τους συναδέλφους της. Το 2019 υπήρξε μία άκρως παραγωγική χρονιά για την επιφανή σχεδιάστρια, η οποία εισήχθη στη National Women’s Hall of Fame. Επιπλέον, της απονεμήθηκε το βραβείο «Global Trailblazer» στην τελετή Vital Voices Leadership, ενώ το ίδιο έτος, διετέλεσε για ακόμη μια χρονιά Chairwoman του Council of Fashion Designers of America, θέση που κατείχε από το 2015.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Όλα αυτά δεν έχουν καμιά σημασία όταν μιλάμε για αριθμούς και χρήματα. Το brand της Fustenberg αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα ήδη από τα τέλη του 2019. Όταν, λοιπόν, η πανδημία εξαπλώθηκε με αποτέλεσμα ateliers, εργοστάσια και μαγαζιά να κλείσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, το brand της δεν μπόρεσε να επιβιώσει. «Ο κορονοϊός χτυπάει κάποιον πολύ περισσότερο αν προϋπάρχει πρόβλημα», δήλωσε χαρακτηριστικά η Fustenberg σε συνέντευξή της.

Η ίδια θέλησε να ξεκαθαρίσει τη θέση αναφορικά με τη πτώχευση του fashion label της μέσω μίας ανάρτησης στο Instagram: «Αναφορικά με το άρθρο της NY Times, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα ώστε να μην παρεξηγηθώ. Έχουμε σκοπό να πληρώσουμε όλους τους υπαλλήλους που αποδεσμεύσαμε, συμπεριλαμβανομένης και της αποζημίωσης. Θα ήθελα ακόμη να αναφέρω ότι δεν έχουμε λάβει καμία χρηματοδότηση από το κράτος όλο αυτό το διάστημα. Όπως όλοι, οι τελευταίοι μήνες ήταν πολύ δύσκολοι και προσπαθούμε να απαλλαγούμε απ’ όλες αυτές τις δυσκολίες. Πρέπει να κλείσουμε πολλά καταστήματα και να μικρύνουμε την επιχείρησή μας, αλλά το brand θα συνεχίσει. […] Η αποδοχή των αδυναμιών μου, κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων εποχών, και μαθαίνοντας απ’ αυτές, θα κάνει εμένα την ίδια αλλά και το brand μου πιο δυνατό».

 

Η σχεδιάστρια του διάσημου wrap dress που συνδυάστηκε με το κίνημα του φεμινισμού σκοπεύει να κλείσει 18 από τα 19 καταστήματα που έχει στην Αμερική, ενώ όλα δείχνουν πώς θα επικεντρωθεί στο online κατάστημα της.

Πηγή: portraits