Η Boeing εξετάζει δάνειο 10 δισ. εν μέσω της κρίσης με τα 737 Max

Οι αναλυτές ανέμεναν από πολύ καιρό ότι η εταιρεία θα καταφύγει σε δανεισμό για να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο κόστος

Η Boeing βρίσκεται σε συνομιλίες με τράπεζες για να εξασφαλίσει δάνειο ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή και παραπάνω, σύμφωνα με τους ανθρώπους με γνώση του ζητήματος, εξασφαλίζοντας μέχρι στιγμής τουλάχιστον 6 δισεκατομμύρια δολάρια για να αντιμετωπίσει τις συνέπειες των δύο αεροπορικών δυστυχημάτων με τα 737 Max.

Το συνολικό ποσό θα μπορούσε να αυξηθεί αν υπάρχει πρόσθετη ζήτηση από τις τράπεζες, όπως ανέφερε ένα πρόσωπο εξοικειωμένο με το θέμα στο CNBC. Οι αναλυτές ανέμεναν από πολύ καιρό ότι η εταιρεία θα καταφύγει σε δανεισμό για να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο κόστος, ωστόσο το ποσό είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι μερικοί είχαν εκτιμήσει.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Η τράπεζα Jefferies νωρίτερα αυτόν τον μήνα προέβλεπε ότι η Boeing θα λάμβανε δάνεια ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων αυτό το τρίμηνο. Η Moody's Investors Service την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι επανεξετάζει την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας της Boeing - η οποία βρίσκεται σε επενδυτική βαθμίδα - λόγω της κρίσης με τα 737 Max.

«Οι πρόσφατες εξελίξεις υποδηλώνουν μια πιο δαπανηρή και παρατεταμένη ανάκαμψη της Boeing για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης και μια επακόλουθη περίοδο αυξημένου επιχειρησιακού και οικονομικού κινδύνου, ακόμη και αν η πιστοποίηση του Max έρθει σχετικά βραχυπρόθεσμα», δήλωσε ο Τζόναθαν Ρουτ, αναλυτής της Moody's για τη Boeing.

Η εταιρεία αναζητεί δάνειο το οποίο μπορεί να μην επηρεάσει άμεσα την πιστοληπτική της ικανότητα, δήλωσαν οι άνθρωποι που είναι εξοικειωμένοι με το θέμα. Οι τράπεζες που έχουν ήδη δεσμευτεί να συνεισφέρουν στο δάνειο περιλαμβάνουν τη Citigroup, την Bank of America Merrill Lynch, τη Wells Fargo και τη J.P. Morgan.

Νωρίτερα τον Ιανουάριο, η Boeing ανέστειλε την παραγωγή του 737 Max, καθηλώνοντας για 11ο μήνα το αεροσκάφος στο έδαφος, κάτι που έχει ήδη κοστίσει χιλιάδες θέσεις εργασίας. Η εταιρεία δήλωσε ότι δεν σχεδιάζει να απολύσει τους εργαζόμενους για 737 Max και ότι θα τους αναθέσει άλλες εργασίες. Οι πιλότοι προτείνεται επίσης να υποβληθούν σε εκπαίδευση μέσω προσομοιωτή, μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία πριν πετάξουν και πάλι τα αεροπλάνα.

>>> Όλες οι έρευνες και αναλύσεις της Brief <<<

Η εταιρεία ανακοίνωσε πέρσι τις πιο αδύναμες πωλήσεις της για δεκαετίες και παρέδωσε τον τίτλο του μεγαλύτερου κατασκευαστή αεροσκαφών στον κόσμο στον ευρωπαϊκό ανταγωνιστή της, Airbus. Τα 737 Max κόστισαν επίσης στις αεροπορικές εταιρείες περισσότερα από 1 δισ. δολάρια σε απώλειες εσόδων.

Πηγή: Sputnik.gr