Ο Ντόναλντ Τραμπ προανήγγειλε πως θα ασκήσει βέτο

Η αμερικανική Γερουσία, που ελέγχεται από τους Ρεπουμπλικανούς, ακύρωσε σήμερα (14/3) το μέτρο της κατάστασης έκτακτης ανάγκης που κήρυξε ο Ντόναλντ Τραμπ για την χρηματοδότηση του τείχους που επιθυμεί να χτίσει στα σύνορα του Μεξικού.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Δώδεκα Ρεπουμπλικανοί γερουσιαστές συστρατεύτηκαν με τους Δημοκρατικούς, υπερψηφίζοντας το νομοσχέδιο που είχε ήδη εγκριθεί από την Βουλή των Αντιπροσώπων, το οποίο διακηρύσσει ότι «η εθνική κατάσταση έκτακτης ανάγκης που κήρυξε ο πρόεδρος στις 15 Φεβρουαρίου 2019 (...) ακυρώνεται».

Αμέσως μετά την απόφαση της Γερουσίας, ο κ. Τραμπ έσπευσε να προαναγγείλει μέσω Twitter ότι θα ασκήσει βέτο. τραμπ


 

 
1104
Thumbnail

To βλέμμα της στην ψηφιακή διαφήμιση -μια αγορά 129 δισ. δολαρίων- στρέφει η Amazon.com, σε μια κίνηση που φέρνει τον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου σε ευθεία αντιπαράθεση με την Google και το Facebook, απειλώντας την κυριάρχία τους. 

ad1mobile

Σύμφωνα με το Bloomberg, στα άμεσα σχέδια της Amazon είναι η πώληση διαφημιστικών video spot μέσω των εφαρμογών της για έξυπνα κινητά. Η Amazon φέρεται να δοκιμάζει εδώ και αρκετούς μήνες τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα iOS της Apple, όπως αναφέρουν στο Bloomberg ανώνυμες πηγές. Παρόμοιο προϊόν για την πλατφόρμα Android της Google σχεδιάζεται εντός του έτους.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

ad2mobile

Τα σύντομα διαφημιστικά σποτάκια εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης στην εφαρμογή shopping και αποτελούν πολύτιμο χώρο για όσους επιθυμούν να προβάλουν τα προϊόντα τους μέσω διαφήμισης, καθώς όσοι αναζητούν προϊόντα μέσω της εφαρμογής έχουν περισσότερες πιθανότητες να τα αγοράσουν από ό,τι οι καταναλωτές που σερφάρουν στο Facebook ή παρακολουθούν videos στο YouTube της Google.

H Αmazon έχει αναδειχθεί σε ισχυρό ανταγωνιστή στην αγορά ψηφιακής διαφήμισης, καθώς διεκδικεί το 50% όλων των online πωλήσεων στις ΗΠΑ. Το μερίδιο της Amazon στην ψηφιακή διαφήμιση προβλέπεται να αυξηθεί φέτος στο 8,8%, από 6,8% το 2018, σύμφωνα με την EMarketer. Aντιστοίχως, το μερίδιο της Google αναμένεται να υποχωρήσει στο 37,2% από 38,2%.
 

article 1