Σταματά τις διαπιστεύσειςστους δημοσιογράφους του πρακτορείου κατηγορώντας το για μεροληψία

Το προεκλογικό επιτελείο του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι θα σταματήσει να εκδίδει διαπιστεύσεις για τους δημοσιογράφους που εργάζονται για το πρακτορείο Bloomberg, ιδιοκτήτης του οποίου είναι ο δισεκατομμυριούχος πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης Μάικλ Μπλούμπεργκ, ο οποίος διεκδικεί το χρίσμα των Δημοκρατικών για τις προεδρικές εκλογές του 2020.

Έπειτα από την επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας του δισεκατομμυριούχου, το πρακτορείο ανέφερε ότι θα καλύψει την προεκλογική εκστρατεία του ιδιοκτήτη του, όμως θα σταματήσει να δημοσιεύει ανυπόγραφα κύρια άρθρα που αντικατοπτρίζουν τις απόψεις του Αμερικανού μεγιστάνα, όπως έκανε γνωστό ο αρχισυντάκτης του. Τόνισε ωστόσο ότι θα συνεχίσει να καλύπτει δημοσιογραφικά τον πρόεδρο Τραμπ.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Την ανακοίνωση της διακοπής έκδοσης διαπιστεύσεων σε δημοσιογράφους του Bloomberg έκανε η ομάδα της εκστρατείας επανεκλογής του Τραμπ.

Δεν ήταν άμεσα σαφές κατά πόσον ο Λευκός Οίκος θα αλλάξει τον τρόπο αντιμετώπισης των δημοσιογράφων του Bloomberg.

«Από την στιγμή που δήλωσαν ανοιχτά την μεροληψία τους, η εκστρατεία Τραμπ δεν θα εκδίδει διαπιστεύσεις σε εκπροσώπους του Bloomberg News για τις προεκλογικές συγκεντρώσεις ή για άλλες εκδηλώσεις της εκστρατείας», δήλωσε ο ηγέτης της εκστρατείας του Τραμπ, Μπραντ Παρσκάλε.

«Θα καθορίζουμε κατά περίπτωση αν θα εμπλεκόμαστε με μεμονωμένους δημοσιογράφους ή θα απαντάμε σε ερωτήσεις από το Bloomberg News», συμπλήρωσε.

Αντιδρώντας στην ανακοίνωση του επιτελείου του Αμερικανού προέδρου, ο Τζον Μικλεθγουεϊτ, αρχισυντάκτης του πρακτορείου δήλωσε πως «Η κατηγορία για μεροληψία δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια».

«Καλύψαμε δημοσιογραφικά τον Ντόναλντ Τραμπ δίκαια και αμερόληπτα από τότε που έγινε υποψήφιος το 2015 και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε παρά τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν από το επιτελείο Τραμπ», πρόσθεσε.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του Μάικλ Μπλούμπεργκ, ο Μικλεθγουεϊτ σε υπόμνημά του προς την διεύθυνση σύνταξης του πρακτορείου δήλωσε πως «θα συνεχίσουμε την παράδοσή μας να ερευνάμε τον Μάικλ, την οικογένειά του και το ίδρυμά του και θα εφαρμόσουμε την ίδια πολιτική και για τους άλλους διεκδικητές του χρίσματος των Δημοκρατικών.

Τέλος, είπε πως τα ερευνητικά ρεπορτάζ για την κυβέρνηση Τραμπ, την τωρινή κυβέρνηση, θα συνεχιστούν «προς το παρόν».

Πηγή: Newmoney.gr

 
2918
Thumbnail

Στροφή επενδύσεων προς την Κίνα -Το αεροδρόμιο αντιστοιχεί σε έκταση 25 γηπέδων ποδοσφαίρου - Αναμένεται να δεχθεί 100 εκατ. επιβάτες το 2040

ad1mobile

Το νέο αεροδρόμιο – διαμάντι της Κίνας δημιουργεί τουλάχιστον θαυμασμό, το Bejing Daxing, μια εντυπωσιακή κατασκευή που άνοιξε τις πύλες της μερικές ημέρες πριν τους μεγαλοπρεπείς εορτασμούς για την 70η επέτειο από την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, στα τέλη του Σεπτεμβρίου.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

,

ασε

ad1mobile
,

Ο αερολιμένας έχει τη μορφή ενός αστερία σε μεταλλική μορφή με αποτέλεσμα από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του να του προσδώσουν το κατάλληλο όνομα. Το φουτουριστικό αυτό αεροδρόμιο κόστισε 25,5 δισ. δολάρια(εάν υπολογιστούν και οι σιδηροδρομικές και οδικές συνδέσεις) και βρίσκεται σε απόσταση 46 χιλιομέτρων νότια του κέντρου της κινεζικής πρωτεύουσας, ενώ αναμένεται να λειτουργήσει με πλήρη δυναμικότητα το 2025 με 72 εκατ. επιβάτες τον χρόνο, κάτι που θα αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ για ένα μεμονωμένο τερματικό σταθμό, όπως έχουν αναφέρει οι σχεδιαστές του έργου.

ad1mobile
,

ασε

ad1mobile
,
ad2mobile

Με έκταση 700.000 τ.μ., το νέο κτίριο διεκδικεί τον τίτλο του πιο μεγάλου αεροπορικού τερματικού σταθμού στον κόσμο. Σχεδιάστηκε από την αγγλοϊρακινή αρχιτέκτονα Ζάχα Χαντίντ, που πέθανε το 2016, και τον τεχνικό βραχίονα της Aéroports de Paris (ADP).

ad1mobile

Καλύπτεται από μία ενιαία στέγη που αντιστοιχεί σε έκταση 25 γηπέδων ποδοσφαίρου. Σε αντίθεση με τα κλασσικά αεροδρόμιο, το νέο κτίριο είναι αρκετά ψηλό με δύο επίπεδα για τις αναχωρήσεις και άλλα τόσα για τις αφίξεις. Ακριβώς κάτω από τον τερματικό σταθμό βρίσκεται ένας σταθμός μετρό, ενώ μια γραμμή εξπρές αναμένεται να επιτρέψει τη σύνδεση με το κέντρο της πόλης σε περίπου 20 λεπτά.

,

ασςχ

ad1mobile
,
ad2mobile

Η διοίκηση πολιτικής αεροπορίας της Κίνας ανέφερε ότι από τα μέσα Οκτωβρίου, οι αναχωρήσεις και οι αφίξεις επιβατών αριθμούσαν ημερησίως ένα μέσο όρο 12.400 επιβατών. Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί ότι οι επισκέπτες – «θαυμαστές» του αεροδρομίου ανέρχονται στους 70.000.

ad1mobile

Το ήδη υπάρχον Διεθνές Αεροδρόμιο του Πεκίνου (Χεξ) ήταν αδύνατο να διαχειριστεί τους πλέον πάνω από 100 εκατ. επιβάτες με αποτέλεσμα το παρόν έργο να αποτελεί επιτακτικής ανάγκης. Εξάλλου το Χεξ αποτελεί το δεύτερο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο μετά το Χάρσφιλντ-Τζάκσον της Ατλάντα.
 

,

ςσδαψ

ad1mobile
,

Επιπλέον, για το 2040 προβλέπεται ότι το αεροδρόμιο θα έχει οκτώ διαδρόμους απογείωσης-προσγείωσης, εκ των οποίων ο ένας θα είναι για στρατιωτική χρήση και ότι θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 100 εκατ. επιβάτες το χρόνο.

ad1mobile

Για λόγους σύγκρισης, όλοι οι τερματικοί σταθμοί στο Paris-Charles-de-Gaulle, το 10ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου, δέχθηκε λιγότερους από 70 εκατ. επιβάτες το 2017.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

ad2mobile

Σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (Iata), στα μέσα της δεκαετίας του 2020, η Κίνα θα έχει ξεπεράσει τις ΗΠΑ και θα γίνει η μεγαλύτερη αγορά αερομεταφορών στον κόσμο, κάτι που οφείλεται στην άνοδο του βιοτικού επιπέδου και το ενδιαφέρον των Κινέζων για ταξίδια.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η πρωτεύουσα αναμένεται να υποδεχθεί 170 εκατ. επιβάτες το 2025, που θα είναι μοιρασμένοι μεταξύ των δύο αεροδρομίων της.

article 1