Κοινωνικά δίκτυα: Το TikTok διεκδικεί θέση στην αγορά διαφήμισης

Ο ιστότοπος θα προσφέρει πρόσβαση στις μορφές διαφήμισης TikTok

Το TikTok παρουσίασε την πλατφόρμα «TikTok For Business» που θα χρησιμεύσει ως το επίκεντρο για όλες τις τρέχουσες και μελλοντικές λύσεις μάρκετινγκ για brands από την γνωστή υπηρεσία.

Ο ιστότοπος θα προσφέρει πρόσβαση στις μορφές διαφήμισης TikTok, συμπεριλαμβανομένου του TopView, μιας διαφήμισης που εμφανίζεται κατά την πρώτη εκκίνηση της εφαρμογής. Άλλα προϊόντα κάτω από αυτήν την ομπρέλα είναι τα Brand Takeovers, In-Feed Videos, Hashtag Challenges και Branded Effects.

Τα Brand Takeovers είναι οι διαφημίσεις τριών έως πέντε δευτερολέπτων που μπορούν να είναι είτε βίντεο είτε εικόνα. Τα In-Feed Videos μπορούν να έχουν διάρκεια έως 60 δευτερόλεπτα και να εκτελούνται με τον ήχο ενεργοποιημένο. Το Hashtag Challenges επιτρέπει στις επωνυμίες να συμμετέχουν στην κοινότητα χρηστών, προσκαλώντας τους να δημιουργήσουν περιεχόμενο γύρω από ένα hashtag της επιλογής τους. Αυτό περιλαμβάνει το Hashtag Plus, το οποίο προσθέτει επίσης μια δυνατότητα αγορών σε αυτήν την εμπειρία.

Τα Branded Effects επιτρέπουν στα brands να τοποθετούνται αμεσότερα στην εμπειρία δημιουργίας περιεχομένου. Τα εφέ επιτρέπουν την προσθήκη μιας επωνυμίας ή ενός προϊόντος σε ένα βίντεο σε μορφή 2D, 3D ή AR, είτε στο προσκήνιο είτε στο φόντο. Αυτά μπορούν επίσης να συνδυαστούν με Hashtag Challenges για την ενίσχυση του engagement με την επωνυμία.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Επιπλέον, η πλατφόρμα λανσάρει ένα νέο κέντρο ηλεκτρονικής μάθησης που θα βοηθήσει τους εμπόρους να μάθουν για το TikTok και τις διαφημίσεις σε αυτό. Αυτό το κέντρο θα περιλαμβάνει οδηγούς προϊόντων, πόρους και βέλτιστες πρακτικές που θα τους βοηθήσουν να ξεκινήσουν επιτυχημένες καμπάνιες ή να μάθουν για το Branded Effects Partner Program.

Η TikTok δεν αποκαλύπτει δημοσίως την τιμολόγηση για τα εργαλεία και τις λύσεις της, αλλά αναφέρει ότι αυτό βασίζεται στο τι θέλει να επιτύχει το brand και το εύρος της καμπάνιας της. Ο ιστότοπος περιγράφει ορισμένες από τις απαιτήσεις προϋπολογισμού, όπως ένα ελάχιστο ποσό 50 δολαρίων τόσο για τους ημερήσιους προϋπολογισμούς καμπάνιας όσο και για τους συνολικούς προϋπολογισμούς. Η Digiday ανέφερε πρόσφατα ότι τα ποσοστά διαφημίσεων του TikTok σε CPM ήταν φθηνά εν μέσω κρίσης, σε σύγκριση με το Facebook.

Η έναρξη της νέας πλατφόρμας στοχεύει στο να «μεταφέρει» το TikTok από το μέρος όπου οι έμποροι μπορούν να πειραματιστούν, σε αυτό που απαιτεί μια θέση στην αγορά της διαφήμισης μαζί με άλλες κοινωνικές πλατφόρμες, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και το Snapchat.

Πηγή: Epixeiro.gr

Tags