Με διαβατήριο και άδεια η είσοδος στη Βρετανία μετά το Brexit

Οι Ευρωπαίοι πολίτες θα πρέπει να εκδίδουν ηλεκτρονική άδεια, όπως αυτή για τις ΗΠΑ

Ηλεκτρονική άδεια, στο πρότυπο των ΗΠΑ, θα πρέπει να έχουν εξασφαλίσει οι Ευρωπαίοι πολίτες που θα εισέρχονται στη Βρετανία, μετά το Brexit, σύμφωνα με τις προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης των Συντηρητικών, που υπόσχονται και με αυτό τον τρόπο να βελτιώσουν την ασφάλεια των συνόρων της χώρας, εάν κερδίσουν τις εκλογές.

Η υπουργός Εσωτερικών, Πρίτι Πατέλ, παρουσίασε το νέο πρόγραμμα απαλλαγής από την υποχρέωση βίζας (ETA, Ηλεκτρονική ‘Αδεια Ταξιδιού), που θα εφαρμοστεί για τους Eυρωπαίους πολίτες, και θα απαιτεί, εκτός των άλλων, τη χρήση βιομετρικού διαβατηρίου, και όχι απλά την ταυτότητα, όπως ισχύει σήμερα, ενώ θα τους ζητείται να συμπληρώνουν μία ηλεκτρονική αίτηση, τουλάχιστον τρεις μέρες πριν ταξιδέψουν, μαζί με κάποιο ποσό πληρωμής.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Με τον τρόπο αυτό, υποστηρίζει η κυβέρνηση, θα μπορούν οι υπεύθυνοι ασφαλείας να ελέγχουν τις αφίξεις και να σταματούν ενδεχόμενους κινδύνους που απειλούν τη χώρα. Σύμφωνα, εξάλλου, με τις προεκλογικές τους δεσμεύσεις, υπόσχονται ότι θα συγκεντρώνουν περισσότερες πληροφορίες και για αγαθά που μεταφέρονται στη Βρετανία, έτσι ώστε να αποτραπεί το λαθρεμπόριο, κάτι που θα εξοικονομήσει κατά τους υπολογισμούς της περίπου 5 δισεκ. λίρες τον χρόνο από τους χαμένους φόρους.

Σε ό,τι αφορά τους νέους κανόνες μετανάστευσης θα υπάρξουν, όπως είπε, «ευρύτερες εξουσίες» ώστε το υπουργείο Εσωτερικών να μπορεί να σταματά όσους έχουν καταδικαστεί για σοβαρά εγκλήματα. «Όταν οι πολίτες ψήφιζαν την αποχώρηση το 2016, ψήφιζαν για την ανάληψη του ελέγχου των συνόρων μας. Μετά το Brexit θα εισαγάγουμε ένα αυστραλιανού τύπου σύστημα πόντων για τη μετανάστευση και θα πάρουμε μέτρα για την ενίσχυση των συνόρων και της ασφάλειας της Βρετανίας» δήλωσε η υπουργός.

Είπε ακόμη ότι η Βρετανία υφίσταται καθημερινά τις συνέπειες από την εφαρμογή του ευρωπαϊκού νόμου που περιορίζει την ικανότητα των συνόρων της χώρας. «Είναι λυπηρό το γεγονός ότι ναρκωτικά και όπλα φτάνουν στους δρόμους μας από την Ευρώπη, φέρνοντας βία και εθισμό. Και το πιο σοκαριστικό, γνωρίζουμε ότι οι τρομοκράτες κατάφεραν να μπουν στη χώρα εκμεταλλευόμενοι την ελεύθερη μετακίνηση» πρόσθεσε.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Πάντως, το αντιπολιτευόμενο κόμμα των Εργατικών υποστηρίζει ότι το Brexit των Συντηρητικών θα υπονομεύσει την ασφάλεια της χώρας, καθώς η Βρετανία θα αποσυρθεί από σημαντικά κοινά με την ΕΕ συστήματα πληροφοριών και βάσεις δεδομένων (π.χ. Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης).

Πηγή: Newmoney.gr

 
2918
Thumbnail

Στροφή επενδύσεων προς την Κίνα -Το αεροδρόμιο αντιστοιχεί σε έκταση 25 γηπέδων ποδοσφαίρου - Αναμένεται να δεχθεί 100 εκατ. επιβάτες το 2040

ad1mobile

Το νέο αεροδρόμιο – διαμάντι της Κίνας δημιουργεί τουλάχιστον θαυμασμό, το Bejing Daxing, μια εντυπωσιακή κατασκευή που άνοιξε τις πύλες της μερικές ημέρες πριν τους μεγαλοπρεπείς εορτασμούς για την 70η επέτειο από την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, στα τέλη του Σεπτεμβρίου.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

,

ασε

ad1mobile
,

Ο αερολιμένας έχει τη μορφή ενός αστερία σε μεταλλική μορφή με αποτέλεσμα από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του να του προσδώσουν το κατάλληλο όνομα. Το φουτουριστικό αυτό αεροδρόμιο κόστισε 25,5 δισ. δολάρια(εάν υπολογιστούν και οι σιδηροδρομικές και οδικές συνδέσεις) και βρίσκεται σε απόσταση 46 χιλιομέτρων νότια του κέντρου της κινεζικής πρωτεύουσας, ενώ αναμένεται να λειτουργήσει με πλήρη δυναμικότητα το 2025 με 72 εκατ. επιβάτες τον χρόνο, κάτι που θα αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ για ένα μεμονωμένο τερματικό σταθμό, όπως έχουν αναφέρει οι σχεδιαστές του έργου.

ad1mobile
,

ασε

ad1mobile
,
ad2mobile

Με έκταση 700.000 τ.μ., το νέο κτίριο διεκδικεί τον τίτλο του πιο μεγάλου αεροπορικού τερματικού σταθμού στον κόσμο. Σχεδιάστηκε από την αγγλοϊρακινή αρχιτέκτονα Ζάχα Χαντίντ, που πέθανε το 2016, και τον τεχνικό βραχίονα της Aéroports de Paris (ADP).

ad1mobile

Καλύπτεται από μία ενιαία στέγη που αντιστοιχεί σε έκταση 25 γηπέδων ποδοσφαίρου. Σε αντίθεση με τα κλασσικά αεροδρόμιο, το νέο κτίριο είναι αρκετά ψηλό με δύο επίπεδα για τις αναχωρήσεις και άλλα τόσα για τις αφίξεις. Ακριβώς κάτω από τον τερματικό σταθμό βρίσκεται ένας σταθμός μετρό, ενώ μια γραμμή εξπρές αναμένεται να επιτρέψει τη σύνδεση με το κέντρο της πόλης σε περίπου 20 λεπτά.

,

ασςχ

ad1mobile
,
ad2mobile

Η διοίκηση πολιτικής αεροπορίας της Κίνας ανέφερε ότι από τα μέσα Οκτωβρίου, οι αναχωρήσεις και οι αφίξεις επιβατών αριθμούσαν ημερησίως ένα μέσο όρο 12.400 επιβατών. Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί ότι οι επισκέπτες – «θαυμαστές» του αεροδρομίου ανέρχονται στους 70.000.

ad1mobile

Το ήδη υπάρχον Διεθνές Αεροδρόμιο του Πεκίνου (Χεξ) ήταν αδύνατο να διαχειριστεί τους πλέον πάνω από 100 εκατ. επιβάτες με αποτέλεσμα το παρόν έργο να αποτελεί επιτακτικής ανάγκης. Εξάλλου το Χεξ αποτελεί το δεύτερο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο μετά το Χάρσφιλντ-Τζάκσον της Ατλάντα.
 

,

ςσδαψ

ad1mobile
,

Επιπλέον, για το 2040 προβλέπεται ότι το αεροδρόμιο θα έχει οκτώ διαδρόμους απογείωσης-προσγείωσης, εκ των οποίων ο ένας θα είναι για στρατιωτική χρήση και ότι θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 100 εκατ. επιβάτες το χρόνο.

ad1mobile

Για λόγους σύγκρισης, όλοι οι τερματικοί σταθμοί στο Paris-Charles-de-Gaulle, το 10ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου, δέχθηκε λιγότερους από 70 εκατ. επιβάτες το 2017.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

ad2mobile

Σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (Iata), στα μέσα της δεκαετίας του 2020, η Κίνα θα έχει ξεπεράσει τις ΗΠΑ και θα γίνει η μεγαλύτερη αγορά αερομεταφορών στον κόσμο, κάτι που οφείλεται στην άνοδο του βιοτικού επιπέδου και το ενδιαφέρον των Κινέζων για ταξίδια.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η πρωτεύουσα αναμένεται να υποδεχθεί 170 εκατ. επιβάτες το 2025, που θα είναι μοιρασμένοι μεταξύ των δύο αεροδρομίων της.

article 1