Μείωση πωλήσεων για τη Heineken το καλοκαίρι

Η εξέλιξη αυτή, δεν προοιωνίζεται καλά νέα και για της Carlsberg και Anheuser-Busch InBev, από τις οποίες ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί τριμηνιαία αποτελέσματα

Καθοριστική για τις πωλήσεις της Heineken μέσα στο καλοκαίρι στάθηκε η επιβολή περιοριστικών μέτρων λόγω covid-19 στις ασιατικές χώρες.

Έτσι, η μείωση των πωλήσεων κατά 5,1% το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, διπλάσια από ό, τι ανέμεναν οι αναλυτές, αποδίδεται κατά ένα μεγάλο μέρος στην πτώση των παραγγελιών από την Ασία. Νέα τοπικά lockdown και περιορισμοί στα ταξίδια επηρέασαν σημαντικά και την κατανάλωση μπύρας. Στο Βιετνάμ, το οποίο αποτελεί σημαντική αγορά την κορυφαία ευρωπαϊκή ζυθοποιία, οι πωλήσεις μπύρας μειώθηκαν περισσότερο από 50%.

Η εξέλιξη αυτή, δεν προοιωνίζεται καλά νέα και για της Carlsberg και Anheuser-Busch InBev, από τις οποίες ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί τριμηνιαία αποτελέσματα.

Φως στο τούνελ…
Η σταδιακή άρση των περιορισμών στο Βιετνάμ από τα μέσα Σεπτεμβρίου και τα ταξίδια στην Ασία είναι πιθανό να βελτιωθούν καθώς τα ποσοστά εμβολιασμού αυξάνονται. Ωστόσο, για τον CEO Dolf van den Brink, ο δρόμος θα είναι μακρύς. Οι πωλήσεις δεν αναμένεται να ανακάμψουν στα προ πανδημίας επίπεδα πριν το 2023, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Refinitiv. Η αύξηση του κόστους των πρώτων υλών θα πιέσει επίσης τα περιθώρια κέρδους.

Πηγή: ot