Ο δράκος της Ασίας αναμένεται να αναδειχθεί στη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά έως το 2024

Όταν η Κίνα καθήλωσε την περασμένη Δευτέρα (11/3), δύο ημέρες πριν από τις ΗΠΑ, αλλά πριν ακόμη και από την Ευρώπη, τα Boeing 737 Max, δεν απαντούσε απλώς σε δύο πολύνεκρα δυστυχήματα. Επιβεβαίωνε την ανάδυσή της σε νέα υπερδύναμη των αερομεταφορών. Ο δράκος της Ασίας αναμένεται να υποσκελίσει τις ΗΠΑ και να αναδειχθεί στη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά έως το 2024, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών.

Αυτό τον καθιστά καθοριστικής σημασίας πελάτη για τους δύο αεροναυπηγικούς κολοσσούς, τη Boeing και την Αirbus, που προσπαθούν εναγωνίως να προσελκύσουν τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην παγκόσμια τάξη σε όρους επιβατικής κίνησης και δρομολογίων.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Για να αντιληφθεί κανείς ποια είναι ήδη η επιρροή της στην αγορά, αρκεί μόνο να επισημάνουμε ότι με την απόφαση της περασμένης Δευτέρας από τις κινεζικές αρχές καθηλώθηκαν περισσότερα από το 1/4 των αεροσκαφών 737 Max, τα οποία χρησιμοποιούν 13 αεροπορικές εταιρείες. Η κίνηση φέρεται μάλιστα να αιφνιδίασε την Boeing, καθώς δεν υπήρχαν ακόμη ενδείξεις για τα αίτια του δυστυχήματος.

Το Πεκίνο έδειξε το δρόμο και οι υπόλοιποι ακολούθησαν. Πρώτη στα βήματα των Κινέζων κινήθηκε η Σιγκαπούρη, ενώ το αμέσως επόμενο 48ωρο δεκάδες χώρες ανά την Ευρώπη, την Ασία και την Λατινική Αμερική έπραξαν το ίδιο. Το βράδυ της Τετάρτης αναγκάστηκε να λάβει την απόφαση και η αμερικανική αρχή.

Η αποφασιστικότητα των Κινέζων έρχεται μάλιστα παρά το γεγονός ότι βρίσκονται σε εξαιρετικά κρίσιμο στάδιο οι διαπραγματεύσεις με την Ουάσιγκτον για μία εμπορική συμφωνία. Η Κίνα δείχνει αυτοπεποίθηση σχολιάζουν οι ειδικοί και αυτή η αυτοπεποίθηση θα αυξάνεται όσο η ταχέως επεκτεινόμενη μεσαία τάξη της ανοίγει τα αεροπορικά ταξίδια σε δεκάδες εκατομμύρια νέους ταξιδιώτες. 

Το 2000 περίπου 62 εκατομμύρια πτήσεις έλαβαν χώρα στην Κίνα, δηλαδή μόλις το 1/10 από εκείνες στις ΗΠΑ. Το 2017 ο αριθμός τους είχε ήδη ανέβει στα 551 εκατομμύρια, στα 2/3 εκείνων στις ΗΠΑ. Η IATA υπολογίζει ότι έως το 2037 η Κίνα θα είναι υπεύθυνη για 1,6 δισεκατομμύρια πτήσεις ετησίως και οι ΗΠΑ για 1,3 δισεκατομμύρια.

Με την όρεξη των κινεζικών αεροπορικών αυξημένη, την τελευταία πενταετία οι Boeing παρέδωσε 1.000 αεροσκάφη στην Κίνα. Είχε χρειαστεί να περάσουν 40 χρόνια για να παραδώσει τα προηγούμενα 1.000. Από τον περασμένο Δεκέμβριο η αμερικανική εταιρεία έχει εργοστάσιο σε κινεζικό έδαφος, με παραγωγική δύναμη 100 αεροσκαφών ετησίως.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Η Boeing εκτιμά ότι η Κίνα θα αγοράσει 7.690 αεροσκάφη αξίας 1,19 τρισ. δολαρίων μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες, καλύπτοντας περίπου το 1/4 της παγκόσμιας ζήτησης. Εξ αυτών υπολογίζει ότι τα 5.730 θα είναι μονού διαδρόμου, όπως το 737  Max. Οι κινεζικές εταιρείες έχουν παραγγείλει μέχρι στιγμής 574 αεροσκάφη του συγκεκριμένου μοντέλου, αλλά είναι άγνωστο τι θα γίνει με τις συγκεκριμένες παραγγελίες.

ΠΗΓΉ: Wall Street Journal

 
1104
Thumbnail

To βλέμμα της στην ψηφιακή διαφήμιση -μια αγορά 129 δισ. δολαρίων- στρέφει η Amazon.com, σε μια κίνηση που φέρνει τον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου σε ευθεία αντιπαράθεση με την Google και το Facebook, απειλώντας την κυριάρχία τους. 

ad1mobile

Σύμφωνα με το Bloomberg, στα άμεσα σχέδια της Amazon είναι η πώληση διαφημιστικών video spot μέσω των εφαρμογών της για έξυπνα κινητά. Η Amazon φέρεται να δοκιμάζει εδώ και αρκετούς μήνες τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα iOS της Apple, όπως αναφέρουν στο Bloomberg ανώνυμες πηγές. Παρόμοιο προϊόν για την πλατφόρμα Android της Google σχεδιάζεται εντός του έτους.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

ad2mobile

Τα σύντομα διαφημιστικά σποτάκια εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης στην εφαρμογή shopping και αποτελούν πολύτιμο χώρο για όσους επιθυμούν να προβάλουν τα προϊόντα τους μέσω διαφήμισης, καθώς όσοι αναζητούν προϊόντα μέσω της εφαρμογής έχουν περισσότερες πιθανότητες να τα αγοράσουν από ό,τι οι καταναλωτές που σερφάρουν στο Facebook ή παρακολουθούν videos στο YouTube της Google.

H Αmazon έχει αναδειχθεί σε ισχυρό ανταγωνιστή στην αγορά ψηφιακής διαφήμισης, καθώς διεκδικεί το 50% όλων των online πωλήσεων στις ΗΠΑ. Το μερίδιο της Amazon στην ψηφιακή διαφήμιση προβλέπεται να αυξηθεί φέτος στο 8,8%, από 6,8% το 2018, σύμφωνα με την EMarketer. Aντιστοίχως, το μερίδιο της Google αναμένεται να υποχωρήσει στο 37,2% από 38,2%.
 

article 1