Οι 10 πιο «κοινωνικές» αεροπορικές εταιρείες στα social media

Οι αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως προσπαθούν να διατηρήσουν τις υπηρεσίες τους

Μετά το άνοιγμα των διεθνών συνόρων για τους εμβολιασμένους ταξιδιώτες, οι αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως προσπαθούν να διατηρήσουν τις υπηρεσίες τους, κυρίως αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα έλλειψης προσωπικού, εν μέσω μαζικής αύξησης των κρατήσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με τη GlobalData, η American Airlines έχει αναδειχθεί ως η κορυφαία εταιρεία για το 2021 με βάση τις συνομιλίες των influencers στο Reddit και στο Twitter.

Στην ανάλυση της πλατφόρμας Social Media Analytics (SMA) της GlobalData, η οποία μεταξύ άλλων προσδιορίζει και παρακολουθεί τις αναδυόμενες τάσεις και  τα νέα πεδία καινοτομίας μεταξύ των συζητήσεων των influencers, διαπιστώνεται ότι οι υπόλοιπες 9 θέσεις καταλαμβάνονται από την Delta Airlines, Inc., Southwest Airlines Co., British Airways, United Airlines, Inc, Air Canada, Air France-KLM, JetBlue, Alaska και Qatar Airways.

Σχετικά, ο Influencer Analyst της GlobalData ανέφερε ότι οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν έλλειψη προσωπικού λόγω της εφαρμογής απαίτησης εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού, γεγονός που αποτελεί ένα απαραίτητο βήμα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης μεταξύ των ταξιδιωτών, σύμφωνα με τους συνεργάτες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν υιοθετήσει διάφορες τακτικές για τον εμβολιασμό των μη εμβολιασμένων εργαζομένων τους, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης μισθού, της αύξησης των ασφαλίστρων, της άδειας άνευ αποδοχών ή της απόλυσης. Από την άλλη πλευρά, οι αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν επίσης μπόνους στους υπαλλήλους για να αποφύγουν τις ελλείψεις προσωπικού, ένα βασικό  ζήτημα που απειλεί να εμποδίσει την ανάκαμψη.

Ακολουθεί η ανάλυση των 5 πρώτων σε συζήτηση αεροπορικών εταιρειών, καθώς και οι λόγοι για τους οποίους κέρδισαν τις περισσότερες αναφορές στα social media.

American Airlines: 12.000 Αναφορές
Το 2021, η American Airlines έγινε η πιο πολυσυζητημένη αεροπορική εταιρεία μεταξύ των Twitter influencers και των Redditors. Οι συνομιλίες στην American Airlines εκτοξεύτηκαν ακόμη περισσότερο, όταν η εταιρεία ακύρωσε πάνω από 2.000 προγραμματισμένες πτήσεις λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και έλλειψης προσωπικού.

Επιπλέον, οι συνομιλίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκαν όταν η εταιρεία ανέφερε καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις για το 4ο τρίμηνο του 2020. Οι influencers εκτίμησαν την κίνηση της εταιρείας καθώς η συνεργασία με την JetSmart Airlines έχει τη δυνατότητα να καλύψει τη ζήτηση των πελατών με την επανεκκίνηση των ταξιδιών.

Delta Airlines: 8.450 Αναφορές
Η σημαντική άνοδος των συνομιλιών γύρω από τη Delta, παρατηρήθηκε όταν η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα λάβει αυστηρότερα μέτρα επιβάλλοντας μηνιαία επιβάρυνση 200 δολαρίων στο πρόγραμμα υγειονομικής περίθαλψης της για τους μη εμβολιασμένους εργαζόμενους. Οι Influencers θεωρούν την τακτική αυτή ως την πιο πρόσφατη προσπάθεια παρακίνησης των εργαζομένων, ώστε να κάνουν το εμβόλιο.

Southwest Airlines: 6.900 Αναφορές
Η Southwest σημείωσε αύξηση 46% στις συνομιλίες μετά την ακύρωση χιλιάδων πτήσεων λόγω της διαμαρτυρίας των εργαζομένων ενάντια στην πολιτική εντολής εμβολιασμού της ομοσπονδιακής κυβέρνησης των ΗΠΑ.

British Airways: 5.700 Αναφορές
Η απότομη άνοδος των συνομιλιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γύρω από την British Airways, παρατηρήθηκε όταν επανεκκίνησε την πτήση προς Νέα Υόρκη, καθώς οι ΗΠΑ χαλάρωσαν τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και άνοιξαν ξανά τα σύνορα για πλήρως εμβολιασμένους διεθνείς ταξιδιώτες μετά από 18 μήνες.

United Airlines: 5.200 Αναφορές
Οι συζητήσεις γύρω από την United Airlines αυξήθηκαν όταν η εταιρεία έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία που όρισε εμβολιασμό για τους υπαλλήλους της, μετά την πλήρη έγκριση του αμερικανικού FDA για το εμβόλιο Pfizer-BioNTech για τον κορωνοϊό τον Αύγουστο.

travel.gr

 
9551