Όμιλος VW:Έρχονται γιγαντιαίες επενδύσεις & διοικητικές εξελίξεις

Το VW Group προσπαθεί να επιταχύνει τον ενεργειακό του μετασχηματισμό μέσω μεγάλων επενδύσεων σε νέα εργοστάσια αλλά και ανακατατάξεων στην ηγετική πυραμίδα

Επένδυση ύψους 89 δισ. ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα ανακοίνωσε ο όμιλος VW στο πλαίσιο της εκδήλωσης “Planning Round 70″, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων με ορίζοντα το τέλος του 2026.

Βασικοί άξονες του στρατηγικού πλάνου είναι η ανασύνταξη των παραγωγικών δραστηριοτήτων στο κεντρικό εργοστάσιο της VW στο Βόλφσμπουργκ, αλλά και της μονάδας του Ανόβερο.

Στο Βόλφσμπουργκ θα παράγεται από το 2026 και η ηλεκτρική ναυαρχίδα του brand που θα «ακούει» στο όνομα Project Trinity και θα αποτελεί σημείο αναφοράς στους τομείς της φόρτισης, της αυτονομίας και της αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4.

Μέρος της επένδυσης θα αφορά την αναδιάρθρωση μιας υπάρχουσας γραμμής συναρμολόγησης ώστε να γίνει συμβατή με τις ανάγκες κατασκευής του VW ID.3 από το 2023. Αξίζει να σημειωθεί ότι προσώρας το μοντέλο παράγεται αποκλειστικά στο Zwickau, το οποίο σύντομα θα αδυνατεί να ικανοποιήσει τη ζήτηση.

Ο όμιλος VW παράλληλα, ετοιμάζει μια πρόσθεση παραγωγική μονάδα στο Βόλφσμπουργκ, με ορίζοντα το 2030.

Όσον αφορά, το εργοστάσιο στο Ανόβερο, αυτό θα γίνει πλήρως ηλεκτρικό  και θα επωμιστεί μια σειρά ολοκαίνουριων μοντέλων του group, συμπεριλαμβανομένων των ID.California και ID.Buzz, της έκδοσης παραγωγής του Artemis Project, αλλά και του αμαξώματος μιας νέας Bentley.

Στην ατζέντα του ομίλου VW βρίσκεται και το εργοστάσιό στη Λειψία, όπου θα παίρνουν… σάρκα και οστά δύο νέες ηλεκτρικές Porsche που θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE. Μία από αυτές αναμένεται να είναι η μηδενικών ρύπων εκδοχή της Macan.

Άθικτο δεν θα μείνει ούτε το εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm για τις ανάγκες δημιουργίας της οικογένειας “E6” (εκδόσεις παραγωγής του πρωτότυπου Audi A6 e-tron), με τις αλλαγές να αφορούν επίσης και τη μονάδα στις Βρυξέλλες όπου θα συναρμολογείται το Q8 e-tron από το 2026.

Στο Martorell και την Pamplona θα κατασκευάζονται από το 2025 compact ηλεκτρικά και crossover μοντέλα αντίστοιχα, για λογαριασμό πολλών εταιρειών του group.

Δεν πάει πουθενά ο Herbert Diess

Παράλληλα με τις ανωτέρω ανακοινώσεις, έγινε γνωστό πως ο επικεφαλής του ομίλου, Herbert Diess, θα διατηρήσει τα ηνία του ομίλου, παρά την έντονη αμφισβήτηση στο πρόσωπό του, μετά τον “πόλεμο” με το εργατικό συνδικάτο.

Στον αντίποδα, δεν θα απουσιάζουν κάποιες ανακατατάξεις στην ηγετική πυραμίδα, με το αφεντικό της VW, Ralf Brandstatter, να δίνει τη θέση του στο αφεντικό της Skoda, Thomas Schafer.

Ο Brandstatter θα αναλάβει χρέη επικεφαλής των δραστηριοτήτων του ομίλου στην Κίνα, αλλά δεν είναι γνωστό ποιος θα αναπληρώσει το κενό που αφήνει ο Schafer στην τσεχική μάρκα.

Η VW, παράλληλα, προήγαγε την Hildergard Wortmann, από μέλος του Δ.Σ. της Audi σε νέα επικεφαλής του τμήματος παγκόσμιων πωλήσεων ολόκληρου του ομίλου.

Ο νυν προϊστάμενος της VW στην Κίνα, Stephan Woellenstein, θα έχει έναν νέο ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία που δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.

«Λάβαμε σημαντικές αποφάσεις και βρήκαμε μια καλή λύση για την προσαρμογή της VW στις μελλοντικές απαιτήσεις», ανέφερε ο Hans Dieter Poetch, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου του ομίλου VW.

newsauto.gr