Ποιά μάρκα είχε τις περισσότερες αναζητήσεις στην Google;

Για το 2021 η μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις στην μηχανή της Google ήταν και πάλι η Toyota

H Google είναι η κορυφαία μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και σχεδόν όλος ο κόσμος πληκτρολογεί σε αυτή την πλατφόρμα ότι τον ενδιαφέρει για να το βρει.

Όπως γίνεται αντιληπτό, καθημερινά γίνονται εκατομμύρια αναζητήσεις για αυτοκίνητα και το Google Trends είναι ένα εργαλείο καταγραφής και μια ένδειξη για την δημοφιλικότητα των κατασκευαστών αυτοκινήτου. Τι έδειξαν τα πιο πρόσφατα νούμερα για την περσινή χρονιά;

Για το 2021, η Toyota ήταν αυτοκινητοβιομηχανία για την οποία έψαξαν -για αυτή και τα προϊόντα της- οι περισσότεροι επισκέπτες σε 47 από τις 154 χώρες που δίνουν τα σχετικά στοιχεία. Μάλιστα, αξιοσημείωτο είναι πως στην Toyota αναλογεί το 31% των συνολικών αναζητήσεων.

Στην δεύτερη θέση βρίσκεται η BMW που επικράτησε σε 49 χώρες, ενώ το βάθρο συμπληρώνει η Mercedes με 23 χώρες.

Για πρώτη φορά η Tesla μπήκε στην αξιολόγηση και επικράτησε σε αναζητήσεις σε 5 χώρες, οι περισσότερες της Ασίας (Κίνα, Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη κ.α.).

Σημαντική αύξηση στις αναζητήσεις για το 2021 είχαν οι Audi, Hyundai και Suzuki, ενώ για πρώτη φορά επικράτησαν σε μια χώρα από το 2018 η Mazda και η Rolls-Royce.

Αν αναρωτιέστε ποιο ήταν το top-3 των εταιριών με τις περισσότερες αναζητήσεις τα προηγούμενα χρόνια, τότε μπορείτε να δείτε την παρακάτω εικόνα.

Όπως θα δείτε το 2018 η Toyota ήταν ξανά πρώτη, όπως και το 2020. Το 2019 ήταν η BMW, η οποία εξίσου φιγουράρει στις πρώτες θέσεις.

Στην 3η θέση σταθερά βρίσκεται η Mercedes, ενώ από εκεί και πέρα ακολουθούν οι Hyundai, Kia, Volvo, Audi κ.α.

newsauto.gr