Ποια προτεραιότητα έθεσαν οι επιχειρήσεις μέσα στην πανδημία

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η εργασιακή ικανοποίηση και η αφοσίωση των εργαζομένων απέκτησαν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ, ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις που επλήγησαν περισσότερο

Η πιο σημαντική προτεραιότητα σχεδόν για τις μισές επιχειρήσεις παγκοσμίως (43%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, ήταν η διατήρηση των θέσεων εργασίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Kaspersky. Ωστόσο, επιτακτικότερη πρόκληση αποτέλεσε η εισαγωγή νέων τεχνολογιών για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των επιχειρήσεων υπό τις καινούργιες συνθήκες (53%).

Σύμφωνα με σχετικές μελέτες, η επιχειρηματική απόδοση επηρεάζεται άμεσα από την ικανοποίηση των εργαζομένων. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η εργασιακή ικανοποίηση και η αφοσίωση των εργαζομένων απέκτησαν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ, ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις που επλήγησαν περισσότερο. Μια ισχυρή ομάδα είναι πιο πιθανό να είναι ανθεκτική στην κρίση και να αντιμετωπίσει καλύτερα τις συνθήκες lockdown, τους κινδύνους «μόλυνσης», καθώς και την αβεβαιότητα για το μέλλον.

Ως αποτέλεσμα, η διατήρηση των ομάδων έγινε προτεραιότητα για τις εταιρείες, παρόλο που πολλές αντιμετώπισαν περικοπές προϋπολογισμού (38%), μείωση αμοιβών ή ωρών εργασίας (35%) ή προσωρινά κλειστά γραφεία ή υποκαταστήματα (34%). Το ίδιο ισχύει και σήμερα, με το 42% των οργανισμών να σχεδιάζουν να αυξήσουν το κόστος προσωπικού, όπως οι μισθοί και οι παροχές για το επόμενο έτος. Η αύξηση των μισθών στο επίπεδο πριν από την εμφάνιση της COVID 19 ή ακόμη και η αύξησή τους θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν τα καλύτερα ταλέντα, αποφεύγοντας την αναγκαιότητα πραγματοποίησης προσλήψεων.

Η διατήρηση τόσο των θέσεων εργασίας όσο και της ικανοποίησης των εργαζομένων, μεταξύ άλλων, εξαρτήθηκαν από τον τρόπο με τον οποίο οι εργοδότες προσαρμόστηκαν στις νέες και ακραίες συνθήκες εργασίας. Ως εκ τούτου, κορυφαία προτεραιότητα για τις περισσότερες εταιρείες (53%) αποτέλεσε η παροχή νέων τεχνολογιών, εξοπλισμού και υπηρεσιών επικοινωνίας και συνεργασίας για τη μετάβαση των επιχειρήσεων στην εξ’ αποστάσεως λειτουργία, επιτρέποντας στους εργαζομένους να εργάζονται από απόσταση ή με υβριδικό τρόπο.

«Για τη διάσωση των θέσεων εργασίας και τη διατήρηση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων, η αναδιαμόρφωση των διαδικασιών εργασίας αποτέλεσε μονόδρομο για τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη των επιχειρήσεων. Ευτυχώς, σήμερα διατίθενται πολλές εύχρηστες υπηρεσίες, ακόμη και δωρεάν, ώστε αυτό να μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμη και αν οι εταιρείες δεν διαθέτουν ειδικό IT administrator ή επιπλέον προϋπολογισμό. Ωστόσο, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι τα ψηφιακά εργαλεία χρησιμοποιούνται με ασφάλεια και πως οι εργαζόμενοι εκπαιδεύονται σε θέματα ασφάλειας – όχι μόνο για τη διευκόλυνση του έργου τους, αλλά και για την προστασία της επιχείρησής τους από κυβερνοαπειλές», ανέφερε σχετικά ο Andrey Dankevich, Senior Product Marketing Manager στην Kaspersky.

Πηγή: newmoney

 
5980