Πόσα θα βγάλει το ABC από τις διαφημίσεις για τα Όσκαρ

Το δίκτυο χρεώνει μεταξύ 2 και 2,6 εκατομμύρια δολάρια για κάθε 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού σποτ

Η ABC εξακολουθεί να απαιτεί τεράστια ποσά από τους διαφημιστές για τα βραβεία της Ακαδημίας, παρά τα χρόνια μειωμένης θεαματικότητας και μιας άκαρπης προσπάθεια να βρεθεί ένας οικοδεσπότης για τα βραβεία.

Το δίκτυο που ανήκει στην Walt Disney Co χρεώνει μεταξύ 2 και 2,6 εκατομμύρια δολάρια για κάθε 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού σποτ, σύμφωνα με πηγές του Bloomberg. Τα βραβεία θα μεταδοθούν από το θέατρο Dolby στο Λος Άντζελες στις 24 Φεβρουαρίου.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Ακόμη και με μικρότερο ακροατήριο, τα Όσκαρ παραμένουν το υψηλού κύρους τηλεοπτικό γεγονός – εκτός από τα αθλητικά. Είναι επίσης ένα σόου που οι άνθρωποι εξακολουθούν να προτιμούν να παρακολουθούν ζωντανά, καθιστώντας το πιο επιθυμητό για τους διαφημιστές.

Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών προσπαθεί να καταστήσει την εκπομπή πιο σύντομη και πιο συναρπαστική. Το φετινό σόου επίσης δεν θα έχει παραδοσιακό οικοδεσπότη, αν και αυτό δεν ήταν το αρχικό σχέδιο. Ο κωμικός Kevin Hart παραιτήθηκε από τον ρόλο μετά την κριτική για προηγούμενα ομοφοβικά του σχόλια στο Twitter και δεν προέκυψε αντικαταστάτης.

Η κατάσταση δεν έχει επηρεάσει το ενδιαφέρον των διαφημιζόμενων ή τον αριθμό των διαθέσιμων προς πώληση θέσεων, σύμφωνα με την πηγή.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Το Super Bowl είναι η κορυφαία επιλογή για τους διαφημιζόμενους, με διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων να κοστίζουν περισσότερα από 5 εκατομμύρια δολάρια.

Τα πρώτα Όσκαρ μεταδόθηκαν τηλεοπτικά με παρουσιαστή τον Bob Hope το 1953. Έκτοτε, το πρόγραμμα ήταν από αυτά με την υψηλότερη τηλεθέαση. Οι διαφημιζόμενοι που έχουν εγγραφεί φέτος περιλαμβάνουν τις εταιρείες Walmart Inc. και LVMH.