Πόσα ξόδεψαν οι Αμερικανοί σε online αγορές την Black Friday

Το ποσό-ρεκόρ που ξόδεψαν οι καταναλωτές για αγορές μέσω διαδικτύου, ήταν αυξημένο κατά σχεδόν 22% σε σχέση με πέρυσι

Οι online δαπάνες την φετινή Black Friday εκτινάχθηκαν κατά σχεδόν 22% και άγγιξαν νέο ρεκόρ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Adobe Analytics, καθώς η πανδημία ώθησε περισσότερους ανθρώπους να προτιμήσουν να κάνουν τις αγορές τους από την… ασφάλεια του καναπέ τους και να αποφύγουν τον συνωστισμό σε καταστήματα και mall.

Όπως αναφέρει το CNBC, σύμφωνα με τα στοιχεία της Adobe, η οποία αναλύει τις διαδικτυακές συναλλαγές 80 εκ των 100 κορυφαίων αμερικανικών online λιανεμπόρων, οι καταναλωτές ξόδεψαν 9 δις δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα με το Thanksgiving, ποσό αυξημένο κατά 21,6% σε σχέση με πέρυσι.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Αυτό καθιστά τη φετινή Black Friday τη δεύτερη ημέρα με τις μεγαλύτερες online δαπάνες στην ιστορία των ΗΠΑ, μετά την περυσινή Cyber Monday, σύμφωνα με την Adobe. 

Η φετινή Cyber Monday εκτιμάται πως θα γίνει η ημέρα με τις μεγαλύτερες ψηφιακές πωλήσεις που έχουν γίνει ποτέ, με τις δαπάνες να διαμορφώνονται μεταξύ 10,8 δις και 12,7 δις δολαρίων, ποσό που αν επιβεβαιωθεί θα αντιπροσωπεύει αύξηση 15% με 35% σε σχέση με πέρυσι.

(euro2day.gr)