Reckitt Benckiser: Dettol & Nurofen έφεραν νέο άλμα στις πωλήσεις

Σταθερά ανοδικά κινούνται οι επιδόσεις του βρετανικού κολοσσού καταναλωτικών ειδών, ο οποίος αναθεώρησε προς τα πάνω τις εκτιμήσεις για το ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων για φέτος έως το 3%

Σταθερά ανοδικά είναι τα κέρδη για τον βρετανικό κολοσσό καταναλωτικών ειδών Reckitt Benckiser, που προχώρησε και σε επί τα βελτίω αναθεώρηση των εκτιμήσεων του για τη χρονιά, γεγονός αναμενόμενο αν λάβουμε υπόψη πως, εν μέσω πανδημίας, ειδικά τα αντιμικροβιακά brands όπως το Dettol κάνουν… θραύση.

Συγκεκριμένα, για το τρίτο τρίμηνο η εταιρεία που παρασκευάζει, μεταξύ άλλων, τα Nurofen, τις Strepsils και τα Gaviscon, όπως επίσης τα Dettol, τα Finish και το Woolite ανακοίνωσε ρυθμό αύξησης των εσόδων κατά 3,3%, ήτοι πολλαπλάσια αύξηση σε σχέση με την μικρή υποχώρηση κατά 0,7% που ανέμεναν οι αναλυτές. Κι αυτό λόγω της «εντυπωσιακής βελτίωσης» στις πωλήσεις φαρμάκων για κρύωμα και γρίπη, που μετά την περσινή εκτίναξη, είχαν υποχωρήσει τους πρώτους μήνες του έτους.

Με δεδομένα τα στοιχεία αυτά οι συνολικές επιδόσεις της χρονιάς αναμένεται να είναι βελτιωμένες με ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων στο 1% με 3%, νούμερο που συνιστά σημαντική άνοδο σε σχέση με την προηγούμενη πρόβλεψη που μίλαγε για ρυθμό ανάπτυξης έως 2%. Πάντως, σίγουρα τα έσοδα δεν μπορούν να συγκριθούν με την περσινή χρονιά, όταν στην «καρδιά» της πανδημίας ειδικά τα προϊόντα καθαρισμού, απολύμανσης και υγιεινής παρουσίαζαν έκρηξη με τους ρυθμούς ανάπτυξης στις πωλήσεις να έχει φτάσει έως και στο 11,8%.

Μετά την ανακοίνωση η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άλμα άνω του 4% ωθώντας ανοδικά και το γενικό δείκτη FTSE στο χρηματιστήριο του Λονδίνου, που αυτή την ώρα σημειώνει άνοδο κατά 0,74%.

Πηγή: ot

Tags