To Squid Game οδηγεί σε επίπεδα ρεκόρ τη μετοχή του Netflix

H επιτυχία του Squid Game εξέπληξε ακόμα και το ίδιο το Netflix,

Του Paul Tassi

Σε επίπεδα ρεκόρ οδηγεί τη μετοχή του Netflix το Squid Game (το "Παιχνίδι του Καλαμαριού"), η οποία ξεπέρασε τις προηγούμενες ημέρες και τα 633,80 δολάρια, με τους επενδυτές να διαβεβαιώνουν το γεγονός ότι η εταιρεία μπορεί ακόμα να κάνει επιτυχίες που θα αυξήσουν τους συνδρομητές της.

Ο πρωταθλητής εδώ είναι το Squid Game, η σειρά που έγινε viral και έφτασε στο νούμερο ένα της υπηρεσίας σε πολλές χώρες συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι είναι μια δραματική σειρά γυρισμένη στην κορεάτικη γλώσσα, με το ίδιο το Netflix να λέει ότι μπορεί να είναι η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία της, ξεπερνώντας τα TheWitcher, Lupin και Bridgerton αν φυσικά αυτές οι τάσεις συνεχίσουν να ισχύουν. 

To Squid Game έχει ιδιαίτερη σημασία όχι μόνο επειδή είναι μια δημοφιλής νέα σειρά για το Netflix αλλά επειδή πρόκειται για μια μεγάλη, δημοφιλής κορεάτικη σειρά. Αυτό είναι σημαντικό καθώς το Squid Game φαίνεται ότι βοηθά στην αύξηση των συνδρομητών στην περιοχή Ασίας – Ειρήνικού, κάτι το οποίο η εταιρεία προσπαθούσε να κάνει εδώ και καιρό, αν και υπάρχουν πολλές κορεάτικες σειρές και άλλες ασιατικές εκπομπές στην υπηρεσία, χωρίς καμία ωστόσο να αγγίζει τη δημοτικότητα του Squid Game. 

H επιτυχία του Squid Game εξέπληξε ακόμα και το ίδιο το Netflix, με την εταιρεία να δηλώνει ότι δεν περίμενε η συγκεκριμένη σειρά να έχει τόσο πολλούς θεατές παγκοσμίως. 

Το Netflix θα κάνει αναμφίβολα τα πάντα για να πραγματοποιήσει μια δεύτερη σεζόν αν και ο συγγραφέας και σκηνοθέτης Hwang Dong hyuk δήλωσε πως θα χρειαστεί κάποια βοήθεια για τη συνέχεια. 

"Δεν έχω κάνει σχέδια για το Squid Game 2. Είναι πολύ κουραστικό να το σκέφτομαι. Αλλά αν το έκανα, σίγουρα δεν θα το έκανα μόνος μου. Θα σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω ένα δωμάτιο με συγγραφείς και θα ήθελα πολλούς έμπειρους σκηνοθέτες". 

Μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι αυτή τη στιγμή το Netflix θα του παράσχει οτιδήποτε και όποιον χρειαστεί για να συμβεί αυτό και όμως θα εκπλαγώ αν η δεύτερη σεζόν θα έβγαινε σε έναν χρόνο, καθώς φαίνεται ότι θα είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη, κρίνοντας από τα σχόλια. 

Όσο για το Netflix και τους επενδυτές του, αυτό είναι ακριβώς που θέλουν να δουν, την ικανότητα του Netflix να παράγει νέες και viral επιτυχίες παγκοσμίως για αυτό και οι τρεις κορυφαίες σειρές του Netflix, το Squid Game, το Bridgerton και το Lupine είναι τόσο σημαντικές. Θα περίμενα πολύ περισσότερες συνεχείς επενδύσεις σε ξενόγλωσσες παραγωγές καθώς το Netflix προσπαθεί να αυξήσει την επιρροή του σε όλο τον κόσμο, και αυτό είναι κάτι που δεν το βλέπεις σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με τους αντιπάλους του όπως το HBO Max, το Disney Plus, το Hulu ή το Amazon Prime, τα οποία επικεντρώνονται κυρίως σε αγγλόφωνες σειρές. 
 
forbes για capital.gr

 
6639