Περίπου 250 καταστήματα παγκοσμίως (από τα 5.000 που έχει) υπολογίζει να κλείσει η H&M μέχρι το 2021, προκειμένου να ενισχύσει τις αγορές μέσω διαδικτύου. Η κρίση του κορονοϊού, όπως αναφέρει η εταιρεία, προσελκύει περισσότερους πελάτες μέσω Διαδικτύου. Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο, προχώρησε σε αυτή την ανακοίνωση, αφού ανέφερε μικρότερη από την αναμενόμενη πτώση, στα έσοδα του τρίτου τριμήνου.
Η H&M, η οποία με την πάροδο δεκαετιών επέκτεινε το δίκτυο καταστημάτων της σε όλο τον κόσμο, θα στοχεύσει να μειώσει τον αριθμό τους κατά 250 το επόμενο έτος, αντιπροσωπεύοντας το 5% του τρέχοντος δικτύου της. Ήδη τα τελευταία δύο χρόνια, η εταιρεία H&M έκλεισε περισσότερα καταστήματα και άνοιξε λιγότερα, καθώς προσαρμόζεται στις νέες αλλαγές των online καταναλωτών. Σε παλιότερη δήλωσή της η εταιρεία είχε επισημάνει ότι ο αριθμός των καταστημάτων θα αρχίσει να μειώνεται ήδη από φέτος.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος Helena Helmersson πρόσθεσε μάλιστα: «Αν και οι προκλήσεις δεν έχουν τελειώσει, πιστεύουμε ό,τι το χειρότερο βρίσκεται πίσω μας και είμαστε σε θέση να βγούμε από την κρίση πιο δυνατοί». Από την άλλη, και οι ανταγωνιστές της έχουν, επίσης, σημειώσει ανάκαμψη, με τον ηγέτη της αγοράς, Inditex, τον ιδιοκτήτη της Zara δηλαδή, να κάνει λόγο για επιστροφή στα κέρδη το τρίμηνο Μαΐου-Ιουλίου. «Συνολικά, το τρίτο τρίμηνο είναι καλύτερο τρίμηνο από το αναμενόμενο και πιστεύουμε ότι η H&M συνέχισε καλά υπό τις παρούσες συνθήκες », ανέφεραν οι αναλυτές της JPM.
«Πιστεύουμε ότι η αγορά δεν μπορεί να εκτιμήσει ακόμη πλήρως τη βελτιωμένη ποιότητα του επιχειρηματικού μοντέλου και της υποδομής της H&M. Αντίθετα, εκτιμούμε, ότι αυτό το σύνολο των αποτελεσμάτων είναι μία ακόμα απόδειξη, ό,τι η ανάκαμψη της H&M εξακολουθεί να βρίσκεται σε καλό δρόμο» πρόσθεσαν.
ethnos.gr