Twitter: Δοκιμή λειτουργίας αγορών από το προφίλ μίας εταιρείας

Η τελευταία αυτή λειτουργία είναι το τελευταίο πείραμα του Twitter στην προσπάθειά του να μετατρέψει την βάση χρηστών του στις Ηνωμένες Πολιτείες σε μία βάση προώθησης πωλήσεων

Το Twitter φαίνεται να κάνει μία «βουτιά» στο ηλεκτρονικό εμπόριο με την ανακοίνωση του Shop Module, μίας λειτουργίας που θα επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το προφίλ μίας εταιρείας.

Η εν λόγω λειτουργία, που θα επιτρέπει σε εμπορικά brands να προσθέτουν ένα αγοραστικό καρουζέλ στην κορυφή του προφίλ τους, θα είναι διαθέσιμο μόνο στους χρήστες της εφαρμογής σε λειτουργικό περιβάλλον iOS, που χρησιμοποιούν τα Αγγλικά και βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε το Twitter.

«Ουσιαστικά είμαστε ευγνώμονες που το κοινό κάνει σημαντική έρευνα στο Twitter πριν πραγματοποιήσει μία αγορά» είχε δηλώσει ο οικονομικός διευθυντής της πλατφόρμας, Νεντ Σιγκάλ τον περασμένο Μάιο. «Οι χρήστες θέλουν να ακούσουν τι έχουν να πουν οι ειδικοί για ένα τηλέφωνο, ένα ζευγάρι παπούτσια ή ακόμα και για μια κούπα του καφέ» είχε πει χαρακτηριστικά.

Η τελευταία αυτή λειτουργία είναι το τελευταίο πείραμα του Twitter στην προσπάθειά του να μετατρέψει την βάση χρηστών του στις Ηνωμένες Πολιτείες σε μία εν δυνάμει βάση προώθησης πωλήσεων. Το Twitter είχε στα τέλη Δεκεμβρίου 37 εκατομμύρια ενεργούς ημερήσιους χρήστες στις ΗΠΑ.

«Είμαστε ακόμα στην φάση που μαθαίνουμε», είχε δηλώσει την προηγούμενη εβδομάδα ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ. «Κινούμαστε όσο ταχύτερα μπορούμε, αλλά θέλουμε να εξασφαλίσουμε πως ότι λανσάρουμε, σε κάθε αγορά, θα είναι κάτι ανταγωνιστικό το οποίο το κοινό θα θέλει πρακτικά να αγοράσει».

Όπως αναφέρει το δίκτυο NBC, ενώ το Twitter έχει πειραματιστεί με τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, η τελευταία κίνηση έρχεται αφού έχει επέλθει μία «έκρηξη» στο online shopping. Οι πωλήσεις μέσω κοινωνικών δικτύων αναμένεται να ανέβουν κατά 36% φέτος, σύμφωνα με ανάλυση του eMarketer, μετά από μία επίσης εκρηκτική περυσινή χρονιά, που οι σχετικές πωλήσεις ανέβηκαν κατά 39% λόγω των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας που έδωσαν επιπλέον ώθηση τόσο στο online shopping όσο και στην περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το Facebook κυριαρχεί στον τομέα των αγορών μέσω των social media. Σύμφωνα με το eMarketer, το 22% των χρηστών του Διαδικτύου ή 56 εκατομμύρια άνθρωποι άνω των 14, αναμένεται να κάνουν τουλάχιστον μία αγορά μέσω του Facebook φέτος. Το YouTube (πλατφόρμα της Google) επίσης έχει πειραματιστεί με τρόπους ώστε να πραγματοποιούνται αγορές μέσω των βίντεο που αφορούν παρουσιάσεις προϊόντων, unboxing κλπ.

Το νέο εργαλείο αγορών του Twitter θα βασίζεται στα νέα «επαγγελματικά προφίλ» που έχει λανσάρει φέτος, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να διαμορφώνουν όπως επιθυμούν τις σελίδες τους ώστε να μπορούν να προωθούν τις πωλήσεις των προϊόντων τους.

Αξιοσημείωτο είναι πάντως το γεγονός ότι το 2017 το Twitter είχε αποσύρει τη λειτουργία «buy button» που επέτρεπε στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές από συγκεκριμένα tweets.

Πηγή: ot

Tags
 
6614