ΕΕ: Κερδίζει έδαφος το ηλεκτρονικό εμπόριο

Oι διαδικτυακές πωλήσεις συνεχίζουν να αυξάνονται μεταξύ των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων

Το 2020, το 22% των επιχειρήσεων της ΕΕ είχαν πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και το 19% ανέφερε ότι οι διαδικτυακές τους πωλήσεις έφτασαν τουλάχιστον το 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους, αύξηση 1 ποσοστιαίας μονάδας (pp) σε σύγκριση με το 2019 και 6 ποσοστιαίες μονάδες από 13% στο 2010.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat, η σταθερή ανάπτυξη στη χρήση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές χώρες ενισχύθηκε από την πανδημία του κορωνοϊού και τους περιορισμούς μετακίνησης, που οδήγησαν τόσο τους πελάτες όσο και τις επιχειρήσεις σε αυξημένο ενδιαφέρον για διαδικτυακές πωλήσεις.

Η Δανία κατέγραψε το υψηλότερο μερίδιο επιχειρήσεων που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις (ηλεκτρονικές πωλήσεις τουλάχιστον 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους) μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ με 38%, το ίδιο μερίδιο με το προηγούμενο έτος.

Η Ιρλανδία και η Σουηδία ήρθαν στη δεύτερη θέση με 34% η καθεμία, σημειώνοντας αύξηση 1 και 3 μονάδες . σε σύγκριση με το 2019.

Το Βέλγιο και η Φινλανδία κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση στις επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις (ηλεκτρονικές πωλήσεις τουλάχιστον 1% του συνολικού τους κύκλου εργασιών) το 2020, αυξημένες κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες σε 31% και 24% αντίστοιχα.

Αντίθετα, η Ρουμανία κατέγραψε τη μεγαλύτερη μείωση μεταξύ των κρατών μελών, κατά 6 μονάδες σε 12%, ακολουθούμενη από την Τσεχία (-5 π.μ. σε 25%) και την Πορτογαλία (-4 π.μ. σε 16%).

ot.gr