ΥΠΟΙΚ Γερμανίας: Δυστοκία στο στόχο για 15 εκ. ηλεκτρικά οχήματα μέχρι 2030

«Η γραμμική ανάπτυξη των ταξινομήσεων οχημάτων οδηγεί στο να μην πετύχουμε τα 15 εκ. μέχρι το 2030», είπε ο Ρ. Χάμπεκ

Η Γερμανία δεν θα πετύχει τον στόχο να έχει στους δρόμους 15 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030, εάν οι πωλήσεις αναπτυχθούν με γραμμικό τρόπο, δήλωσε τη Δευτέρα (12/2) ο Γερμανός Υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ, προσθέτοντας ότι οι κατάλληλες συνθήκες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν σημείο καμπής για τη ζήτηση.

«Η γραμμική ανάπτυξη των ταξινομήσεων οχημάτων οδηγεί στο να μην πετύχουμε τα 15 εκατομμύρια μέχρι το 2030, αυτό είναι αλήθεια», δήλωσε ο κ. Χάμπεκ απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων σε εκδήλωση στο Βερολίνο.

«Αλλά οι τεχνικές εξελίξεις και, κυρίως, η κοινωνική αποδοχή δεν εξελίσσονται με γραμμικό τρόπο... μερικές φορές υπάρχουν σημεία καμπής», πρόσθεσε, επισημαίνοντας τις συνθήκες που, όπως είπε, δείχνουν ότι ένα τέτοιο σημείο καμπής μπορεί να είναι κοντά: μεγαλύτερη εμβέλεια, χαμηλότερες τιμές και ταχύτερη ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης.

«Ίσως πλησιάζουμε στο σημείο όπου η ηλεκτρονική κινητικότητα είναι... η νέα κανονικότητα», δήλωσε ο Υπουργός, μιλώντας στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Marienfelde, όπου ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις ψηφιοποίησης της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η κυβέρνηση της Γερμανίας δήλωσε ότι στόχος της ήταν να διαθέτει «τουλάχιστον 15 εκατομμύρια πλήρως ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα το 2030», αλλά ο Υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ έχει έκτοτε χαλαρώσει τους όρους, για να συμπεριλάβει τόσο τα ηλεκτρικά όσο και τα υβριδικά αυτοκίνητα.

Η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη επιβραδύνεται, γεγονός που οι αναλυτές αποδίδουν σε μεγάλο βαθμό στην αβεβαιότητα των καταναλωτών κατά πόσον τα ηλεκτρικά οχήματα πληρούν τις απαιτήσεις τους όσον αφορά την ασφάλεια, την εμβέλεια και την τιμή.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ