Μειωμένη έως και 75% η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της Ελλάδα

Την ίδια ώρα, οι αεροπορικές συνεχίζουν τις προσπάθειες τόνωσης της ζήτησης με συνεχείς προσφορές

Χαμηλές… πτήσεις που αγγίζουν ακόμη και το -86% σε σχέση με πέρυσι παρουσιάζει ο Ιούλιος ως προς την επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια, με τον πρώτο μήνα της επανεκκίνησης, να επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις για μία σεζόν στο «κόκκινο» για τον ελληνικό τουρισμό.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από μεγάλα αεροδρόμια της χώρας, ο μήνας που τελειώνει έχει κινηθεί στο 1/4 και ακόμη χαμηλότερα σε σχέση με τον περσινό Ιούλιο

Για παράδειγμα στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας, το Ελευθέριος Βενιζέλος, το σύνολο της επιβατικής κίνησης (αφίξεις, αναχωρήσεις, εσωτερικού, εξωτερικού) διαμορφώνεται στο -70% σε σύγκριση με τον περυσινό Ιούλιο, ενώ για τον πλέον δημοφιλή ελληνικό προορισμό, αυτόν της Μυκόνου η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη κατά 76% σε σύγκριση με πέρυσι.

Μεγάλη πτώση παρουσιάζουν τα νούμερα και στο αεροδρόμιο της Ρόδου, ωστόσο σε μία προσπάθεια να δουν το ποτήρι… μισογεμάτο, οι φορείς του νησιού επισημαίνουν ότι μετά το πρώτο δεκαπενθήμερο, το πρώτο Σαββατοκύριακο (18 και 19 Ιουλίου) τα νούμερα των διεθνών αφίξεων ήταν ενθαρρυντικά καθώς «σε σχέση με τον μέσο όρο του πρώτου 15ημέρου, οι αφίξεις παρουσιάζουν ποσοστιαία αύξηση κατά 130%», με πάνω από 1 στους 3 τουρίστες (36,7%) να προέρχονται από τη Γερμανία και ακολουθούν οι Πολωνοί (14,8%) και οι Τσέχοι (8,9%).

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Ενδεικτικά, από το restart της φετινής τουριστικής σεζόν (1η Ιουλίου) έως και τις 19 Ιουλίου μέσω 341 πτήσεων στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» της Ρόδου αφίχθησαν συνολικά 56.341 τουρίστες.

Αντίθετα, μεγάλη είναι η πτώση στο Ιόνιο κι ενδεικτικά στο αεροδρόμιο της Κεφαλλονιάς, η πτώση φθάνει ακόμη και το 86% σε σύγκριση με πέρυσι.

Από την πλευρά τους, οι αεροπορικές συνεχίζουν τις προσπάθειες τόνωσης της ζήτησης με συνεχείς προσφορές είτε αυτές αφορούν οικογενειακά «πακέτα» με προσφορές -όπως για παράδειγμα η Aegean η οποία προσφέρει έκπτωση για τα παιδιά- είτε αφορούν πτήσεις εσωτερικού που ενισχύουν και τις μετακινήσεις των Ελλήνων κυρίως προς τα νησιά- όπως π.χ. η Volotea.

Συνδιαφήμιση
Στο ίδιο πλαίσιο και με στόχο την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό, ο μεγαλύτερος εγχώριος αερομεταφορέας η Aegean, συμπράττει με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού με μία ακόμη νέα, διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό με τίτλο «Greece. More than a destination»- «Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός», που θα τρέξει έως το τέλος του 2020. 

Η καμπάνια απευθύνεται στους επισκέπτες από τις χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρο, Ισραήλ, Ελβετία, Ολλανδία, Βέλγιο και Αυστρία, έχει μεταφραστεί σε έξι γλώσσες και θα προβάλλεται με στοχευμένες ενέργειες μέχρι το τέλος του έτους σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της ελληνικής αεροπορικής.

>>> Οι οικονομικές εξελίξεις σήμερα <<<

Το διοικητικό συμβούλιο του ΕΟΤ ενέκρινε μέσα στον Ιούνιο το πρόγραμμα συν-διαφήμισης (με θεματικές το «Sea & Sun» – «Ηλιος & Θάλασσα» και το «City break»- «Τουρισμός πόλης») με την Aegean με το ποσοστό οικονομικής συμμετοχής ΕΟΤ να ανέρχεται στο 50% της συνολικής επένδυσης (ύψους 700.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%), ήτοι στις 350.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%. 

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις εντός του β΄ εξαμήνου του 2020, για το δίμηνο Ιουλίου- Αυγούστου με τη θεματική κυρίως «Ήλιος και Θάλασσα», για το δίμηνο Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου με το συνδυασμό και των δύο θεματικών και το δίμηνο Νοεμβρίου- Δεκεμβρίου με τη θεματική κυρίως του «City break».

ΠΗΓΗ: newmoney.gr