Με όραμα να καταστεί η Αγία Νάπα το καλύτερο κοσμοπολίτικο θέρετρο της Μεσογείου, με ολοκληρωμένη τουριστική και βιώσιμη ανάπτυξη για την περιοχή, ο Δήμος παρουσίασε τους νέους άξονες για την τουριστική ανάπτυξή του.
Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου, κατά την διάρκεια παρουσίασης των νέων αξόνων τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου, ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας, Γιάννης Καρούσος, αναφέρθηκε στον προϋπολογισμό της πόλης για το 2019, ο όποιος είναι ο μεγαλύτερος που είχε ποτέ ο Δήμος και έχει ως βασικό χαρακτηριστικό την ανάπτυξη.
Πρόκειται, είπε, για ένα πλεονασματικό προϋπολογισμό κατά 3,6 εκ. ευρώ με 19,2 εκ. έσοδα και 15,6 εκ. δαπάνες, στις οποίες περιλαμβάνονται αναπτυξιακά έργα, όπως η ανάπλαση πάρκων, του παραλιακού μετώπου, του υπαίθριου αμφιθέατρου και του Κέντρο Πολιτισμού, καθώς και η μετατροπή του Μεσαιωνικού Κάστρου σε Μουσείο.
Οι άξονες
«Όλα τα έργα θα συνεισφέρουν στη συνεχή και ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Αγίας Νάπας», πρόσθεσε.
Οι τέσσερις βασικοί στόχοι marketing επικεντρώνονται στους άξονες:
1/ Προοδευτική αλλαγή μίγματος επισκεπτών,
2/ Βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη και με τη συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας,
3/ Αλλαγή συνολικής αντίληψης – σύνδεσης για το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της περιοχής, και
4/ Προσέλκυση επισκεπτών για short break διακοπές.
Σημειώνεται πως κατά την παρουσίαση που έγινε στη Λευκωσία παρόντες ήταν ο Γενικός Διευθυντής της Red Wolf Digital Group και επικεφαλής της κοινοπραξίας, με την W2strategy, για την παροχή διαδικτυακής και τουριστικής προώθησης του Δήμου, Κώστας Ντάλτας και οι συνιδρυτές της εταιρείας W2strategy, Δημήτρης Μαζιώτης και Κωστής Καπόπουλος, ενώ παρουσιάστηκε και η πλατφόρμα Always Ayia Napa.