Ακτοπλοϊκή σύνδεση: Πέφτουν οι υπογραφές – Επιθεωρήθηκε το πλοίο

Την επόμενη βδομάδα οι ανακοινώσεις για δρομολόγια - Πότε θα ξεκινήσουν για φέτος και πόσα περίπου θα είναι τα κόμιστρα

Την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των προσφορών για την Θαλάσσια Επιβατική Σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας και την επιλογή ανάδοχου ανακοίνωσε χθες (18/4) το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, με τις επίσημες υπογραφές να αναμένονται να πέσουν την επόμενη βδομάδα και πιο συγκεκριμένα την ερχόμενη Τετάρτη ή Πέμπτη.

Μετέπειτα αναμένεται ότι, το Υφυπουργείο Ναυτιλίας σε δημοσιογραφική διάσκεψη την ερχόμενη Παρασκευή, θα ανακοινώσει την εταιρεία που αναλαμβάνει το δρομολόγιο.

Μάλιστα, όπως ανέφερε η Brief σε προηγούμενο ρεπορτάζ της, οι 3 εταιρείες που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον ήταν: 

  • KIARA NAFTIKI ETAIRIA με προσφορά €16.500.000
  • SCANDRO HOLDING LTD, με προσφορά €15.594.000
  • N.Y. BUSINESS TIES LTD με προσφορά €14.100.000

Παράλληλα, σύμφωνα με αρμόδια πηγή που μίλησε στην Brief, η τεχνική επιτροπή έχει ήδη επιθεωρήσει το πλοίο με το οποίο θα γίνονται τα δρομολόγια 

Πότε θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια – Πόσα περίπου θα είναι τα κόμιστρα

Σε δηλώσεις του στο Τρίτο Πρόγραμμα του Κρατικού Ραδιοφώνου, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης ανέφερε ότι η εκτέλεση των δρομολογίων για φέτος, επειδή υπήρξε καθυστέρηση στην αξιολόγηση της προσφοράς, αναμένεται να ξεκινήσουν την τελευταία εβδομάδα Ιουνίου. 

Όσο αφορά το ύψος των κομίστρων, ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι στο διαγωνιστικό έγγραφο αναγραφόταν ότι τα κόμιστρα για μονό εισιτήριο δεν  θα ξεπερνούν τα 50 ευρώ και για μετ’ επιστροφής δεν θα ξεπερνούν τα 80 ευρώ ενώ τόνισε ότι οι εκτιμήσεις, μετά και από τις επαφές που έχουν γίνει με τον ανάδοχο τις τελευταίες μέρες, δείχνουν ότι το κόστος των κομίστρων θα είναι πιο χαμηλό από τα ποσά που αναγράφονται στο έγγραφο.

Στα €5,5 εκατ. η ετήσια επιδότηση 

Στην χθεσινή (18/4) ανακοίνωση τουτο Υφυπουργείο Ναυτιλίας υπενθύμισε ότι η επιδότηση της σύνδεσης από το Κράτος ανέρχεται στα €5,5 εκατ. ετησίως για 22 δρομολόγια μετ’ επιστροφής, ή 66 δρομολόγια σε βάθος τριετίας, όση δηλαδή είναι και η διάρκεια της σύμβασης, με δυνατότητα παράτασης για άλλα 3 χρόνια, ανάλογα με την αύξηση των επιβατών.

Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, το Υφυπουργείο Ναυτιλίας σημείωσε ότι ο ανάδοχος θα μπορεί να ξεκινά την εκτέλεση των δρομολογίων μεταξύ Απριλίου-Μαΐου μέχρι Σεπτέμβριο-Οκτώβριο, που είναι η περίοδος όπου αναμένεται μεγαλύτερη ζήτηση από τους επιβάτες.