Ακτοπλοϊκή σύνδεση: Πριν το Πάσχα ο επιτυχών προσφοροδότης

Απέμειναν κάποιες διαδικαστικές λεπτομέρειες ανέφερε στην Brief ο υφυπουργός Ναυτιλίας

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΔΗΜΟΥ

>>> UPD: Ακτοπλοϊκή Σύνδεση Κύπρου - Ελλάδας: Επιλέχθηκε η εταιρεία <<<

Πριν από το Πάσχα θα είναι έτοιμο το Υφυπουργείο Ναυτιλίας να ανακοινώσει τον επιτυχόντα προσφοροδότη ο οποίος θα αναλάβει να υλοποιήσει την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας. Αυτή τη στιγμή η διαδικασία βρίσκεται στα τελικά της στάδια και πολύ σύντομα το Συμβούλιο Προσφορών θα οριστικοποιήσει την τελική του απόφαση.

>>>Νεότερο: Ακτοπλοϊκή σύνδεση: Ενημερώθηκε ο επιτυχών προσφοροδότης

Μιλώντας στην Brief ο υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης σημείωσε ότι η διαδικασία προχωρεί κανονικά, βρίσκεται στο τελικό της στάδιο και σε περίπου 15 – 20 μέρες θα είμαστε σε θέση να προβούμε στις τελικές ανακοινώσεις, τόνισε. Διαδικαστικά, ο κ. Δημητριάδης σημείωσε ότι η μικρή καθυστέρηση που παρατηρήθηκε οφείλεται στο γεγονός ότι τα έγγραφα που ζητήθηκαν από τους προσφοροδότες στάλθηκαν ηλεκτρονικά και έπρεπε να επαληθευτούν, ενώ στο τελικό αυτό στάδιο στο οποίο βρισκόμαστε θα πρέπει να επιθεωρηθούν και τα πλοία που θα εκτελούν τη γραμμή. Αν δοθεί το πράσινο φως, θα απομένουν κάποιες διαδικαστικές λεπτομέρειες για να ανακοινωθεί ο επιτυχών προσφοροδότης, επισήμανε.

Παράλληλα, ο υφυπουργός Ναυτιλίας ανέφερε ότι προτού προβεί σε οποιεσδήποτε ανακοινώσεις θέλει να ενημερώσει προηγουμένως τον επιτυχόντα, ώστε να είναι έτοιμος κατά την διάρκεια των ανακοινώσεων, να αναφερθεί σε δρομολόγια, τιμές εισιτηρίων, ενδεχόμενο τρίτο προορισμό για να ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι και να προετοιμάσουν το ταξίδι τους. Ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι είναι αρκετοί αυτοί που ζητούν να μάθουν λεπτομέρειες για την ακτοπλοϊκή σύνδεση και συνέστησε υπομονή ακόμη μερικές μέρες και θα ανακοινωθούν όλα.

Υπενθυμίζεται ότι η επιδότηση της σύνδεσης από το Κράτος ανέρχεται στα €5,5 εκατ. ετησίως για 22 δρομολόγια μετ’ επιστροφής, ή 66 δρομολόγια σε βάθος τριετίας, όση δηλαδή είναι και η διάρκεια της σύμβασης, με δυνατότητα παράτασης για άλλα 3 χρόνια, ανάλογα με την αύξηση των επιβατών.

Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, ο ανάδοχος θα μπορεί να ξεκινά την εκτέλεση των δρομολογίων μεταξύ Απριλίου-Μαΐου μέχρι Σεπτέμβριο-Οκτώβριο που είναι η περίοδος όπου αναμένεται μεγαλύτερη ζήτηση από τους επιβάτες.

Το πλοίο θα προσεγγίζει το βασικό τερματικό κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ η εταιρεία μπορεί να επιλέξει να χρησιμοποιεί είτε το λιμάνι της Λεμεσού, είτε της Λάρνακας, εντούτοις μόνο ένα κυπριακό λιμάνι θα χρησιμοποιείται στο ίδιο ταξίδι.

Δεν θα υπάρχει επιλογή για ενδιάμεσο σταθμό σε ελληνικό νησί, καθώς η διαδρομή μεταξύ Κύπρου–Ελλάδας θα είναι απευθείας. Σύμφωνα με τις πρόνοιες του διαγωνισμού ο ανάδοχος μπορεί να επιλέξει να επεκτείνει το ταξίδι Κύπρου-Ελλάδας σε τρίτη γειτονική χώρα, αλλά το ταξίδι αυτό δεν θα λάβει επιδότηση.

Υπενθυμίζεται ότι προσφορές υπέβαλαν οι εταιρείες SCANDRO HOLDING LTD, η προσφορά της οποίας ανέρχεται στα €15.594.000, N.Y. BUSINESS TIES LTD η προσφορά της οποίας ανήλθε στα €14.100.000 ευρώ και KIARA NAFTIKI ETAIRIA (Όμιλος SeaJets) που πρόσφερε €16.500.000.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΔΗΜΟΥ