Άνοιξαν 150 θέσεις Βοηθού Γραμμετειακού Λειτουργού (Λεπτομέρειες)

Ο μισθός που προσφέρεται κυμαίνεται από 15.109 ευρώ έως 36.232 ευρώ – Ποιοι μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις

Μεγάλο αριθμό -συνολικά 150- κενών μόνιμων θέσεων Βοηθού Γραμματειακού Λειτουργού, προκήρυξε χθες, μέσω της επίσημης εφημερίδας της Δημοκρατίας, το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού. Όπως αναφέρεται, μάλιστα, οι θέσεις είναι Πρώτου Διορισμού, ενώ ο μισθός που προσφέρεται κυμαίνεται από 15.109 ευρώ (Κλίμακα Α2) έως 36.232 ευρώ [Κλίμακα Α7(ii)], στον οποίο προστίθενται γενικές αυξήσεις που έχουν εγκριθεί με νομοθεσία, ενώ καταβάλλεται τιμαριθμικό επίδομα.

>>> Διαβάστε ακόμη: ΟΚΥπΥ - Προκηρύχθηκαν οι 10 θέσεις για στελέχωση Πρώτων Βοηθειών <<<

Σύμφωνα με το ισχύον Σχέδιο Υπηρεσίας της θέσης, τα καθήκοντα και οι ευθύνες έχουν ως εξής:

  • Εκτελεί γενικά γραφειακά και λογιστικά καθήκοντα οπουδήποτε στη δημόσια υπηρεσία.
  • Αναλαμβάνει την τήρηση αρχείου ή/και βιβλιοθήκης καθώς και μητρώου περιουσιακών στοιχείων.
  • Δακτυλογραφεί ή/και στενογραφεί στην ελληνική και αγγλική γλώσσα με ταχύτητα και ακρίβεια.
  • Συλλέγει, επεξεργάζεται και κατατάσσει στατιστικά και άλλα στοιχεία και πληροφορίες και προβαίνει στην ετοιμασία και υποβολή εκθέσεων, όπου τούτο χρειάζεται.
  • Συμβάλλει στην εφαρμογή της σχετικής με το έργο του νομοθεσίας.
  • Βοηθά στη διεξαγωγή επιθεωρήσεων και διεξάγει επιτόπιες έρευνες, όπου χρειάζεται.
  • Διενεργεί εισπράξεις και πληρωμές και εκδίδει σχετικές αποδείξεις.
  • Εκτελεί καθήκοντα ιδιαιτέρας γραμματέως.
  • Βοηθά στην εκτέλεση ή/και αναλαμβάνει την εκτέλεση εργασίας, εντός και εκτός γραφείου, σχετικά με τις αρμοδιότητες και δραστηριότητες του Υπουργείου, Τμήματος, Γραφείου ή Υπηρεσίας που υπηρετεί.
  • Χρησιμοποιεί τεχνολογικό και άλλο γραφειακό εξοπλισμό για την εκτέλεση των καθηκόντων του.
  • Σε Βοηθό Γραμματειακό Λειτουργό της Κλίμακας Α7 δυνατό να ανατεθούν καθήκοντα υπεύθυνου αρχείου.
  • Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα του ανατεθούν.

Απαιτούμενα προσόντα
Σε ό,τι αφορά τα απαιτούμενα προσόντα, όπως διευκρινίζεται στην προκήρυξη, για σκοπούς της παρούσας διαδικασίας οι ανάγκες της υπηρεσίας απαιτούν τα εξής: 

Επισημαίνεται, δε, πως σε περίπτωση που ο αιτητής επιθυμεί να διεκδικήσει θέσεις σε περισσότερες από μία κατηγορίες, θα πρέπει να υποβάλει ξεχωριστή αίτηση για κάθε κατηγορία.

>>> ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΙ ΕΔΩ <<<

Σημειώνεται, επίσης, πως οι διοριζόμενοι υπόκεινται σε τοποθέτηση ή/και μετάθεση στις διπλωματικές αποστολές της Κύπρου στο εξωτερικό, ενώ οι υπάλληλοι που θα διοριστούν μετά την έγκριση του παρόντος Σχεδίου Υπηρεσίας θα εργάζονται, όταν απαιτείται από τις ανάγκες της Υπηρεσίας, και εκτός του συνηθισμένου ωραρίου της δημόσιας υπηρεσίας, το σύνολο όμως των ωρών εργασίας δε θα υπερβαίνει τον καθορισμένο αριθμό ωρών εργασίας την εβδομάδα.

Σημειώνεται, ακόμη, ότι ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας και την πείρα του υπαλλήλου, αναμένεται από αυτόν να εκτελεί τα καθήκοντά του σε αυξημένο βαθμό ευθύνης και δύναται να ανατεθούν σ’ αυτόν πιο υπεύθυνα καθήκοντα, μεταξύ των οποίων ο έλεγχος της εργασίας, η καθοδήγηση και η εκπαίδευση κατώτερου προσωπικού.

Ποιοι μπορούν να τις διεκδικήσουν
Αξίζει, πάντως, να αναφερθεί πως αιτήσεις για τις πιο πάνω θέσεις μπορούν να υποβάλουν μόνο όσοι έχουν επιτύχει στη γραπτή εξέταση που διεξήχθη στις 15.12.2018, δυνάμει των προνοιών των περί Αξιολόγησης Υποψηφίων για Διορισμό στη Δημόσια Υπηρεσία Νόμων του 1998 έως 2018, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας με ημερομηνία 8.3.2019 και αρ. γνωστοποίησης 174 και έχουν αναρτηθεί στον ιστότοπο της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας (www.psc.gov.cy).

Όλοι όσοι παρακάθησαν στη γραπτή εξέταση και πέτυχαν μπορούν να εφοδιαστούν με σχετικό πιστοποιητικό επιτυχίας στο οποίο αναγράφεται η βαθμολογία, ο αριθμός ταυτότητας και ο αριθμός υποψηφίου. Το εν λόγω πιστοποιητικό βρίσκεται καταχωρημένο στον ιστότοπο «Εξετάσεις για Πρόσληψη στο Δημόσιο» (http://epd.moec.gov.cy). Οι υποψήφιοι που παρακάθησαν στη γραπτή εξέταση μπορούν να το εντοπίζουν μέσω της προσωπικής τους μερίδας με τους κωδικούς που τους είχαν δοθεί κατά την υποβολή της αίτησής τους για συμμετοχή στην πιο πάνω εξέταση.

Σημειώνεται ότι το πιστοποιητικό επιτυχίας δεν χρειάζεται να υποβληθεί με την αίτηση.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Υποβολή αιτήσεων
Αξίζει, εξάλλου, να αναφερθεί πως αιτήσεις υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας (www.psc.gov.cy) ή μέσω της Κυβερνητικής Διαδικτυακής Διόδου Ασφαλείας (Αριάδνη) (https://eservices.cyprus. gov.cy), μέχρι την Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019 και ώρα 14:00.

Τονίζεται, τέλος, πως αιτήσεις από μέρους δημόσιων υπαλλήλων θα πρέπει να υποβληθούν μέσα στην προθεσμία που καθορίζεται στη δημοσίευση, με ενημέρωση των οικείων Προϊσταμένων των Τμημάτων στα οποία υπηρετούν.

***Αν ψάχνετε δουλειά πάντως, στo ergodotisi.com, την κορυφαία ιστοσελίδα αναζήτησης εργασίας στην Κύπρο, μπορείτε να βρείτε καθημερινά δεκάδες νέες θέσεις εργασίας ανά κατηγορία και ανά επαρχία. Όλες οι πληροφορίες ΕΔΩ.
 

Μάριος Αδάμου