Απολογίες ΑΗΚ για υπερχρεώσεις σε λογαριασμούς

Το πρόβλημα που προέκυψε και οι επιλογές των καταναλωτών

Απολογίες για τυχόν ταλαιπωρία των επηρεαζόμενων πελατών της για την υπερχρέωση στους λογαριασμούς που έλαβαν, εκφράζει η ΑΗΚ με σημερινή ανακοίνωσή της. 

Η ΑΗΚ, με την ανακοίνωσή της ενημερώνει το κοινό ότι, λόγω τεχνικού προβλήματος, τα τιμολόγια που έχουν αποσταλεί σε μια μικρή μερίδα (ποσοστό περίπου 4%) πελατών της ΑΗΚ περιλαμβάνουν κατανάλωση για περίοδο μεγαλύτερη από την καθορισμένη περίοδο τιμολόγησης. 

Όσοι πελάτες της ΑΗΚ, αναφέρεται, επιθυμούν να γίνει αναπροσαρμογή του τιμολογίου τους και να εξοφλήσουν την κατανάλωση τους που αφορά τη διμηνία Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου, μπορούν να επικοινωνήσουν με το Τηλεφωνικό Κέντρο 1818 και να ζητήσουν αναπροσαρμογή. 

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Περαιτέρω διευκρινίζεται πως, για όσους πελάτες δεν ζητήσουν αναπροσαρμογή, τα τιμολόγια της επόμενης διμηνίας που θα λάβουν θα αφορούν μικρότερη περίοδο κατανάλωσης, αφού μέρος θα έχει ήδη εξοφληθεί με τα τιμολόγια Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου.

Η ΑΗΚ, καταληκτικά, εκφράζει τις απολογίες της για τυχόν ταλαιπωρία των επηρεαζόμενων πελατών της. 

Υπενθυμίζεται πως, όπως είχε γράψει και το πρωί η Brief, ο αριθμός των επηρεαζόμενων καταναλωτών υπολογίζεται στις 18.000 με 20.000 και αφορούν νοικοκυριά των επαρχιών Λευκωσίας και Αμμοχώστου.