Αυτές είναι οι δύο νέες επιχειρηματικές ενέργειες του «Sir»

Νέες επιχειρηματικές δράσεις από τον Ελληνοκύπριο «Sir Στέλιο Χατζηιωάννου», ο οποίος αυτή τη φορά εισέρχεται σε δυο νέους κλάδους. 

Με τα Brands easyFood και easyTaxi, ο Στέλιος Χατζηιωάννου επιχειρεί είσοδο στο χώρο της διανομής φαγητού καθώς και στον κλάδο των αστικών μεταφορών. 

Σημειώνεται ότι ήδη από τον Μάιο του 21 ο Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας επεκτάθηκε και στον τομέα του μάρκετιγκ καθώς και με τα κτηματομεσιτικά, μέσω των πλατφόρμων easyMarketing και easyProperty, αντίστοιχα. 

EasyFood και easyTaxi καθώς και οι easyMarketing και easyProperty, ουσιαστικά αποτελούν τις τέσσερις κινήσεις του sir Στέλιου μέσα στο πρώτο 7μηνο του 2021.

Οι ειδικοί σε θέματα αγοράς στην Βρετανία μιλούν για «new business» του ανθρώπου που έλαβε το χρίσμα του ιππότη σε ηλικία 39 ετών από την Βασίλισσα του Ηνωμένου Βασιλείου Ελισάβετ Β’ για τις υπηρεσίες του στην επιχειρηματικότητα και εξηγούν ότι η easyGroup (σε συνεργασία με άλλα πρόσωπα) θα επιδιώξει να ανταγωνισθεί, αντίστοιχα, με την μεν easyFood τις Just Eat, Deliveroo, Uber Eats και με την easyTaxi τις Uber, Bolt και Free Ride.

Ο συνιδρυτής, ο Jeewan Sagu, πιστεύει ότι οι easyFood και easyTaxi θα πάρουν μερίδια από τους αντιπάλους τους και θα κατακτήσουν ένα μεγάλο μέρος του κοινού. 

Πληροφορίες: Newmoney.gr