Αυτοκίνητα. Τι αγοράστηκε το 2019; Τα top5 και πωλήσεις ανά μάρκα

Α' Τρίμηνο 2019 - Ποιες οι top5 μάρκες σε καινούργια και ποιες στα μεταχειρισμένα; Αναλυτικός κατάλογος ανά μάρκα

Αναλυτικά στοιχεία μας παρέχει η στατιστική υπηρεσία σχετικά με τις προτιμήσεις των Κυπρίων σε μάρκες αυτοκινήτων για τους πρώτους 3 μήνες του 2019.

Η Brief αναλύει τα στατιστικά δεδομένα και σας παρουσιάζει τις πέντε μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν να οδηγήσουν οι Κύπριοι τους πρώτους 3 μήνες του 2019 καθώς και πόσα εξ’ αυτών ήταν καινούρια και πόσα μεταχειρισμένα.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

3,777 καινούρια αυτοκίνητα ενεγράφησαν το πρώτο τρίμηνο του 2019 καθώς και  7,143 μεταχειρισμένα. Συνολικά, για την ίδια περίοδο ενεγράφησαν 10,920 αυτοκίνητα.

 

Οι πέντε μάρκες που προτίμησαν οι Κύπριοι

c

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία, από το σύνολο (μεταχειρισμένα και καινούρια) των 10,920 αυτοκινήτων τα 8,956 ήταν επιβατικά και η πλειοψηφία τους ήταν μάρκας Mercedes όπου αριθμούνταν 1,152. Από αυτά Mercedes τα 1,043 ήταν μεταχειρισμένα και τα 109 ήταν καινούρια.

Στην δεύτερη θέση προτίμησης βρίσκονταν αυτοκίνητα Mazda όπου συνολικά για το πρώτο τρίμηνο του 2019 αριθμούσαν  1,098 εκ των οποίων τα 1,061 ήταν μεταχειρισμένα και τα 37 ήταν καινούρια.

Στην τρίτη θέση προτίμησης βρίσκονταν αυτοκίνητα μάρκας  Toyota όπου συνολικά αριθμούσαν 931  εκ των οποίων τα 661 ήταν μεταχειρισμένα και τα 270 καινούρια.

Στην τέταρτη θέση προτίμησης ήταν τα αυτοκίνητα Nissan όπου συνολικά αριθμούσαν 816 αμάξια εκ των οποίων τα 530 ήταν μεταχειρισμένα και τα 286 καινούρια.

Στην πέμπτη θέση προτίμησης βρίσκονταν αυτοκίνητα μάρκας BMW όπου αριθμούσαν 500 εγγεγραμμένα αμάξια εκ των οποίων 350 ήταν μεταχειρισμένα και 150 καινούρια.

 

Οι πέντε πρώτες σε καινούρια

c

Στα καινούρια αμάξια η πρώτη σε πωλήσεις μάρκα ήταν τα KIA με 315 αυτοκίνητα. Ακολουθούσαν τα Nissan με 286 αμάξια,  τα Toyota με 270 αυτοκίνητα, τα  Hyundai με 230 αμάξια και τα Volkswagen με 206.

 

Οι πέντε πρώτες σε μεταχειρισμένα

m

Στα μεταχειρισμένα, η πρώτη σε πωλήσεις μάρκα ήταν τα Mazda με 1,061 αυτοκίνητα και ακολουθούσαν τα Mercedes με 1,043.

Στην τρίτη θέση βρίσκονται τα Toyota με 661 αμάξια, στην τέταρτη θέση τα Nissan με 530 και στην πέμπτη θέση τα Honda με 355 αυτοκίνητα.
 

Πωλήσεις - Αναλυτικός Κατάλογος
Δείτε πιο κάτω τον αναλυτικό κατάλογο πωλήσεων ανά μάρκα και ανά κατάστασης (καινούργιο ή μεταχειρισμένο) για το πρώτο τρίμηνο του 2019. 

κ

Αντρέας Πολυκάρπου
 
3826
Thumbnail

Εν μέσω πολλών και διαφορετικών προκλήσεων για την ξενοδοχειακή, και όχι μόνο, βιομηχανία, πραγματοποιείται σήμερα η Ετήσια Γενική Συνέλευση του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων (ΠΑΣΥΞΕ), στην παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, Νίκου Αναστασιάδη, και του Υφυπουργού Τουρισμού, Σάββα Περδίου.

Μάλιστα, όπως πληροφορείται η Brief, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ, Χάρης Λοϊζίδης, στην ομιλία του, θα κάνει εκτενή προβλήματα στις πληγές του ξενοδοχειακού τομέα και αναμένεται να ζητήσει την συμβολή του κράτους προς αντιμετώπισή τους με μοναδικό στόχο την αναστροφή της παρούσας κατάστασης.

ad1mobile

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Ανάμεσα σε άλλα, ο κ. Λοϊζίδης αναμένεται να αναφερθεί στους βασικούς παράγοντες οι οποίοι, σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση του ΠΑΣΥΞΕ (τα κύρια σημεία εδώ και στο κάτω μέρος του κειμένου σε μορφή pdf), αποτελούν τροχοπέδη της υγιούς απόδοσης του τομέα και επιτάσσουν ταυτόχρονα την εξεύρεση λύσεων. 

Τέτοιοι παράγοντες είναι μεταξύ άλλων:

  • Το υψηλό κόστος διακοπών στην Κύπρο, παρά τις συνεχείς προσφερόμενες εκπτώσεις.
  • Το πρόβλημα της εποχικότητας του τουρισμού.
  • Το κόστος τροφοδοσίας των ξενοδοχειακών μονάδων, το οποίο, σύμφωνα με τον ΠΑΣΥΞΕ, είναι το ψηλότερο στην Ευρώπη.
  • Το πρόβλημα της παραγωγικότητας στην ξενοδοχειακή βιομηχανία.
  • Υπερχρεώσεις ξενοδοχείων είτε μέσω αυξημένων τελών από πλευράς ηλεκτρικού ρεύματος και πετρελαίου θέρμανσης, είτε τελών υδατοπρομήθειας, είτε τελών αποχετευτικών συστημάτων έναντι των αντίστοιχων χρεώσεων που επιβάλλονται στις άλλες κατηγορίες χρηστών.

Ταυτόχρονα, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ αναμένεται πως θα αναφερθεί και στις σημαντικότερες προκλήσεις της τουριστικής βιομηχανίας ευρύτερα, όπως:

  • Η αβεβαιότητα που συνεχίζει να προκαλεί σε ευρωπαϊκό και σε παγκόσμιο επίπεδο, η έξοδος - με ή χωρίς συμφωνία - της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεδομένου ότι αποτελεί μια ισχυρή αγορά άντλησης επισκεπτών για τον Κυπριακό τουρισμό, καθώς επίσης η συνακόλουθη εξασθένηση της ισοτιμίας της στερλίνας έναντι του ευρώ. 
  • Η εξασθένηση της συναλλαγματικής ισοτιμίας του ρουβλιού έναντι του ευρώ η οποία ενδέχεται να περιορίσει τον εξερχόμενο τουρισμό ή να διαφοροποιήσει τις επιλογές των Ρώσων περιηγητών.
  • Oι έντονες προσπάθειες της Τουρκίας, της Αιγύπτου και άλλων προορισμών της περιοχής να καταστούν ξανά ανταγωνιστικοί στον τομέα του τουρισμού.

ad2mobile

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Με δεδομένο τα πιο πάνω, ο κ. Λοϊζίδης θα υποδείξει πως στόχος της τουριστικής βιομηχανίας, τόσο για φέτος όσο και για το 2020, θα πρέπει να είναι η σταθεροποίηση των τουριστικών αφίξεων και εσόδων στα ικανοποιητικά επίπεδα στα οποία ανήλθε τα τελευταία χρόνια. Επίσης, αναμένεται πως θα τονίσει πως σε αυτή τη μεταβατική περίοδο, η προσπάθεια όλων θα πρέπει να επικεντρωθεί στη συνολική ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος.

article 1