Carob Awards:463 οι διαγωνιζόμενοι σε δημιουργικότητα & φαντασία

Η συνέντευξη της ημέρας στην Brief - Αναστασία Τσάμη - Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής για τα Carob Awards

*Χορηγός Business Hour By Brief η RCB Bank

ΓΡΑΦΕΙ Η ΞΕΝΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ

Για τη ξεχωριστή εκδήλωση τα Carob Awards, που ετοιμάζεται για τις 20 Οκτωβρίου στo Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας, από τον Σύνδεσμο Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου με συνδιοργανωτή το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, μίλησε στην εκπομπή Business Hour By Brief η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κα. Αναστασία Τσάμη.

Το ενδιαφέρον από συμμετέχοντες είναι μεγάλο και φτάνει τους 463, παρουσιάζοντας αύξηση 36% από την πρώτη φορά που τα βραβεία αυτά διοργανώθηκαν όπως σημείωσε, ενώ επεσήμανε ότι η διαδικασία αξιολόγησης τους έχει ολοκληρωθεί με τις επιτροπές να έχουν θετικές εντυπώσεις από την δημιουργικότητα και φαντασία στον χώρο της διαφήμισης στην Κύπρο. 

Όπως ανέφερε η κα Τσάμη, τα Carob Awards έχουν τρεις στόχους, όπως την ανάδειξη της δημιουργικότητας στη διαφήμιση, την ανάδειξη και αναγνώριση του ταλέντου και της σκληρής δουλειάς των στελεχών που εργάζονται στο χώρο της διαφήμισης, και τη δημιουργία ενός ιστορικού αρχείου για τη διαφήμιση στην Κύπρο.

Αν και η κα Τσάμη δεν θέλησε να αποκαλύψει πολλά, σημείωσε ότι έχει ετοιμαστεί  ένα πάρα πολύ καλό πρόγραμμα και εκτιμά ότι όσοι είναι στον τομέα της διαφήμισης ή κάτι κοντινό θα το απολαύσουν πραγματικά. 

Διαβάστε την συνέντευξη της κας Τσάμη: 

- Δικαίως μετά και την πρώτη επιτυχημένη διοργάνωση, τα CAROB AWARDS έχουν χαρακτηριστεί ως η γιορτή της διαφήμισης. Θα θέλαμε αρχικά να μας βοηθήσετε να γνωρίσουμε καλύτερα την διοργάνωση. Ποιοι συμμετέχουν, ποιος ο σκοπός και οι στόχοι της διοργάνωσης; 

Τα  Carob Awards τα διοργανώνει ο Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου και συν διοργανωτής το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών. Ουσιαστικά τα Carob Awards έχουν τρεις βασικούς στόχους:

α/ την ανάδειξη της δημιουργικότητας στη διαφήμιση, σε όλες τις εκφάνσεις ανεξαρτήτως πλατφόρμας επικοινωνίας,
β/ η ανάδειξη και αναγνώριση του ταλέντου και της σκληρής δουλειάς των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται  στον τομέα αυτό
γ/ να καταφέρουμε να  δημιουργήσουμε ένα ιστορικό αρχείου για να καταγράφεται η πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης.

Μπορούν αν συμμετέχουν όλες οι διαφημιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο είτε στην παραδοσιακή διαφήμιση είτε ψηφιακή επικοινωνία, Μπορούν αν συμμετέχουν και αυτοδιαφημιζόμενοι δηλαδή εταιρείες που έχουν το δικό τους τμήμα marketing και επιμελούνται οι ίδιοι την επικοινωνία τους. Θα ήθελα εδώ να σημειώσω ότι η φετινή διοργάνωση είναι ακόμη πιο ανοικτή όσον αφορά τον τομέα design και illustration, έχουμε φέτος και την  Ένωση Γραφιστών να συμμετέχει και για πρώτη φορά από την Ένωση Γραφιστών και εικονογράφων, έχουμε ανεξάρτητους γραφείς και εικονογράφους.

Επίσης πολύ σημαντικό ότι θέλαμε να συμπεριλάβουμε όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα μας, οπόταν φέτος δημιουργήσαμε και την ενότητα production  στην οποία διαγωνίζονται οι συνεργάτες μας, οι ετιαρείες παραγωγής που έχουν ως βάση τους την Κύπρο.


- Το ενδιαφέρον από εταιρείες για να κριθεί και να αξιολογηθεί η δουλειά και ο επαγγελματισμός τους είναι πολύ μεγάλο. Μπορούμε να δώσουμε κάποια στοιχεία για τους φετινούς συμμετέχοντες; 

Έχουμε 36% περισσότερες συμμετοχές από το 2019. Σήμερα οι συμμετοχές για το 2022 είναι 463 και έχουμε πολύ καλό υλικό για να βραβευτεί.

- Οι επιτροπές ελέγχου αξιολόγησαν ήδη τις συμμετοχές. Τι αναφέρουν για τις εκστρατείες επικοινωνίας που είδαν; Έχουμε φαντασία και δημιουργικότητα στα project που συμμετέχουν;

Έχουν αξιολογηθεί οι συμμετοχές και είμαστε τώρα στην διαδικασία να βγουν τα βραβεία άρα έχει προχωρήσει αρκετά η διαδικασία. Οι συμμετοχές που  θα διαγωνιστούν φέτος θα αφορούν τις τελευταίες τρεις χρονιές: 2019, 2020, 2021. Όπως αντιλαμβάνεστε τα πράγματα δεν λειτούργησαν κανονικά στον τομέα μας όπως παλιά. Για παράδειγμα οι εκδηλώσεις ήταν περιορισμένες λόγω των μέτρων. Το pr λειτούργησε ή δεν λειτούργησε καθόλου ή με διαφορετικό τρόπο.

Έχει να κάνει με το πως οι διαφημιστές ή οι διαφημιζόμενοι χειρίστηκαν τα θέματα που προέκυψαν με την πανδημία. Βέβαια ο πήχης μπήκε ψηλότερα και αυτό είναι που θέλουμε να πετύχουμε με τα Carob Awards, είναι να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την δημιουργικότητα και να την αναπτύξουμε περισσότερο που σίγουρα δεν είναι μια ώριμη αγορά όπως στο εξωτερικό. Είμαστε όμως σε ένα εξαιρετικά καλό δρόμο για να πετύχουμε πολλά περισσότερα και να καταφέρουμε να αναπτύξουμε περισσότερο την δημιουργικότητα μας στην επικοινωνία και στην διαφήμιση.


- Θα δούμε κάποιες καινοτομίες σε σχέση με την πρώτη διοργάνωση;

Θέλουμε όπως είπα να ανεβάζουμε τον πήχη υψηλότερα, άρα σίγουρα θέλουμε να παρουσιάσουμε κάτι διαφορετικό φέτος. Από την άλλη όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε για την φετινή διοργάνωση από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο – Οκτώβριο που ακόμα δεν ξέραμε πως θα εξελισσόταν η κατάσταση λόγω της πανδημίας και που θα βρισκόμασταν σήμερα, θυμάμαι ότι μιλούσαμε για το αν θα βρισκόμασταν σε κλειστό χώρο ή σε ανοικτό. Υπήρχαν πολλά θέματα που έπρεπε αν διαχειριστούμε και γι’ αυτό προτιμήσαμε να μην προχωρήσουμε σε δραστικές αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση. Θα κάνουμε αλλαγές αλλά θα τηρήσουμε και κάποιο μέτρο. Ευτυχώς τα πράγματα είναι καλά, δεν θα φοράμε μάσκα.

- Η μεγάλη βραδιά είναι στις 20 Οκτωβρίου. Η εκδήλωση θα γίνει στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας. Τι θα δούμε, τι ετοιμάζετε; 

Σίγουρα δεν θέλω να αποκαλύψω πολλά πράγματα, αλλά έχουμε ετοιμάσει ένα πάρα πολύ καλό πρόγραμμα κα θεωρώ ότι όσοι είναι στον τομέα μας ή κοντά στον τομέα μας θα το απολαύσουν πραγματικά. Θα είναι μια πολύ ξεχωριστή βραδιά και θα έχουμε πολλές εκπλήξεις.
 

Δείτε την συνέντευξη της κας Τσάμη