Δεν θα χρεώνονται οι Συνταξιούχοι στις Τράπεζες 

Οδηγίες προς υπαλλήλους να λαμβάνουν υπόψη τα χαρακτηριστικά του πελάτη - το mobile το μεγαλύτερο κατάστημα της BoC

Αναστάτωση προκάλεσε η χθεσινή δυναμική παρέμβαση του Προέδρου του ΔΗΣΥ, ο οποίος εμφανίστηκε λάβρος κατά των νέων χρεώσεων τραπεζών (και συγκεκριμένα για τις χρεώσεις της Τράπεζας Κύπρου) οι οποίες θα ισχύσουν από τον Ιανουάριο του 2020. 

Η «παρέμβαση Αβέρωφ» αφορούσε τα ευάλωτα οικονομικά στρώματα, τα οποία θα κληθούν να πληρώσουν υπεραυξημένες χρεώσεις. «Εξόφληση λογαριασμών κοινής ωφελείας από 2 ευρώ η χρέωση αυξάνεται σε 5 ευρώ, αύξηση 150%. Δηλαδή, εάν κάποιος πληρώσει ρεύμα, νερό και τηλέφωνο, θέλει επιπλέον 15 ευρώ και ακόμη 5 ευρώ για κάθε λογαριασμό τελών», είπε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ για να συμπληρώσει πως «χωρίς να συναισθανθούν στα γραφεία, αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις, ότι αυτοί που χτυπούν στο ψαχνό, είναι τα πιο ευάλωτα στρώματα του λαού μας», τονίζοντας και προειδοποιώντας τις τράπεζες με την εξής φράση: «Κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί τη δύναμη του νομοθέτη». 

Ψάχνοντας το όλο θέμα, η Brief συνέλεξε πληροφορίες, οι οποίες θέλουν όμως ήδη την Τράπεζα Κύπρου να έχει δώσει οδηγίες στους υπαλλήλους της να λαμβάνουν υπόψη τα χαρακτηριστικά των πελατών -αναλόγως περίπτωσης- και μάλιστα να μην χρεώνονται οι ηλικιωμένοι ή άνω των 65 ετών. Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο ότι η διάκριση μεταξύ πελατών απαγορεύεται ρητά από το PSD2 και ως εκ τούτου μια τέτοια ενέργεια, με επίσημη πολιτική προς τούτο, θα έφερνε την ίδια την Τράπεζα αντιμέτωπη με την συγκεκριμένη Οδηγία της ΕΕ (Payment services Directive - PSD 2). 


Δεν δέχονται κουβέντα όμως για τις επιταγές 
Την ίδια ώρα όμως οι Τράπεζες φαίνεται να είναι αποφασισμένες να «κερδίσουν την μάχη» για τις επιταγές. Χαρακτηρίζουν το όλο θέμα των επιταγών ως «μάστιγα» την οποία ουσιαστικά πληρώνουν στο τέλος της ημέρας οι μικρομεσαίοι. 

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 


Πηγαίνετε ONLINE 
Την ίδια ώρα οι Τράπεζες έρχονται να προσφέρουν φθηνότερες υπηρεσίες ή/και ακόμη δωρεάν υπηρεσίες μέσω των ψηφιακών μέσων. Δηλαδή μια υπηρεσία που στο ταμείο χρεώνεται, αν αυτή γίνει από τον ίδιο τον πελάτη online η υπηρεσία αυτή σίγουρα θα είναι φθηνότερη ή ακόμη και εντελώς δωρεάν

Ακριβώς σε αυτό το σημείο έρχεται να «δέσει» και η πολιτική των χρεώσεων αλλά και η «άτυπη διευθέτηση» να μην χρεώνονται ηλικιωμένοι ή πελάτες άνω των 65 ετών, αφού είναι δυσκολότερη η μετάβασή τους στο online

Αξίζει να σημειωθεί ότι γύρω στο 75% των συναλλαγών -τουλάχιστον της Τράπεζας Κύπρου, όπως πληροφορούμαστε- γίνεται μέσω διαδικτύου με τραπεζική πηγή να μας τονίζει: «το κινητό τηλέφωνο είναι ήδη το μεγαλύτερό μας κατάστημα» και οφείλουμε να σεβαστούμε και τους πελάτες που επιλέγουν αυτή τη μέθοδο, την οποία και εμείς ως τράπεζα προκρίνουμε και θέλουμε, ήταν το καταληκτικό σχόλιο.