Δίκτυο Κέντρων Καταναλωτή: Ανέκτησε 4 εκατ. για πτήσεις/κρατήσεις

Έχει ανακτήσει πάνω από 4 εκατομμύρια ευρώ για καταναλωτές των οποίων οι πτήσεις ή κρατήσεις των ξενοδοχείων ακυρώθηκαν

Το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ΕΚΚ)  ανακοίνωσε ότι έχει ανακτήσει πάνω από 4 εκατομμύρια ευρώ για καταναλωτές των οποίων οι πτήσεις ή κρατήσεις των ξενοδοχείων ακυρώθηκαν, ή υπέστησαν άλλη παραβίαση των δικαιωμάτων τους σχετικά με τον COVID-19, όπως μια διαδικτυακή αγορά που πήγε στραβά λόγω της πανδημίας.
 
Το Δίκτυο των ΕΚΚ αναφέρει επίσης πως μετά την πανδημία, ενώ οι ταξιδιώτες έχουν το νόμιμο δικαίωμα να λάβουν επιστροφή χρημάτων, δυστυχώς λαμβάνουν μόνο ένα μέρος τους ή καθόλου ή τους προσφέρεται ένα κουπόνι ενώ στην πραγματικότητα έχουν δικαίωμα άμεσης επιστροφής των χρημάτων τους.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Διευκρινίζει ότι σχεδόν στο 70% των διαφορών που διαχειρίστηκε πέτυχε μία θετική και εξωδικαστική λύση για τον καταναλωτή.
 
Μεταξύ Μαρτίου 2020 και Μαρτίου 2021, το Δίκτυο έλαβε 170.000 αιτήματα από καταναλωτές σε ολόκληρη την Ευρώπη των οποίων τα δικαιώματα είχαν παραβιαστεί ή είχαν απορίες σχετικά με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, που σημαίνει αύξηση 44% από  ότι την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Η συντριπτική πλειονότητα σχετίζονταν με τον τουριστικό τομέα όπως: ακυρωμένες πτήσεις, καταναλωτές που δεν ήθελαν ή δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν λόγω πανδημίας, κλειστά καταλύματα, ακυρωμένα οργανωμένα πακέτα διακοπών.
 
Το Δίκτυο EΚΚ ενημερώνει τους καταναλωτές στην Ευρώπη για τα δικαιώματά τους και παρέχει δωρεάν βοήθεια σε διασυνοριακά προβλήματα.

(ΚΥΠΕ)