Έρευνα για e-kalathi: Πόσο θα ήταν το οικονομικό όφελος για τους καταναλωτές

Τις επιλογές καταναλωτών αν ήταν διαθέσιμο το «e-kalathi» δίνει η Υπ. Προστασίας Καταναλωτή

Έρευνα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, η οποία δόθηκε τη Δευτέρα στη δημοσιότητα, παρουσιάζει ενδεικτικά την πληροφόρηση και τις επιλογές, τις οποίες θα μπορούσε να είχε ο καταναλωτής σήμερα αν είχε στη διάθεσή του την ηλεκτρονική εφαρμογή «e-kalathi».

Συγκεκριμένα, η έρευνα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή θα τους υποδείκνυε το φθηνότερο σημείο πώλησης στην επαρχία τους, για συγκεκριμένη λίστα αγορών και ακόμη θα τους παρείχε πλήρη πληροφόρηση για τις τιμές των προϊόντων και τη διαθεσιμότητά τους στα διάφορα σημεία.

Σε ανακοίνωσή της, η Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει ότι έρευνα που πραγματοποίησαν σήμερα Επιθεωρητές της Υπηρεσίας κατέγραψε τις τιμές βασικών προϊόντων σε πέντε υπεραγορές ανά επαρχία και από αυτήν προκύπτει ότι εάν ήταν σήμερα διαθέσιμη η ηλεκτρονική πλατφόρμα «e-kalathi», οι καταναλωτές θα αποκτούσαν σημαντικό οικονομικό όφελος, καθώς αυτή θα τους υποδείκνυε το φθηνότερο σημείο πώλησης στην επαρχία τους για τη συγκεκριμένη λίστα αγορών και επιπρόσθετα θα τους παρείχε πλήρη πληροφόρηση για τις τιμές των προϊόντων και τη διαθεσιμότητά τους στα διάφορα σημεία.

Συγκεκριμένα, στην επαρχία Λευκωσίας εντοπίστηκαν 37 «κοινά προϊόντα» από σύνολο 51 που αναζητήθηκαν, για τα οποία 37 προϊόντα το συνολικό κόστος κυμαίνεται σήμερα από €147,06 μέχρι €160,83 (€13,77 διαφορά), ενώ στην επαρχία Λεμεσού εντοπίστηκαν 40 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €153,61 μέχρι €174,45 (€20,84 διαφορά).

Στην επαρχία Λάρνακας εντοπίστηκαν 39 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €130,36 μέχρι €157,56 (€27,20 διαφορά), ενώ στην επαρχία Πάφου εντοπίστηκαν 36 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €121,05 μέχρι €137,74 (€16,69 διαφορά).

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή θεωρεί ότι η υιοθέτηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «e-kalathi» θα αποτελέσει σημαντικό και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των Κύπριων καταναλωτών.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα ανά επαρχία εδώ:

ΓΤΠ / ΚΥΠΕ