Ερωτήματα ΣΥΠΡΟΔΑΤ για αναφορά νόμου εκποιήσεων στο Ανώτατο

Ο Σύνδεσμος καλεί την Κυβέρνηση να απαντήσει, μεταξύ άλλων, «τι επιδιώκει επιτέλους;»

Απογοήτευση, αγανάκτηση και οργή προκάλεσαν στους Δανειολήπτες οι Aναφορές του Προέδρου των Νόμων για τις Eκποιήσεις και τις Kαταχρηστικές ρήτρες, που ψηφίστηκαν στις 5/8/19, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Προστασίας Δανειοληπτών Τραπεζών (ΣΥΠΡΟΔΑΤ).

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος «αλγεινή εντύπωση προκαλεί η συμπεριφορά της Κυβέρνησης προς την Βουλή, αλλά και προς τους Δανειολήπτες. Τούτο γιατί η ψήφιση και των δύο Νόμων επήλθε κατόπιν διαβουλεύσεων με την Νομική Υπηρεσία, το ΥΠΟΙΚ και την Κεντρική Τράπεζα που εξασφάλισε και την συγκατάθεση των Ευρωπαίων Εποπτών». 

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

«Εύλογα λοιπόν διερωτάται κάποιος γιατί έγιναν οι Αναφορές του Προέδρου;», προσθέτει σημειώνοντας πως «ασφαλώς δεν πείθουν κανένα τα λεγόμενα περί ευαισθησίας για την τήρηση του Συντάγματος. Τέτοια ευαισθησία δεν έδειξε η Κυβέρνηση πέρσι, αφού δήλωνε στην Επιτροπή Οικονομικών, ότι δεν είναι αντισυνταγματικό να στερούνται οι πολίτες του δικαιώματος πρόσβασης στο Δικαστήριο». 

Σύμφωνα με τον ΣΥΠΡΟΔΑΤ, τα άρθρα του Συντάγματος και οι Ευρωπαϊκές Οδηγίες ασφαλέστατα δεν παραβιάζονται. «Οι λόγοι των Aναφορών όπως δημοσιεύθηκαν στον Τύπο είναι αβάσιμοι, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί από οποιονδήποτε ανεξάρτητο νομικό», επισημαίνει υποβάλλοντας τα εξής ερωτήματα: 

  • Γιατί η Κυβέρνηση ξεγέλασε την Βουλή;
  • Θέλει η Κυβέρνηση το ξεπούλημα των περιουσιών των νοικοκυριών και των μικρομεσαίων;
  • Θέλει η Κυβέρνηση εκποιήσεις και όχι αναδιαρθρώσεις;
  • Τι επιδιώκει επιτέλους η Κυβέρνηση;

«Οι Δανειολήπτες αξίζουν ένα επίπεδο αυθεντικότητας, και είμαστε υποχρεωμένοι να τους το δώσουμε», τονίζει ο ΣΥΠΡΟΔΑΤ καλώντας τους δανειολήπτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους που εγκυμονούν οι ενέργειες της Κυβέρνησης όπως οδήγησε τα πράγματα σήμερα. 

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Οι Δανειολήπτες, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, πρέπει: 

  • Να υποβάλουν αίτηση ένταξης στο «ΕΣΤΙΑ» έστω και αν δεν πληρούν τα κριτήρια. 
  • Να αποτείνονται στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο που συνήθως βρίσκει δίκαιες λύσεις. 
  • Να προσφεύγουν στην Επιτροπή Προστασίας Καταναλωτών του Υπουργείου Εμπορίου για τυχόν υπερχρεώσεις λόγω Καταχρηστικών Ρητρών.
  • Να αποτείνονται στην Υπηρεσία Αφερεγγυότητας που συνήθως προτείνει ορθολογικές λύσεις αναδιάρθρωσης. 
  • Να αποτείνονται για βοήθεια στους διάφορους Συνδέσμους: Σύνδεσμος Προστασίας Δανειοληπτών Τραπεζών – Σύνδεσμος Προστασίας Πρώτης Κατοικίας - Σύνδεσμος Καταναλωτών - σε άλλους θεσμούς ή ακόμη και σε πρόσωπα που μπορούν να τους συμβουλεύσουν.
  • Να απαντούν γραπτώς τις επιστολές που παραλαμβάνουν από τις Τράπεζες. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δίνεται στις επιστολές ΤΥΠΟΥ «Θ» «Ι», «ΙΑ», «ΙΒ» που προετοιμάζουν στην διαδικασία εκποίησης.