Την έγκριση της Περιβαλλοντικής Αρχής έλαβε η αναβάθμιση του παραλιακού δρόμου της Χλώρακας-Λέμπας-Κισσόνεργας στην επαρχία Πάφου.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την σχετική γνωμάτευση, το έργο πρόκειται για δρόμο πρωταρχικής σημασίας από το Νότιο Παρακαμπτήριο Πάφου μέχρι τη Λεωφόρο Αποστόλου Παύλου στην Πάφο και μέχρι τον δρόμο προς τον Κόλπο των Κοραλλίων και σημειώνεται πως αφορά την αναβάθμιση του Παραλιακού Δρόμου Χλώρακας - Λέμπας – Κισσόνεργας στην Επαρχία Πάφου και ειδικότερα την προέκταση της Λεωφόρου ‘‘Τάφοι των Βασιλέων’’ – μέχρι την περιοχή Πότιμα.
Σύμφωνα με την γνωμάτευση, μέρος του έργου αποτελεί το τμήμα του υφιστάμενου Παραλιακού δρόμου Χλώρακας – Λέμπας – Κισσόνεργας από τα όρια Χλώρακας / Δήμου Πάφου μέχρι τον κυκλικό κόμβο με την οδό Μιχαλάκη Κυπριανού στο Δήμο Πέγεια και συνδέει το Δήμο Πάφου και κατ’ επέκταση το αεροδρόμιο Πάφου με την Πέγεια και ιδιαίτερα την τουριστική περιοχή «Κόλπος των Κοραλλίων».
Το μήκος του έργου θα είναι περίπου 8 Km και η διατομή του θα έχει πλάτος 36,6 m. ενώ θα περιλαμβάνει:
- Τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας
- Κεντρική διαχωριστική νησίδα
- Ποδηλατοδρόμο πλάτους 2,00 m αμφίδρομης κίνησης
- 32 Φωτοελεγχόμενες διαβάσεις (20 τύπου Pelican kai 12 σε φώτα τροχαίας)
- 4 κόλπους στάσεων λεωφορείων
- Πέραν των 580 νέων ωρών στάθμευσης (παρόδιων)
- 6 φωτοελεγχόμενες συμβολές (φώτα τροχαίας) για την ασφαλή διακίνηση πεζών και ποδηλατιστών,
- Ποδηλατικό δίκτυο σε όλο το μήκος του
- Χώρους στάθμευσης κατά μήκος του οδοστρώματος
- Λωρίδα πρασίνου πλάτους 1,00 m – 2,10 m για διαχωρισμό της ποδηλατικής και οχηματικής κίνησης
- Πλακόστρωτα πεζοδρόμια εκατέρωθεν του δρόμου πλάτους 2,00 m – 2,40 m σε κάθε πλευρά
- Σύστημα αποχέτευσης ομβρίων
Επιπλέον, κατά μήκος του δρόμου αναφέρεται ότι θα τοποθετηθεί κανονικός οδικός φωτισμός και δίκτυο αποχέτευσης, σε συνεργασία με το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Πάφου (Σ.Α.ΠΑ.).
Παράλληλα, χωροθετούνται κυκλικοί κόμβοι σε ικανοποιητικές αποστάσεις ώστε να επιτυγχάνεται η επαναστροφή, βελτιώνοντας το επίπεδο της οδικής ασφάλειας και επιτυγχάνοντας λειτουργική εξυπηρέτηση των διασταυρώσεων. Τονίζεται ότι μαζί με το έργο, θα ολοκληρωθούν και οι αναγκαίες υπηρεσίες κοινής ωφελείας.
Στα πλαίσια κατασκευής του δρόμου ενδέχεται επίσης να πραγματοποιηθούν περιορισμένες κατεδαφίσεις, κυρίως περιτοιχισμάτων, τα οποία θα αποκατασταθούν με την υλοποίηση του έργου.
Το έργο έχει εκτιμώμενο κόστος €25.000.000 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και αναμένεται να ολοκληρωθεί 3 χρόνια μετά την έναρξη κατασκευής του (1ο εξάμηνο του 2024).