Στόχος είναι να βρεθεί φόρμουλα, ξεχωριστά με κάθε ιδιωτικό νοσηλευτήριο, ώστε ο ΟΑΥ να εγγυηθεί τα εισοδήματά τους

Με μία άλλη προσέγγιση ξεκίνησε από την περασμένη εβδομάδα συναντήσεις ο Οργανισμός Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ) με ιδιωτικές κλινικές.

Στόχος του ΟΑΥ είναι να βρεθεί φόρμουλα, ξεχωριστά με κάθε ιδιωτικό νοσηλευτήριο, ώστε ο Οργανισμός να εγγυηθεί την διασφάλιση του προϋπολογισμού τους σε συνθήκες ΓεΣΥ.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Σύμφωνα με πληροφορίες της "Brief" η φόρμουλα που μελετά ο ΟΑΥ είναι να υπογραφεί συμφωνητικό μεταξύ των δύο μελών ώστε να δοθεί μία περίοδος χάριστος τριών ετών στην κάθε ιδιωτική κλινική, όπου θα εξασφαλίζονται τα σημερινά εισοδήματά τους. 

Αυτό σημαίνει πώς εάν π.χ μια ιδιωτική κλινική σήμερα κάνει κύκλο εργασιών €7 εκατομμύρια, θα διασφαλίζεται στη δεδομένη περίπτωση ότι για τα επόμενα τρία χρόνια ο προϋπολογισμός των €7 εκατομμυρίων, ασχέτως εαν η κλινική κάνει μικρότερο κύκλο εργασιών. 

Όπως ανέφεραν πάντως στην ιστοσελίδα μας στελέχη του ΟΑΥ αρκετές ιδιωτικές κλινικές παρουσιάζονται πολύ θετικές να ενταχθούν στο ΓεΣΥ εαν και εφόσον εξασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητά τους.

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Παρασκευή (8/3) ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Ιδιωτικών Νοσηλευτηρίων (ΠΑΣΙΝ) με ανακοίνωση του χαρακτήρισε μεθόδευση αυτή την προσέγγιση του ΟΑΥ λέγοντας ότι είναι «απαράδεκτη».

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  <<<

Ανέφερε δε αν ο ΟΑΥ είναι σε θέση να εγγυηθεί την οικονομική βιωσιμότητα οποιουδήποτε νοσηλευτηρίου, θα πρέπει να είναι σε θέση να το πράξει για όλα τα νοσηλευτήρια που θα ενταχθούν στο ΓεΣΥ.

Ο ΠΑΣΙΝ υποστήριξε ακόμη ότι η "σκόπιμη προσέγγιση μεμονωμένων νοσηλευτηρίων είναι αδιανόητη, αποτελεί χτύπημα κάτω από τη μέση και έχει προφανή στόχο. Όμως τέτοιες μεθοδεύσεις δεν μπορούν να υποσκάψουν την ενότητα του ΠΑΣΙΝ".

 
3461
Thumbnail

Την  προκήρυξη των προσφορών για την κατασκευή του δρόμου Πάφου-Πόλης Χρυσοχούς (Τμήμα 1, Φάση Α΄) που προχώρησε σήμερα το Τμήμα Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων χαιρέτησαν οι Δήμαρχοι Πάφου και Πόλης Χρυσοχούς Φαίδωνας Φαίδωνος και Γιώτης Παπαχριστοφή αντίστοιχα. 

ad1mobile

Σε δηλώσεις του, ο Δήμαρχος Πάφου Φαίδωνας Φαίδωνος ανέφερε πως το γεγονός ότι σήμερα  προκηρύσσεται ο διαγωνισμός και ουσιαστικά σηματοδοτείται η κατασκευή του δρόμου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς αποτελεί για την Επαρχία Πάφου αναμφίβολα πολύ ευχάριστη εξέλιξη. Επιτέλους συνέχισε, οι υποσχέσεις δεκαετιών υλοποιούνται και  αυτό που διαφάνηκε είναι ότι οι υποσχέσεις της κυβέρνησης  μετατρέπονται σε έργα. Είναι, είπε ο κ. Φαίδωνος, ένα έργο υπερτοπικής σημασίας, σημειώνοντας ότι πέρα από τη σημαντική  βοήθεια που θα δοθεί  προς την Π. Χρυσοχούς θα δοθεί η δυνατότητα για ραγδαία ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής της Π. Χρυσοχούς αλλά και της Επαρχίας. 

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

 

Πρόκειται, συνέχισε ο Δήμαρχος Πάφου, για ένα από τα σημαντικότερα αν όχι το σημαντικότερο έργο των τελευταίων δεκαετιών που θα αλλάξει και την ανθρωπογεωγραφία αλλά και την οικονομική γεωγραφία ολόκληρης της Επαρχίας .  

Ακολούθως ο κ. Φαίδωνος συνεχάρη όλους όσους έχουν συμβάλει σ’ αυτή την προσπάθεια που έγινε .

Εξάλλου σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο Δήμαρχος Πόλης Χρυσοχούς Γιώτης Παπαχριστοφή  χαιρέτησε την  εξέλιξη αυτή και ευχήθηκε όπως τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα. Το έργο είναι είπε,  σημαντικό για την Πάφο αλλά ιδιαίτερα για το διαμέρισμα Πόλης Χρυσοχούς. Επεσήμανε ωστόσο πως το νέο οδικό δίκτυο πρέπει να φτάσει μέχρι την Πόλη Χρυσοχούς. Δεν είμαστε, σημείωσε, «ικανοποιημένοι να  μείνει ως εκεί αλλά να προχωρήσει και η 2η φάση με στόχο την ανάπτυξη της περιοχής που είναι απομακρυσμένη». Ακολούθως ευχαρίστησε την κυβέρνηση, την Υπουργό Μεταφορών , τον Υπουργό Οικονομικών, τον πρώην Υπουργό Μεταφορών αλλά και όλα τα κόμματα, όπως είπε, που αντίκρισαν θετικά το αίτημα του διαμερίσματος Π. Χρυσοχούς. 

Σημειώνεται πως το προτεινόμενο έργο αφορά την μελέτη και κατασκευή (Design & Build) δρόμου δύο λωρίδων από την Αγία Μαρινούδα μέχρι το Στρουμπί, μήκους 15,5 χλμ., με προοπτική αναβάθμισής του σε αυτοκινητόδρομο τεσσάρων λωρίδων, σύμφωνα με το Τμήμα Δημοσίων Έργων, ενώ το προκαταρκτικό κόστος του έργου υπολογίζεται σε €70 εκ.+ΦΠΑ, περίπου και ο χρόνος μελέτης-κατασκευής θα είναι 3,5 χρόνια.

Η όδευση αρχίζει από τον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού-Πάφου παρά την Αγία Μαρινούδα, ακολουθεί βόρεια πορεία ανατολικά της Μαραθούντας, και της Τσάδας, δυτικά της Καλλέπειας και του Στρουμπιού και καταλήγει στον υφιστάμενο δρόμο μετά το Στρουμπί.

«Η κατασκευή του δρόμου, η οποία αποτελούσε πάγιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής, θα προσδώσει αξία στην ευρύτερη περιοχή, συμβάλλοντας με τη διευκόλυνση της προσβασιμότητας, στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη. Αναμένεται επίσης ότι θα επιλύσει προβλήματα οδικής ασφάλειας και λειτουργικότητας του οδικού δικτύου», σημειώνεται στην ανακοίνωση, που αναμεταδίδει το ΓΤΠ.

Σύμφωνα με το Τμήμα Δημοσίων Εργων, ο δρόμος αναμένεται μελλοντικά να συνεχίσει μέχρι την Πόλη, κάτι που θα αποτελέσει το Δεύτερο Τμήμα του Ολοκληρωμένου Προτεινόμενου Έργου. Από το έργο αναμένεται να επωφεληθούν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής Πόλης Χρυσοχούς, των κοινοτήτων που εξυπηρετούνται από τον δρόμο Πάφου-Πόλης (Τσάδα, Στρουμπί, Πολέμι, Κάθηκας, Γιόλου, Μηλιού, Γουδί κ.α.) καθώς και των κοινοτήτων βόρεια της Πόλης Χρυσοχούς (Αργάκα, Πωμός, Κάτω Πύργος κ.α.).

>>> Οικονομία Κύπρος - Επιλεγμένη ροή ειδήσεων Brief <<<

 

Σημειώνεται ότι πρώτη φάση του έργου περιλαμβάνει ένα ανισόπεδο κόμβο στη σύνδεση του με τον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού-Πάφου και δύο προσωρινούς ισόπεδους κυκλικούς κόμβους, ένα στη Τσάδα και ένα στο σημείο τερματισμού μετά το Στρουμπί. Θα κατασκευαστούν επίσης πρόσθετες λωρίδες κυκλοφορίας (ΠΛΚ) σε μεγάλο μήκος (περίπου 12 χλμ), λόγω της ανωφέρειας του δρόμου. Το πλάτος των λωρίδων αυτών θα αξιοποιηθεί στο μέλλον ως έρεισμα στα πλαίσια της αναβάθμισης του δρόμου σε τέσσερις λωρίδες.

ad2mobile

Παράλληλα έχει εκπονηθεί επικαιροποιημένη Μελέτη Εκτίμησης Επιπτώσεων στο Περιβάλλον και Δέουσα Μελέτη για την επιλεγείσα όδευση και έχουν τεθεί Όροι από την Περιβαλλοντική Αρχή, οι οποίοι συμπεριλήφθηκαν στο Συμβόλαιο.

ΚΥΠΕ

article 1