Ημερίδα αναφορικά με την Διαδικτυακή Πύλη Εξυπηρέτησης των Πελατών του, πραγματοποίησε σήμερα το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λάρνακας (ΣΑΛ).
Σε δελτίο Τύπου του ΣΑΛ αναφέρεται ότι «συγκεκριμένα έγινε η παρουσίαση χρήσης της Πύλης προς τους συνεργάτες Αρχιτέκτοντες/Μελετητές του Συμβουλίου και απαντήθηκαν διάφορα ερωτήματα που υποβλήθηκαν από τους παρευρισκόμενους. Η Διαδικτυακή Πύλη Εξυπηρέτησης Πελάτων, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΣΑΛ προς τους πολίτες και τέθηκε σε λειτουργία από την 1η Δεκεμβρίου 2021».
Τόσο ο Πρόεδρος του ΣΑΛ Ανδρέας Βύρας όσο και ο Γενικός Διευθυντής του Συμβουλίου Αγγελος Χατζηχαραλάμπους «ανέφεραν πως η Διαδικτυακή Πύλη Εξυπηρέτησης Πελατών, αποτελεί σταθμό για την ιστορία του Οργανισμού. Μετά από εντατικές προσπάθειες, το ΣΑΛ κατάφερε να ανοίξει τις πύλες του προς τα έξω, θέτοντας έτσι γερά τις βάσεις για αλλαγή και επανασχεδιασμό χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών, υιοθετώντας γενικότερα, μία νέα πελατο-κεντρική φιλοσοφία, στη βάση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής».
Όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση «η Πύλη, η οποία έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει με εύκολο και απλό τρόπο πληροφορίες και δεδομένα για κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη, είναι προσβάσιμη από την υφιστάμενη διεύθυνση του επίσημου ιστότοπου του ΣΑΛ (www.lsdb.org.cy). Σχετικά φιλμάκια με περαιτέρω οδηγίες χειρισμού θα βρίσκονται στη διάθεσή του κοινού».΄
ΚΥΠΕ