Μάτσης: Χρηματοδοτούμε την επανεκκίνηση, στηρίζουμε την κοινωνία

Αυτή την διαβεβαίωση έδωσε σήμερα (29/4) ο Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της Ελληνικής Τράπεζας

Την διαβεβαίωση ότι, η Ελληνική Τράπεζα, σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, αναγνωρίζει και αναλαμβάνει πλήρως τις ευθύνες της απέναντι στην κοινωνία και διαδραματίζει το ρόλο που της αναλογεί ως ένα από τα ισχυρότερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας, έδωσε σήμερα (29/4) ο Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της Τράπεζας, Ιωάννης Μάτσης.

Όπως τόνισε, «βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, χρηματοδοτούμε την επανεκκίνηση της οικονομίας και στηρίζουμε έμπρακτα την κοινωνία αυτή την δύσκολή περίοδο».

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

«Στηρίζουμε τους βιώσιμους πελάτες μας»
Μιλώντας στο διαδικτυακό σεμινάριο “Cyprus Economic Summit Covid-19”, που διοργάνωσε η IMH ο κ. Μάτσης είπε πως, η Ελληνική Τράπεζα έχει υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια, πλεονάζουσα ρευστότητα αλλά και την διάθεση βάσει και του πλαισίου ανάληψης κινδύνων της Τράπεζας, να στηρίξει τους βιώσιμους πελάτες της και να χρηματοδοτήσει την επανεκκίνηση της οικονομίας

«Είμαστε δίπλα στους πελάτες μας. Στηρίζουμε τους πελάτες μας και στα εύκολα αλλά κυρίως στα δύσκολα. Εξετάζουμε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά και βρίσκουμε λύσεις χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας. Είμαστε ήδη σε επικοινωνία με τους πελάτες μας», τόνισε. 

Σύμφωνα με τον κ. Μάτση, σχεδόν 20.000 πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας έχουν επωφεληθεί από το σχέδιο αναστολής δόσεων, σημειώνοντας πως το 80% του συνόλου είναι ιδιώτες, και 20% του συνόλου επιχειρήσεις, με δάνεια σχεδόν 2,5 δις ευρώ.

Παράλληλα ο Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της Ελληνικής Τράπεζας ανακοίνωσε πως, «ακόμα και για πελάτες που βάσει των κριτηρίων του Διατάγματος δεν δικαιούνται να αιτηθούν αναστολή δόσεων, εξετάζουμε την πιθανότητα αναδιάρθρωσης ανά περίπτωση». 

Επιπρόσθετα των πιο πάνω, ο κ. Μάτσης είπε πως, «επίσης, στηρίζουμε τους υφιστάμενους και νέους πελάτες μας είτε με ενίσχυση της ρευστότητάς τους και του κεφαλαίου κίνησης ή και με νέο βιώσιμο δανεισμό, με σκοπό να βγουν όσο πιο αλώβητοί γίνεται από αυτή την κρίση. Ζητούμε από τους πελάτες μας, ιδιαίτερα αυτούς που αντιμετωπίζουν προβλήματα, να επικοινωνήσουν μαζί μας ώστε να εξετάσουμε πιθανούς τρόπους στήριξης τους», επεσήμανε. 

Την ίδια ώρα ανακοίνωσε πως, «βάσει και της σχετικής εγκυκλίου της Κεντρικής Τράπεζας είμαστε στο τελικό στάδιο επεξεργασίας ενός πλαισίου για ταχείες διαδικασίες αξιολόγησης και έγκρισης των αιτήσεων πιστωτικών διευκολύνσεων, ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις». 

Ταυτόχρονα ο κ. Μάτσης διαβεβαίωσε πως, «σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, η Ελληνική Τράπεζα αναγνωρίζει και αναλαμβάνει πλήρως τις ευθύνες της απέναντι στην κοινωνία και διαδραματίζει το ρόλο που της αναλογεί ως ένα από τα ισχυρότερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας. Βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, χρηματοδοτούμε την επανεκκίνηση της οικονομίας και στηρίζουμε έμπρακτά την κοινωνία αυτή την δύσκολή περίοδο», τόνισε χαρακτηριστικά. 

Η κρίση ανέδειξε πόσο σημαντική είναι η χρήση της τεχνολογίας
Σύμφωνα με τον Ανώτατο Εκτελεστικό Διευθυντής της Ελληνικής Τράπεζας, αυτή η κρίση ανέδειξε πόσο σημαντική είναι η χρήση της τεχνολογίας. «Στην Ελληνική Τράπεζας προχωρούμε με επιτάχυνση της ψηφιακής μεταμόρφωσης με σκοπό την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας (είτε επιχειρήσεις, είτε νοικοκυριά) και ειδικότερα την αποφυγή να έρχονται στο κατάστημα, κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο. Οι πελάτες μας μπορούν πλέον να εγγράφονται στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας χωρίς καμία φυσική επαφή», εξήγησε.

>>> Οι οικονομικές εξελίξεις σήμερα <<<

Επίσης, υπέδειξε πως, «στην Ελληνική Τράπεζα θεωρούμε ότι το μέλλον είναι η στροφή στα ψηφιακά κανάλια και επενδύουμε ιδιαίτερα σε αυτή την προσπάθεια. Πολλοί από τους πελάτες μας ιδιαίτερα από την πρώην ΣΚΤ μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την χρήση και αυτό αποτελεί και μια πρόκληση για εμάς. Όμως η κρίση του κορωνοϊού απέδειξε ότι ο κόσμος είναι διατεθειμένος να αλλάξει τις συνήθειες του και να αναζητήσει πιο εύκολους τρόπους να κάνει τις τραπεζικές του εργασίες και συναλλαγές», επεσήμανε. 

Όπως είπε, εξάλλου, «είμαστε η πρώτη τράπεζα που έδωσε την ευχέρεια στους πελάτες μας να εγγράφονται στα ηλεκτρονικά μας κανάλια μέσω της συμπλήρωσης μιας απλής φόρμας και χωρίς καμία φυσική επαφή αφού οι κωδικοί πρόσβασής αποστέλλονται ηλεκτρονικά. Από τις 26/3 δηλαδή μέσα σε ένα μήνα έχουμε πέραν των 6500 εγγραφών», υπογράμμισε. 

Ακόμη ο κ. Μάτσης είπε πως, «έχουμε εκδώσει πέραν των 15000 χρεωστικών καρτών τις τελευταίες εβδομάδες», τονίζοντας ότι «οι πελάτες απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι ψηφιακές συναλλαγές, αλλά και η αυτοεξυπηρέτηση μέσω των ATMs. 182 ΑΤΜs νέας γενιάς, πέραν του 85% συναλλαγών που γίνονται otc μπορούν να γίνονται μέσω ΑΤΜ 24/7, αναλήψεις/καταθέσεις μετρητών/επιταγών», κατέληξε ο Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της Ελληνικής Τράπεζας.